Rock Werchter 2025

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
178
73
Green Day is zo'n typische zondevandespot band imo. Laat die maar lekker zalen spelen.
Gezien in Arnhem, leuk voor even maar uiteindelijk vond ik het te lang duren. Hoeft van mij ook niet op Rock Werchter te komen, maar ben bang dat er veel anderen een andere mening hebben.
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
877
763
Gezien in Arnhem, leuk voor even maar uiteindelijk vond ik het te lang duren. Hoeft van mij ook niet op Rock Werchter te komen, maar ben bang dat er veel anderen een andere mening hebben.
Als ze een set van 90-105 minuten krijgen kan dat een topshow zijn, maar een uitgerokken 3 uur durende set zoals anders hoeft ook niet voor mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: MeesPos

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
403
220
Even de eerste 6 jaren van Werchter opgezocht... Die herhaling van bands heeft er toch echt altijd ingezeten. ;)

Raymond Van Het Groenewoud: 74, 78, 79
Kayak: 75, 76, 77
Bintangs: 75, 77, 79
Jan Akkerman: 76, 77
DR Feelgood: 77, 78

En dat waren dan edities waar vaak maar een handvol (of minder) artiesten speelden
ik dacht dat in de jaren 70 tot 90 een regel van de organisatie bestond dat een band maximum drie keren op Werchter mocht spelen.
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
387
61
Over Biffy Clyro
2013 een hele zotte show gezien op werchter in the barn toen! Misschien top 3 voor mij van het festival toen
2014 gepromoveerd naar main stage werchter , nadeel - ze stonden het uur voor dat België tegen de verenigde staten moest spelen op het wk. En dat was het eerste wk van de Belgen in 12 jaar. De leegloop was duidelijk te zien. Veel kritiek gehoord over Biffy Clyro eigenlijk dat er geen volk op de main was, maar een uur later stond triggerfinger op diezelfde main, voor even weinig volk te spelen. Bij hun was er dan geen kritiek
2016 op de main van pukkelpop en da vind ik sowieso al een moeilijk festival om volk te trekken als minder gekende rockband. Krijg da volk maar is uit de DanceHall & Boiler
2017 Nog is in ab gestaan, niet uitverkocht dacht ik.

Nadien geen kansen meer gekregen in België. Hopelijk nu dus terug wel
 

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
307
209
Zou Stromae nieuwe muziek uitbrengen? Arcane (een animatieserie op Netflix) heeft net de artiesten die op de soundtrack van het tweede seizoen staan gelost en Stromae staat er tussen met o.a. Tom Morello, Fever 333, Twenty One Pilots, King Princess, ...

Tijdens het eerste seizoen werd er volgens mij geen enkel eerder uitgebrachte nummer gebruikt, dus als het opnieuw zo is zou Stromae nieuwe muziek moeten geschreven hebben.
 

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
307
209
Zou Stromae nieuwe muziek uitbrengen? Arcane (een animatieserie op Netflix) heeft net de artiesten die op de soundtrack van het tweede seizoen staan gelost en Stromae staat er tussen met o.a. Tom Morello, Fever 333, Twenty One Pilots, King Princess, ...

Tijdens het eerste seizoen werd er volgens mij geen enkel eerder uitgebrachte nummer gebruikt, dus als het opnieuw zo is zou Stromae nieuwe muziek moeten geschreven hebben.
 

Bijlagen

  • IMG_7160.jpeg
    IMG_7160.jpeg
    823,5 KB · Weergaven: 56

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
403
220
Yes, de grootste Belgische muziekartiest aller tijden, is terug! Onderstaand artikel bevestigt de comeback/le retour de Stromae met een nieuw nummer.
Kan niet wachten om dit nummer te horen. Blij dat hij terug muziek aan het maken is. En wat betreft live optredens zullen we wel zien. De Beatles hebben ook om andere redenen geen vermoeiende live optredens meer gedaan (laatste live concert in augustus 1966) en zich geconcentreerd op studiomuziek. Dit was hun meest vruchtbare muzikale periode met oa Revolver, Sergeant Peppers Lonely Hearts Club Band en the White Album.

 
  • Haha
Waarderingen: koolket

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • TNFke