Albums van 2024

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.700
Kan er iemand een goeie case maken voor het halen van een abbo op OOR? Vind vaak de reviews online tikkeltje zuur maar verder geen idee wat er verder in staat
Reviews van concerten staat niet in het OOR magazine dus dat scheelt.

Vind het zelf heerlijk om elke maand even te bladeren door alle albums die er zijn uitgekomen en wat er in de top 11 staat van OOR. Daarnaast staan er heel veel goede interviews in met artiesten, meestal stuk of 5 a 6 per uitgave. Ben er zelf in ieder geval erg blij mee.
 

JP5

Gouden Tip
30 mei 2023
265
231
Kan er iemand een goeie case maken voor het halen van een abbo op OOR? Vind vaak de reviews online tikkeltje zuur maar verder geen idee wat er verder in staat

Twee lp’s bij een jaarabonnement lijkt me een goeie case. 😬

Ik heb er net een afgesloten. Het blad zelf is voor mij een beetje bijzaak, daar blader ik wat doorheen. Maar ik ontvang als het goed is London Grammar en Jamie XX binnenkort, dat vind ik een mooie vangst.
 
  • Geweldig
Waarderingen: BeWario

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.782
Gurriers idd top!

In de boulderhal wordt Come and See, Midas en Romance ook gewoon in z’n geheel afgespeeld. Die platen krijgen echt de aandacht die het hoort te krijgen.
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
882
1.066
Ik vind de nieuwe DEADLETTER in tegenstelling tot velen hier echt een heel lekkere plaat. Die van Gurriers is voor mij zeker een top 5 plaat dit jaar maar ben sinds vorig jaar Pukkelpop ook echt enorm fan.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Fluxion

Gouden Tip
24 feb 2023
285
256
Floating Points is voor mij ook wel de winnaar van vandaag denk ik. Dat blokje van Fast Forward t/m Tilt Shift is echt heerlijk, lange nummers maar ze vliegen zo voorbij, ik word er helemaal ingezogen. De nieuwe 156/Silence dan op de tweede plek. Die zie ik nog wel wat meer op mij groeien met meer luisterbeurten, maar is nu al heel goed. Dikke aanrader voor metalcore fans. Daarna Ascendant Vierge/Julie/Gurriers in willekeurige volgorde. Gurriers is voor mij gewoon een prima post-punk plaat, maar verder niet echt een uitschieter. Ik heb überhaupt nog niet echt grote uitschieters gehad qua post-punk dit jaar, die van Drahla komt daar misschien nog het meeste bij in de buurt.

Overigens nog niet aan Deadletter, Eefje en Foxing toegekomen. Dat komt nog wel een andere keer, genoeg geluisterd voor vandaag. :p
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
442
425
Gurriers . Wel mijn ding,lekker album dit.
Straks nog ff Deadletter opzetten maar zal ook vast wel goed komen.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
472
636
Wat een week qua releases! Sta je dan bij een vage guilty pleasure party, mooi de tijd voor reviews 🤣

Eefje de Visser: erg naar uitgekeken, maar toch net niet, te vlak

Gurriers 👌🏻…maar winnaar deze week Floating Points ❤️
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.889
6.129
Ik kon pas vanaf laat vanavond luisteren dus even wat dingen er uit gepakt maar morgen meer luisteren.

Floating Points en Gurriers inderdaad de winnaars. Ook maar gelijk een ticket besteld voor Here's The Thing (raar dat ik hier over getwijfeld heb als ik de line-up nu terugkijk).

Wat betreft Snow Patrol ben ik het mee eens dat het sterk begint maar daarna eentonig werd (op These Lies na in de 2e helft van het album).

Eefje de Visser, nooit mijn ding geweest. En nog steeds niet.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Brian en Tinus101

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.700
Erg aan het genieten van de albums van gisteren. Snow Patrol is toch een soort warm bad waar je in terrecht komt, heerlijk voor in de ochtend.
Gurriers ook erg goed. London Grammar ook fijn. Daarnaast ook aan het genieten van Floating Points en Nada Surf.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken