Graspop Metal Meeting 2024

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.590
6.588
Als ze het maar niet wagen om Kerry King door te schuiven en daarmee opeens een clash met NeO maken. Schuif dan Doro maar door, hebben we andere meeting achtergrond muziek
Zou me daar niet te druk om maken, vind Kerry King wel zo iemand die per se op het absolute hoofdpodium wil staan, en dus niet zo snel zijn spot op South zou verruilen voor een spot op North.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.190
8.340
Zou me daar niet te druk om maken, vind Kerry King wel zo iemand die per se op het absolute hoofdpodium wil staan, en dus niet zo snel zijn spot op South zou verruilen voor een spot op North.

Maar aan de andere kant, als ie dat slot later kan pakken, staat ie niet meer tijdens etenstijd
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.590
6.588
Maar aan de andere kant, als ie dat slot later kan pakken, staat ie niet meer tijdens etenstijd
Alleen maar voor meer mensen een excuus om op die tribune bij South te gaan zitten met een hapje op schoot toch? Denk niet dat een artiest op een festival enige negatieve impact van etenstijd merkt. Mensen die dan wat gaan eten, waren waarschijnlijk toch al niet komen kijken, en de fans eten wel om 19:00 dan...
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.569
8.332
Als ze het maar niet wagen om Kerry King door te schuiven en daarmee opeens een clash met NeO maken. Schuif dan Doro maar door, hebben we andere meeting achtergrond muziek
stuur Amaranthe maar naar de Doro spot, en Doro naar de Heart spot. dan iets nieuws op de amaranthe spot zoals the darkness ofso.
Kan je daar wel mee leven?
kan ik tenminste alien weaponry en amaranthe zien:ROFLMAO:
 

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
467
832
Kunnen best nog wel eens pijnlijke afvallers komen.
Tool zou natuurlijk afschuwelijk zijn maar sta nergens meer van te kijken.
Zanger van thursday is ook niet echt stabiel en zo nog wel meer akkefietjes hier en daar. Regen elke dag gaat ook niet echt helpen.
Morgen nog maar 3 weken
#gmm24
 
  • Wow
Waarderingen: Simoni

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
471
673
Kunnen best nog wel eens pijnlijke afvallers komen.
Tool zou natuurlijk afschuwelijk zijn maar sta nergens meer van te kijken.
Zanger van thursday is ook niet echt stabiel en zo nog wel meer akkefietjes hier en daar. Regen elke dag gaat ook niet echt helpen.
Morgen nog maar 3 weken
#gmm24
Jij ziet het wel heel somber in.. :eek:
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.602
3.351
Kunnen best nog wel eens pijnlijke afvallers komen.
Tool zou natuurlijk afschuwelijk zijn maar sta nergens meer van te kijken.
Zanger van thursday is ook niet echt stabiel en zo nog wel meer akkefietjes hier en daar. Regen elke dag gaat ook niet echt helpen.
Morgen nog maar 3 weken
#gmm24
Glas wel halfvol houden Marco😉
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.479
6.956
Wow de fuck. Dat zou inderdaad een zeer jammerlijke cancel zijn zeg. Enige voordeel bij dit nadeel is dat ik dan met een gerust hart op tijd naar NeO kan. Maar wat jammer voor Graspop als geheel zeg.
PFFFFF, ja. Das wel een heel klein positief puntje die niet opweegt tegen deze aanstaande cancel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Nightrage

Randprogramma
13 nov 2022
119
239
2 jaar geleden op Hellfest was Frog Leap op de pre party en het festival zelf, dat zie ik ze op Graspop ook wel doen.
Nanowar of Steel zou ook wel een leuke verassing zijn.
Maar ik denk dat ik te hoge verwachtingen heb en waarschijnlijk gaat het gewoon om DJs of wellicht cover bands, we zullen zien.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.569
8.332
2 jaar geleden op Hellfest was Frog Leap op de pre party en het festival zelf, dat zie ik ze op Graspop ook wel doen.
Nanowar of Steel zou ook wel een leuke verassing zijn.
Maar ik denk dat ik te hoge verwachtingen heb en waarschijnlijk gaat het gewoon om DJs of wellicht cover bands, we zullen zien.
De invulling van de preparty is al bekend, en bestaat uit alleen DJs.
 

Projunk

Campingartiest
15 nov 2023
89
100
pre party zijn dj sets
445066178_1002246398199982_6804337322654669129_n.jpg
Hoe maak je precies van bizket park (wat alles bij elkaar covert) een dj set.
Maak je dan niet een nu metal dj set?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken