Rock Werchter 2025

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.790
3.114
Die gaan ze niet krijgen, ze gaan hun dat niet gunnen. Dan nog liever zoals met The Smile ergens op een dagevent.
Touren in Nederland bij Friendly Fire, maar in Belgie bij Live Nation. Ben benieuwd waar die volgend jaar dan zitten, kan een hoop uitmaken ;)
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.363
5.992
Touren in Nederland bij Friendly Fire, maar in Belgie bij Live Nation. Ben benieuwd waar die volgend jaar dan zitten, kan een hoop uitmaken ;)
Hangt er ook vanaf welke boeker bij welk agency zit en er vanaf vroeg al in geloofde. Dat is in beide landen wel erg duidelijk. Anders speelden ze ook geen Pukkelpop.
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta

SvenH23

Campingartiest
17 dec 2021
98
67
Zeer matig en bijna volledig playback. En sindsdien heel veel shite uitgebracht, nieuwe plaat inclusief.

Dus ik vroeg me af of Werchter dat wel wil, aangezien ze een Kendrick Lamar met plezier laten schieten.

Maar mogelijk schuift Eminem (veel) meer tickets, dat kan.
Kendrick stond paar jaar geleden als headliner volgens mij, alleen kwam Corona. Weet niet of de kans op kendrick er in de laatste edities was. Kenners??
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.728
9.647
Zeer matig en bijna volledig playback. En sindsdien heel veel shite uitgebracht, nieuwe plaat inclusief.

Dus ik vroeg me af of Werchter dat wel wil, aangezien ze een Kendrick Lamar met plezier laten schieten.

Maar mogelijk schuift Eminem (veel) meer tickets, dat kan.
Kendrick was natuurlijk wel gewoon welkom als headliner op RW, zegt toch wel dat ze daar open staan voor een hiphopnaam als hoofdact.
 
  • Leuk
Waarderingen: SvenH23

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.338
2.663
Staat ie op Spotify?

Eens beluisteren onderweg naar het werk straks.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.618
2.183
Die hebben ze in 2022 weggezet omdat hij niet genoeg verkocht met die corona-editie
Weggezet eerder omdat Werchter meer in hun straatje kon binnen halen. Metallica - Qotsa (origineel gepland) voor die vrijdag en ID voor die zaterdag.
Dan maar naar Les Ardentes want hoe had je die namen anders verdeeld.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.021
5.335
Weggezet eerder omdat Werchter meer in hun straatje kon binnen halen. Metallica - Qotsa (origineel gepland) voor die vrijdag en ID voor die zaterdag.
Dan maar naar Les Ardentes want hoe had je die namen anders verdeeld.
Tja er is meermaals bevestigd dat die zaterdag 2021 ver onder de verwachtingen bleef qua verkoop. Zelfs als les ardentes niet bestond had hij wellicht niet op RW22 gestaan (zie The Strokes, die nergens konden weggezet worden en dus nergens stonden)
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.618
2.183
Tja er is meermaals bevestigd dat die zaterdag 2021 ver onder de verwachtingen bleef qua verkoop. Zelfs als les ardentes niet bestond had hij wellicht niet op RW22 gestaan (zie The Strokes, die nergens konden weggezet worden en dus nergens stonden)
The Strokes leken mij te laat in Europa te arriveren.
En als ze Stormzy er neer zetten zullen ze niet twijfelen om Kendrick de volgende keer er terug te zetten.
Die laatste is toch dermate groter.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en SvenH23

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.794
1.006
Zijn genoeg artiesten die de dipjes wel zijn boven gekomen qua stem. Zie recent de zanger van Pantera of een Lenny Kravitz die opeens wel een boeiende show neerzet.
Met dat verschil dat Kravitz eigenlijk altijd wel kwalitatieve concerten heeft neergezet.

Maar wat mij betreft mag Eminem wel doorkomen, want dat maakt de affiche terug wat boeiender dan de zoveelste herhaling van herhaling van namen die we allemaal al verschillende keren hebben gezien.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.021
5.335
The Strokes leken mij te laat in Europa te arriveren.
En als ze Stormzy er neer zetten zullen ze niet twijfelen om Kendrick de volgende keer er terug te zetten.
Die laatste is toch dermate groter.
The Strokes tourden van begin juni (BKS enz) tot minstens het weekend na RW (toen heb ik ze gezien in Portugal).
Stormzy speelde voor een grote trekker als Stromae, als Kendrick dat wil doen dan zullen ze er inderdaad niet over twijfelen. Hij verkocht zijn laatste Sportpaleis trouwens ook niet meer uit he
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.210
7.123
The Strokes tourden van begin juni (BKS enz) tot minstens het weekend na RW (toen heb ik ze gezien in Portugal).
Stormzy speelde voor een grote trekker als Stromae, als Kendrick dat wil doen dan zullen ze er inderdaad niet over twijfelen. Hij verkocht zijn laatste Sportpaleis trouwens ook niet meer uit he
Wel twee Ziggo Domes. Is hij minder populair in België? Toch een act die RW op het affiche moet hebben staan als hij tourt imo.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.021
5.335
Wel twee Ziggo Domes. Is hij minder populair in België? Toch een act die RW op het affiche moet hebben staan als hij tourt imo.
Blijkbaar, de dag zelf ook nog aan het twijfelen geweest om voor 30tal euro te gaan via TS toen.
In 2022 tourde hij dus gewoon en stond hij er ook niet
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken