Rock Werchter 2025

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.794
1.006
I’ll take that as a no for Bon Jovi then 😂😂
Classic, Boutique, ...?

Ergens het gevoel dat ze niet voor minder willen gaan dan voor een main stage headliner spot, maar de vraag is maar of ze dat nog waard zijn.
Misschien dan nog eerder een apart concert voor een kleiner publiek, zoals destijds in Zeebrugge of een annex-dag bij bijvoorbeeld Beach Festival.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.794
1.006
Main: AURORA ( above all 😍 ) ,Lorde😍, Billie Eilish 😁 or Mylène Farmer 😍,Gojira.

The rest: Silja Sol, Amalie Holt Kleive, no.4, Lars Vaular, Pomme, bring me the horizon, Sigrid, Astrid, Madrugada,Ane Brun, Helvegen, Sub Urban , Qing Feng, the chemical brothers, San Holo , Tom Odell,
+ the Cardigans ❤️ aub voor nostalgie! Om het even welk festival!
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.022
5.339
Main: AURORA ( above all 😍 ) ,Lorde😍, Billie Eilish 😁 or Mylène Farmer 😍,Gojira.

The rest: Silja Sol, Amalie Holt Kleive, no.4, Lars Vaular, Pomme, bring me the horizon, Sigrid, Astrid, Madrugada,Ane Brun, Helvegen, Sub Urban , Qing Feng, the chemical brothers, San Holo , Tom Odell,
On topic: Aurora lijkt me een tentnaam, BMTH staat altijd op de Main (zeker met de nieuwe productie), Tom Odell stond er dit jaar al en Gojira lijkt in augustus te touren
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.075
1.298
Little Simz en JPEGMAFIA wel leuke namen idd. En Bring Me The Horizon komt voor niks minder dan (voor)laatste op de Main, hoor.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.148
3.057
In het genre “rap”, wie zijn zoal kanshebbers mochten de agenda’s altijd uitkomen?

Ik denk dan dus aan Eminem. Voor een aparte dag, maar als het kan, proberen ze het sowieso volgens mij.

Verder nog namen zoals Jack Harlow, Dave, Central Cee, of Stormzy on repeat. Langs vrouwelijke kant misschien Doja Cat, SZA of Jorja Smith (laatste 2 eerder R&B qua genre).

Dan heb je ook nog Tyler, The Creator en Kendrick; of zijn die te niche om te boeken als RW zijnde?

Lijkt me leuke discussie, ongeacht wat komend jaar realistisch is. Gewoon om eens te zien hoe ieder op dit forum hier tegenover staat 🤗
Little Simz, Loyle Carner, Clipping., Death Grips, Vince Staples, Genesis Owusu. Lijkt me normaal gesproken allemaal welkom op RW.
 
  • Geweldig
Waarderingen: MadMandra27

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
302
203
On topic: Aurora lijkt me een tentnaam, BMTH staat altijd op de Main (zeker met de nieuwe productie), Tom Odell stond er dit jaar al en Gojira lijkt in augustus te touren
Ik vermoed dat w&w met 'main' vooral bedoelde wat hij/zij het liefst op de line-up zou zien en niet dat ze per see op de Main Stage staan 😅

Ik zie Aurora wel een mooie Barn spot krijgen volgende keer
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.794
1.006
Dit snap ik niet goed. We klagen steen en been van de zwakte van de toplijn maar BMTH zou een domper zijn?
Ideale co head gewoon.
Ik vond de toplijn dit jaar oprecht sterk (op papier - kon er helaas niet bij zijn).
BMTH is imo live gewoon niet sterk genoeg om te headlinen.
Te eenzijdig en te weinig hoogtepunten om te kunnen blijven boeien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.794
1.006
Bon Jovi has amazing songs, it's just that he can't sing them anymore 😅
Als Aerosmith niet meer kan touren omwille van stemproblemen, dan lijkt mij hetzelfde lot beschoren voor BJ.
Ik weet echt niet of ze ooit nog in staat zijn om een concert te vullen van 2u+.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.825
4.775
Ik vond de toplijn dit jaar oprecht sterk (op papier - kon er helaas niet bij zijn).
BMTH is imo live gewoon niet sterk genoeg om te headlinen.
Te eenzijdig en te weinig hoogtepunten om te kunnen blijven boeien.
Dat is jouw smaak en mening. De show op GMM was fenomenaal en dat werd unaniem gesteund door diverse muziekplatforms. Ook al ben ik absoluut geen fan, toch werd ik via de livestream volledig omver geblazen. Kun je nagaan hoe dat live ter plekke was. Misschien nog net geen headliner voor RW, maar minimaal co.
Dat geblaat hier over dompers als headliners is vooral berust op eigen smaak en voorkeur.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.338
2.663
Bmth als headliner zou echt wel een domper zijn. Als je die in de weegschaal legt naast de headliners van dit jaar...
Ik vond BMTH eigenlijk 1.000 keer spectaculairder beter en boeiender dan Maneskin als headliner. Terwijl ik van beide niet echt fan ben.

Probleem voor BMTH is dat het in daglicht al veel minder gaat zijn door die lichtshow.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.075
1.298
BMTH vind ik zeker beter dan Lenny en Maneskin van afgelopen editie of dan Mumford&Sons en RHCP van vorige editie. Ik zie ze idd ook eerder in een cohead-constructie fungeren met als naam erbij bv. Ghost of waarom niet een Olivia Rodrigo (?) 💃
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
181
154
Ghost - Bring me the Horizon en je hebt een sterk duo headliners op main. Het wordt tijd dat beide eens de hoge spots op het grootste mainstream festival van het land krijgen.

Volbeat kan dan weer headlinen in Dessel en iedereen is happy.
Van mij mag Volbeat direct headlinen op RW met daaronder Ghost en Bring Me The Horizon.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.659
6.806
Ghost - Bring me the Horizon en je hebt een sterk duo headliners op main. Het wordt tijd dat beide eens de hoge spots op het grootste mainstream festival van het land krijgen.

Volbeat kan dan weer headlinen in Dessel en iedereen is happy.
Ik ben als Graspop ganger juist vooral happy als jullie Volbeat eens voor jullie rekening nemen hier ;)

Ruilen tegen Ghost?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.075
1.298
Ik snap de hype rond Volbeat niet. Zijn die live dan zo sterk? Want de liedjes op zich vind ik niks speciaals 😂
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

Gebruikers die dit onderwerp bekijken