Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kijk het meest uit naar:
Bright Eyes - Five Dice, All Threes
Andere 5 albums waar ik heel nieuwsgierig naar ben:
IST IST - Light A bigger Fire
Tramhaus - The First Exit
Trace Mountains - Into The Burning Blue
Manu Chao - Viva Tu
Honeyglaze - Real Deal
Ook op het lijstje en mogelijk verrassingen:
Hippo Campus - Flood
cliffdriver - birdwatching
Blossoms - Gary
Joan As Police Woman - Lemons, Limes and Orchids
Pale Waves - Smittend
Katy J Pearson - Someday, Now
Downhaul - How To Begin
Ik kom op 102 metal releases vandaag daar zijn er 2 bij waar ik naar uitkeek en die ontgoochelen niet
Avneya – Road To I
Kanonenfieber - Die Urkatastrophe
IST IST en Jamie XX zitten aan een heel andere kant van het spectrum, maar beide heerlijke albums vandaag. Ik zie hier nog weinig over het nieuwe Nightwish voorbij komen? Zelf nog niet opgezet, maar had al wat jubelreacties verwacht daar omtrent.
IST IST en Jamie XX zitten aan een heel andere kant van het spectrum, maar beide heerlijke albums vandaag. Ik zie hier nog weinig over het nieuwe Nightwish voorbij komen? Zelf nog niet opgezet, maar had al wat jubelreacties verwacht daar omtrent.
Eindelijk de kans/tijd genomen om The Forest Is The Path van Snow Patrol compleet te luisteren.
The Beginning had ik al vaak geluisterd. Ik vond het mooi. Toen kwam die overweldigende show op Werchter waar ik nagenoeg vooraan stond. Met 'This is the sound of you voice' voor het eerst live. Man, geweldig.
Nu het album afgeluisterd en ik vind het echt goed. Het is typisch Snow Patrol wat niet binnen-knalt. Maar beter en mooier wordt naar gelang je er naar blijft luisteren. Ik ben fan!
Betreft IST IST; ik ben erg blij dat ik nog kaartjes voor Antwerpen kon kopen vandaag. Kleine zaal zo te zien (ik ken 'm niet, ) op slechts een 45 minuten rijden max prima voor mij. Ik ga het nieuwe album ook eens goed beluisteren! mooie weekendbezigheid.