Rock Werchter 2025

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.793
1.004
Clouseau valt af.
Dat is TW Classic, 2x zelfs, dus geen Rock Werchter... 😛
De Nederlandstalige bands op Rock Werchter zitten toch eerder in het alternatieve genre, zoals Monza, De Mens, Bazart (wie?), Eefje, ...

Wat niet wegneemt dat Clouseau kwalitatieve concerten brengt, maar niet voor Rock Werchter.
Straks zetten ze nog Regi of Milk Inc. op de weide, stel je voor... 😁
 
  • Leuk
Waarderingen: Jo &Sky

PK82

Playlistbediener
8 jul 2024
20
21
Dat is TW Classic, 2x zelfs, dus geen Rock Werchter... 😛
De Nederlandstalige bands op Rock Werchter zitten toch eerder in het alternatieve genre, zoals Monza, De Mens, Bazart (wie?), Eefje, ...

Wat niet wegneemt dat Clouseau kwalitatieve concerten brengt, maar niet voor Rock Werchter.
Straks zetten ze nog Regi of Milk Inc. op de weide, stel je voor... 😁
Eerlijk ? … ik denk dat Pukkelpopgewijs die Barn nokvol zou zitten.
Gaat niet gebeuren, maar het zou wel een succes zijn volgens mij
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
843
732
Sorry maar Eminem (hoewel uiteraard jeugdsentiment) was schandalig slecht op Pukkelpop vorige keer. Playbackte zelfs als ik het mij goed herinner. Hoeft voor mij dus echt niet, hoewel ik graag naar zijn ouder werk luister.
 
  • Leuk
Waarderingen: Knightofmuser en timv

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.613
2.181
Dat is TW Classic, 2x zelfs, dus geen Rock Werchter... 😛
De Nederlandstalige bands op Rock Werchter zitten toch eerder in het alternatieve genre, zoals Monza, De Mens, Bazart (wie?), Eefje, ...

Wat niet wegneemt dat Clouseau kwalitatieve concerten brengt, maar niet voor Rock Werchter.
Straks zetten ze nog Regi of Milk Inc. op de weide, stel je voor... 😁
Effectief de Werchter wei dus ook GNR en AC/DC vallen af in dat opzicht.

En ook Milk Inc heeft er al gestaan hoor.
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
329
257
Ik vond dat maar matig eigenlijk op Pukkelpop in den tijd. Had daar meer van verwacht.
Zeer matig en bijna volledig playback. En sindsdien heel veel shite uitgebracht, nieuwe plaat inclusief.

Dus ik vroeg me af of Werchter dat wel wil, aangezien ze een Kendrick Lamar met plezier laten schieten.

Maar mogelijk schuift Eminem (veel) meer tickets, dat kan.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joe

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.793
1.004
En ook Milk Inc heeft er al gestaan hoor.
Ja, daarmee dat ik het zei. Herinner mij ook de commotie errond toen.

Ergens op een Belgische 'vijfde' dag ter ere voor het jubileum of een verlengde TW-Classic zou wel passen voor een boeking als Clouseau imo.
Maar niet op een 'gewone' normale editie van RW.
 
12 nov 2016
686
444
Eminem is de grootste rapper op aarde, tuurlijk schuift die meer tickets. Maar die act is pubersentiment die we het beste in het verleden kunnen laten.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
180
154
Ondanks ik zijn laatste plaat ook niet bijster speciaal vind is hij zeker welkom voor mij.
Een van de weinige "groten" der aarde die ik nog niet gezien heb. Uiteraard gaat dit voor mij 100% nostalgie zijn.
Eminem (al dan niet) live Lose Yourself op een podium zien brengen... Yes please.
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze en Joslittel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.179
7.080
Sorry maar Eminem (hoewel uiteraard jeugdsentiment) was schandalig slecht op Pukkelpop vorige keer. Playbackte zelfs als ik het mij goed herinner. Hoeft voor mij dus echt niet, hoewel ik graag naar zijn ouder werk luister.
Is dat volgend jaar niet inmiddels twaalf jaar geleden?
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.147
3.056
Zijn genoeg artiesten die de dipjes wel zijn boven gekomen qua stem. Zie recent de zanger van Pantera of een Lenny Kravitz die opeens wel een boeiende show neerzet.
Heb Eminem zelf nooit live gezien, maar mensen die ik sprak over zijn laatste show hier(Goffertpark) waren ook nooit enthousiast.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Joslittel

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.355
5.967
Fontaines D.C in London op 5 juli met Amyl & The Sniffers en Kneecap als voorprogramma. Alledrie meer dan welkom voor mij.
Goh, wel hun grootste show ooit in de UK. Voor hetzelfde geld moet daar alles voor wijken… dat is met nog artiesten al voorgevallen in het verleden.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.106
Goh, wel hun grootste show ooit in de UK. Voor hetzelfde geld moet daar alles voor wijken… dat is met nog artiesten al voorgevallen in het verleden.
Zover ik het zie maakt dit de kans op RW kleiner inderdaad, denk dat ze dat hele weekend lekker in de UK blijven en niet nog een hoop reizen voor zo'n grote show. De donderdag zou ergens nog wel kunnen.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.147
3.056
Zover ik het zie maakt dit de kans op RW kleiner inderdaad, denk dat ze dat hele weekend lekker in de UK blijven en niet nog een hoop reizen voor zo'n grote show. De donderdag zou ergens nog wel kunnen.
Of hoge plek op Live is Live?
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
462
525
Goh, wel hun grootste show ooit in de UK. Voor hetzelfde geld moet daar alles voor wijken… dat is met nog artiesten al voorgevallen in het verleden.
Maar er zijn ook artiesten die zo’n festival juist gebruiken als warm up (bv arctic monkeys op BKS 2013? voor hun Glasto set). Kan beide kanten op, maar als jij het zegt heb ik direct wat minder hoop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken