Rock Werchter 2025

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.613
2.181
Ik heb geruchten gehoord over een nostalgische headliner die nog nooit op de wei stond.
Daaronder valt Eminem wel lijkt me. Als je verder begint na te denken zijn er eigenlijk maar weinig opties.
 

Sisco1481

Playlistbediener
14 jul 2024
47
38
Ik heb geruchten gehoord over een nostalgische headliner die nog nooit op de wei stond.
Daaronder valt Eminem wel lijkt me. Als je verder begint na te denken zijn er eigenlijk maar weinig opties.
Would absolutely love Eminem to be there.

Again I don’t know my Wertcher history but… Aerosmith? Bruce Springsteen? The Rolling Stones?
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.010
5.315
Would absolutely love Eminem to be there.

Again I don’t know my Wertcher history but… Aerosmith? Bruce Springsteen? The Rolling Stones?
Aerosmith moet nog Graspop inhalen en is gevoelsmatig geen Mainfestival Werchter materiaal meer
Die 2 anderen zouden eerder een eigen festivaldag krijgen. Maar wat gaan ze doen voor die verjaardagseditie?
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.249
1.299
Eminem hoeft voor mij niet. Ook geen idee hoeveel tickets hij anno 2024 nog verschuift. Wel nog eens een hit te pakken zeker ...
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.066
1.291
Eminem hoeft voor mij niet. Ook geen idee hoeveel tickets hij anno 2024 nog verschuift. Wel nog eens een hit te pakken zeker ...
Als ik het goed heb, heeft ie op zijn volledige carrière nog maar 1x effectief opgetreden in België (Pukkelpop ‘13). Dat spreekt volgens mij zeker in zijn voordeel om tickets te schuiven, als hij toch nog eens naar hier afzakt 👍
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.010
5.315
Ik ken toch wat mensen die voor de rest nooit naar Werchter (of pkp) zouden gaan, die voor Eminem meteen een ticket zouden kopen.
 

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
126
110
Voor zover ik weet is Eminem de meest beluisterde rapper allertijden in Nederland en misschien ook wel in België. Een absolute grootmacht in de muziekwereld en zal daarom ook makkelijk zijn dag uitverkopen denk ik. Ik zou het een topboeking vinden!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.751
12.405
Van Eminem zou ik ook heel blij worden! Evenals het Glastonbury gerucht (er is nog geen 2025 topic van Glastonbury toch?). Die man heeft enorm veel hits, wordt genieten.
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
377
189
Ik ken toch wat mensen die voor de rest nooit naar Werchter (of pkp) zouden gaan, die voor Eminem meteen een ticket zouden kopen.
Zie dat de staanplaatsen op het middenplein voor Lauryn Hill and the fugees in het Sportpaleis voor meer dan 108 euro in de presale worden aangeprijsd, het dubbele wat ik dit jaar betaalde voor the Editors. Als er een nog grotere naam als EMINEM op de lijst wordt gezet dan kan dit prijzen geven van 150 Euro of meer voor staanplaatsen. Zou best kunnen dat Eminem als uniek concert aangeboden wordt en niet als deel van het festival.
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
180
154
Zie dat de staanplaatsen op het middenplein voor Lauryn Hill and the fugees in het Sportpaleis voor meer dan 108 euro in de presale worden aangeprijsd, het dubbele wat ik dit jaar betaalde voor the Editors. Als er een nog grotere naam als EMINEM op de lijst wordt gezet dan kan dit prijzen geven van 150 Euro of meer voor staanplaatsen. Zou best kunnen dat Eminem als uniek concert aangeboden wordt en niet als deel van het festival.

Waanzin die prijzen... Opnieuw...
 

SvenH23

Campingartiest
17 dec 2021
98
67
Misschien heb ik het gemist, maar hoe gaat het met Wet Leg? Zou ze graag nog eens zien. En in hoeverre zou Noah Kahan een toevoeging zijn? Verkoopt in NL ziggo uit.
 

PK82

Playlistbediener
8 jul 2024
20
21
Misschien heb ik het gemist, maar hoe gaat het met Wet Leg? Zou ze graag nog eens zien. En in hoeverre zou Noah Kahan een toevoeging zijn? Verkoopt in NL ziggo uit.
Ik vond ze als voorprogramma bij de FF in Londen zeer leuk.
Enkel het okselhaar van de frontvrouw dat af en toe stevig in beeld genomen werd was niet echt smakelijk bij een Engelse hamburger en een biertje ...
Ook het andere voorprogramma "Shame" was prima overigens
 
  • Leuk
Waarderingen: SvenH23

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
435
426
Eminem zouden ze mijn inziens altijd moeten boeken als deze voorbij komt. Unieke kans. Ik sta er zeker voor open.

Een gerucht over een nostalgische headliner die er nog nooit gestaan heeft. Hmm, valt Eminem daar al onder? Misschien wel.
Anders zou ik zo niet weten welke wel. Aerosmith lijkt me eerder graspop aan te doen als ze uberhaupt de oversteek nog eens maken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken