Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Van Eminem zou ik ook heel blij worden! Evenals het Glastonbury gerucht (er is nog geen 2025 topic van Glastonbury toch?). Die man heeft enorm veel hits, wordt genieten.
Dat is TW Classic, 2x zelfs, dus geen Rock Werchter...
De Nederlandstalige bands op Rock Werchter zitten toch eerder in het alternatieve genre, zoals Monza, De Mens, Bazart (wie?), Eefje, ...
Wat niet wegneemt dat Clouseau kwalitatieve concerten brengt, maar niet voor Rock Werchter.
Straks zetten ze nog Regi of Milk Inc. op de weide, stel je voor...
De Nederlandstalige bands op Rock Werchter zitten toch eerder in het alternatieve genre, zoals Monza, De Mens, Bazart (wie?), Eefje, ...
Wat niet wegneemt dat Clouseau kwalitatieve concerten brengt, maar niet voor Rock Werchter.
Sorry maar Eminem (hoewel uiteraard jeugdsentiment) was schandalig slecht op Pukkelpop vorige keer. Playbackte zelfs als ik het mij goed herinner. Hoeft voor mij dus echt niet, hoewel ik graag naar zijn ouder werk luister.
Ja, daarmee dat ik het zei. Herinner mij ook de commotie errond toen.
Ergens op een Belgische 'vijfde' dag ter ere voor het jubileum of een verlengde TW-Classic zou wel passen voor een boeking als Clouseau imo.
Maar niet op een 'gewone' normale editie van RW.
Eminem is de grootste rapper op aarde, tuurlijk schuift die meer tickets. Maar die act is pubersentiment die we het beste in het verleden kunnen laten.
Ondanks ik zijn laatste plaat ook niet bijster speciaal vind is hij zeker welkom voor mij.
Een van de weinige "groten" der aarde die ik nog niet gezien heb. Uiteraard gaat dit voor mij 100% nostalgie zijn.
Eminem (al dan niet) live Lose Yourself op een podium zien brengen... Yes please.
Sorry maar Eminem (hoewel uiteraard jeugdsentiment) was schandalig slecht op Pukkelpop vorige keer. Playbackte zelfs als ik het mij goed herinner. Hoeft voor mij dus echt niet, hoewel ik graag naar zijn ouder werk luister.
Zijn genoeg artiesten die de dipjes wel zijn boven gekomen qua stem. Zie recent de zanger van Pantera of een Lenny Kravitz die opeens wel een boeiende show neerzet.
Zijn genoeg artiesten die de dipjes wel zijn boven gekomen qua stem. Zie recent de zanger van Pantera of een Lenny Kravitz die opeens wel een boeiende show neerzet.
Zover ik het zie maakt dit de kans op RW kleiner inderdaad, denk dat ze dat hele weekend lekker in de UK blijven en niet nog een hoop reizen voor zo'n grote show. De donderdag zou ergens nog wel kunnen.
Zover ik het zie maakt dit de kans op RW kleiner inderdaad, denk dat ze dat hele weekend lekker in de UK blijven en niet nog een hoop reizen voor zo'n grote show. De donderdag zou ergens nog wel kunnen.
Maar er zijn ook artiesten die zo’n festival juist gebruiken als warm up (bv arctic monkeys op BKS 2013? voor hun Glasto set). Kan beide kanten op, maar als jij het zegt heb ik direct wat minder hoop.