Rock Werchter 2025

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.139
3.053
Weet nog dat ik in die maand met mijn vriendin door Vietnam reisde, waardoor ik niet naar Werchter kon gaan. Was van tevoren wel pijnlijk, omdat de line up echt spot on was.
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
265
318
Ja dit zijn momenten dat ik blij ben dat ik al wat langer mee ga ja haha. Die poster brengt veel mooie herinneringen terug. Maar vooral de verpletterende show van NiN in Barn en daarna gelijk door naar een diep indrukwekkende show van Nick Cave op de main.
Achteraf gezien baal ik ook wel eens dat ik niet eerder vol voor de rock festivals ben gegaan, als je de affiches van pak hem beet 5 tot 10 jaar terug ziet. Heb vanaf mn 16e zo ongeveer elk hardstyle feest bezocht en dat was mijn hele leven toen, maar misschien had ik iets eerder wat verder moeten kijken.

Ach ja, dat waren ook geweldige tijden. En we halen de komende jaren hopelijk nog het eea in 😎
 

TNFke

Support act
16 jan 2014
821
794
rock-werchter-2018.png

Inderdaad juist voor Pearl Jam op 7 juli op de Main. Maar wat een affiche was 2018, hoop dat ze in 2025 dezelfde kwaliteit aanbieden.
Die affiche doet nog steeds pijn (moeten missen met klierkoorts).
 

triarc

Playlistbediener
13 dec 2017
34
47
2018 kreeg ik niemand mee, maar de line-up was zo mooi dat ik maar 4 dagen alleen ben gegaan.
Heerlijk festival gehad! Dit jaar weer met 14 man, maar ik mis die dagen alleen ook wel eens haha.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.942
8.805
Achteraf gezien baal ik ook wel eens dat ik niet eerder vol voor de rock festivals ben gegaan, als je de affiches van pak hem beet 5 tot 10 jaar terug ziet. Heb vanaf mn 16e zo ongeveer elk hardstyle feest bezocht en dat was mijn hele leven toen, maar misschien had ik iets eerder wat verder moeten kijken.

Ach ja, dat waren ook geweldige tijden. En we halen de komende jaren hopelijk nog het eea in 😎
Ach, er eerder bij zijn is ook niet zaligmakend hoor. Als ik sommige line-ups terugkijk van festivals waar ik bij ben geweest, kan ik mezelf weleens voor mijn kop slaan welke keuzes ik destijds als tiener maakte en welke geweldige bands ik daardoor allemaal gemist heb.
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
265
318
Ach, er eerder bij zijn is ook niet zaligmakend hoor. Als ik sommige line-ups terugkijk van festivals waar ik bij ben geweest, kan ik mezelf weleens voor mijn kop slaan welke keuzes ik destijds als tiener maakte en welke geweldige bands ik daardoor allemaal gemist heb.
True, maar op dat moment voelde dat waarschijnlijk niet voor niets als de juiste keuze. Dus je had die geweldige bands dan wellicht ook anders beleefd (probeer de pijn te verzachten 😂)

OT: Heb ze volgens mij nog niet voorbij zien komen, maar The Struts zou een mooie en volgens mij haalbare naam zijn voor 2025.

En wellicht JOHAN, die aan een soort comeback bezig zijn. Ook Durry is een leuke opkomende band die ik wel op The Slope zie staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

JVL

Nieuw lid
24 jul 2024
3
0
Metallica zal er hoogstwaarschijnlijk niet bij zijn aangezien ik een eerste planning gekregen heb voor hun Amerikaanse tour volgend jaar die tot eind juli loopt.
Kzie die niet rap efkes over en weer komen voor Werchter eerlijk gezegd.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: PK82, Paddy en 1979

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.054
1.276
Toch hou ik er de hoop in! Wie weet vertel je wel leugens, want eerste post ooit op dit forum. Ach ja, ijdele hoop waarschijnlijk, maar het is toch iets 😅
 

JVL

Nieuw lid
24 jul 2024
3
0
Toch hou ik er de hoop in! Wie weet vertel je wel leugens, want eerste post ooit op dit forum. Ach ja, ijdele hoop waarschijnlijk, maar het is toch iets 😅
Idd eerste post, maar ik dacht dat het nuttige info kon zijn 🤷🏻‍♂️
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.054
1.276
Is da geen Belgisch bedrijf dat podia bouwt? Voor Metallica in USA dan? 🤔
 
Laatst bewerkt:

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.330
2.655
Ik snap die roep om Metallica eigenlijk niet zo goed. Die zijn al drie jaar achter elkaar in juni op tour hier. Iedereen heeft die al meermaals kunnen zien als de wens er was. Laat ze maar even van recept veranderen.
Omdat het volgend jaar alweer 3 jaar geleden is dat ik ze nog heb kunnen zien.

Maar mag van mij gerust ook in het Sportpaleis in een ander seizoen hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en scheep

Gebruikers die dit onderwerp bekijken