Rock Werchter 2025

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.423
4.711
Van mensen uit het publiek op het podium herinner ik mij niks, dat zal een ander jaar zijn geweest denk ik. Dit was inderdaad de by request show. Dus toch al twee keer dat Metallica op Werchter niet zo fantastisch was dan ;)
Nee dat was datzelfde jaar. Bij drie nummers mocht een fan het nummer introduceren. Werkte niet en was langdradig.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.355
5.964
Ik vind van al die keren Metallica in Werchter, enkel 1993 gemist want ja, te jong, 2014 en 2022 ook de minste keren. Maar verder wel meerdere memorabele shows.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en scheep

Jerre93

Campingartiest
2 feb 2016
53
18
Ik vond ze i. 2014 ook wel minder, haalde de vaart uit de show. Maar 2009 en 2022 vond ik ze heel goed. Oké in 2022 was het misschien niet allemaal perfect gespeeld, maar hun enthousiasme was wel aanstakelijk en droop er wel van af. De eerste helft van de set was fantastisch.

Ze treden bijna nooit op in Amerika in juni/juli, dus ik weer niet of we dat gerucht kunnen geloven.

2012 op werchter boutique was de beste line up voor 1 dag ooit (Soundgarden, Mastodon, Gojira, Ghost). Wat een dag als je daar nu over nadenkt…
 
  • Leuk
Waarderingen: Spaulding en johanra

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.982
4.052
Lorde – RATM – SOAD – Korn – NiN – Tame Impala – Bon Iver – Depeche Mode – Little Simz – Fontaines DC – Phoebe Bridgers – The XX – Stromae – Young Fathers – London Grammar – RTJ – The Smile – Fleet Foxes – John Fogerty – New Order – Jack White – David Byrne (met Talking Heads 😉) - Barry Can’t Swim – Caribou – Pendulum (live) – ST. Vincent – LCD Soundsystem – Wolf Alice

Zomaar even wat namen waar ik blij van zou worden
 
  • Leuk
Waarderingen: SytzeAbbing

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.061
1.283
Lorde – RATM – SOAD – Korn – NiN – Tame Impala – Bon Iver – Depeche Mode – Little Simz – Fontaines DC – Phoebe Bridgers – The XX – Stromae – Young Fathers – London Grammar – RTJ – The Smile – Fleet Foxes – John Fogerty – New Order – Jack White – David Byrne (met Talking Heads 😉) - Barry Can’t Swim – Caribou – Pendulum (live) – ST. Vincent – LCD Soundsystem – Wolf Alice

Zomaar even wat namen waar ik blij van zou worden
Hopelijk komt Pendulum, want hen overgeslagen op Pinkpop omdat ik niet wist wie ze waren en heb het me beklaagd toen ik het laatste nummer hoorde 🙃
 

redondo28

Randprogramma
10 mei 2023
182
136
Als Bon Iver een nieuwe plaat heeft en tourt is het voor mij een absolute must. Of ie veel kaarten verkoopt is een andere vraag.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.144
3.054
Lorde – RATM – SOAD – Korn – NiN – Tame Impala – Bon Iver – Depeche Mode – Little Simz – Fontaines DC – Phoebe Bridgers – The XX – Stromae – Young Fathers – London Grammar – RTJ – The Smile – Fleet Foxes – John Fogerty – New Order – Jack White – David Byrne (met Talking Heads 😉) - Barry Can’t Swim – Caribou – Pendulum (live) – ST. Vincent – LCD Soundsystem – Wolf Alice

Zomaar even wat namen waar ik blij van zou worden

Gaaf, bijna alles uit dit groepje zou ik ook graag zien.
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: EdsjeFCB en mattman

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.003
979
Wow. Dat is écht bizar.

Nu zou Ghost zo kunnen headlinen ...
En je moet dan weten Soundgarden stond die dag normaal in Rockhall in Luxemburg gepland met een optreden. Maar ze hebben dat laten schieten om voorprogramma van Metallica te spelen. En al de tickethouders van dat optreden mochten met dat ticket naar Boutique. Dus sommigen hebben voor weinig geld kunnen gaan.
 
  • Wow
Waarderingen: Raoul

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.822
4.773
Ik vind van al die keren Metallica in Werchter, enkel 1993 gemist want ja, te jong, 2014 en 2022 ook de minste keren. Maar verder wel meerdere memorabele shows.
1993 staat nog altijd in mijn top 5 beste shows ooit. Ik was 11 jaar en megafan van ze toen. Ouders vonden het iets te heftig, maar waren zeer onder de indruk van de show. TW was toen al uniek en leading in Europa met zo'n headliner. Na 1999 was toch echt het beste eraf helaas. Prima shows soms, maar niet meer dan dat.
 

Sisco1481

Playlistbediener
14 jul 2024
44
37
So as a newbie to the forum, when do we start getting some good info from insiders? (If there’s any here of course). Or is it a case of just waiting for tour plans and putting 2 + 2 together?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken