Rock Werchter 2025

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.061
1.284
There are for sure some people over here that at least seem to know a bit more, but putting 2+2 together and just making suggestions / expressing desires feels like the biggest part of this forum. Hope you’ll enjoy it!
 
  • Leuk
Waarderingen: Sisco1481

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.090
6.540
Gokje;

do/ Metallica
vr/ Nick Cave & The Bad Seeds + Fred Again..
za/ Billie Eilish + Imagine Dragons
zo/ Paul McCartney

Voor de vijftigste zou ik het ook wel tof vinden om nog eens iemand als Patti Smith of Robert Plant naar de wei/Barn te halen. Nog zo'n artiesten met een RW-geschiedenis zijn de Chem Bros, vraag is of ze eindelijk eens zullen buigen en tevreden zijn met een Barnspot..
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
833
1.001
Gokje;

do/ Metallica
vr/ Nick Cave & The Bad Seeds + Fred Again..
za/ Billie Eilish + Imagine Dragons
zo/ Paul McCartney

Voor de vijftigste zou ik het ook wel tof vinden om nog eens iemand als Patti Smith of Robert Plant naar de wei/Barn te halen. Nog zo'n artiesten met een RW-geschiedenis zijn de Chem Bros, vraag is of ze eindelijk eens zullen buigen en tevreden zijn met een Barnspot..
Billie Eilish en Imagine Dragons op 1 dag vrees ik wat te veel. Verder ben ik om
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
266
323
Skunk Anansie schijnt bezig te zijn met een nieuw album. Is dit een kanshebber voor Werchter, of toch 'te gedateerd'?
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.982
4.052
Lokerse wil toch niet zeggen dat ze niet meer op RW kunnen staan?
Skunk altijd mogelijk, maar die kunnen zowat overal staan, dus een zekerheid is het niet
Niet per se, maar qua tourdata had het vorig jaar ook op RW gekund. Laat ik zeggen dat ik het gevoelsmatig niet meer zie gebeuren en ze langzaamaan aan het afglijden zijn ;)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.751
12.404
Niet per se, maar qua tourdata had het vorig jaar ook op RW gekund. Laat ik zeggen dat ik het gevoelsmatig niet meer zie gebeuren en ze langzaamaan aan het afglijden zijn ;)
Mja afglijden? In dit geval heel subject denk ik. Wat als een paal boven water staat is dat ze nog steeds overtuigende live shows neerzetten. Maar wat ook duidelijk is, is dat ze geen relevante muziek meer maken. Persoonlijk heb ik sterk de voorkeur voor dit soort acts dan acts die op beide vlakken niet meer scoren (lees: The Kooks).
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.982
4.052
Mja afglijden? In dit geval heel subject denk ik. Wat als een paal boven water staat is dat ze nog steeds overtuigende live shows neerzetten. Maar wat ook duidelijk is, is dat ze geen relevante muziek meer maken. Persoonlijk heb ik sterk de voorkeur voor dit soort acts dan acts die op beide vlakken niet meer scoren (lees: The Kooks).
Om mij mogen ze er ook staan hoor. Was afgelopen editie een mooi alternatief geweest tijdens acts als Yungblud, The Kooks, NBT, Tom Odell
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.751
12.404
Om mij mogen ze er ook staan hoor. Was afgelopen editie een mooi alternatief geweest tijdens acts als Yungblud, The Kooks, NBT, Tom Odell
Vooral tijdens Dua Lipa! Paar jaar geleden sloot Skunk Anansie op een dag Klub C af. Deze gedachte ging exact door me hoofd in de lege KlubC tijden benjamin Clementine. Had Skunk hier neergezet en het had volgestaan voor een mooi feestje.
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
376
187
Om mij mogen ze er ook staan hoor. Was afgelopen editie een mooi alternatief geweest tijdens acts als Yungblud, The Kooks, NBT, Tom Odell
Heb Skunk Anansie live op de Lokerse Feesten 2024 gezien en live een ijzersterke set vol energie en met een hart begeleid via een uitstekende band en met een geengageerde zangeres SKIN met ongelooflijk vocaal bereik. Ook voldoende improvisatie en menselijkheid die duidelijk werd toen de zangeres meetoastte met een glas wijn op de laatste dag van een heel intensieve wereldtournee van Skunk Anasie. Ook meegespeeld met K's Choice dezelfde dag op een nummer. Een act die ik zowiezo graag terug zou zien. Denk wel dat 2025 het niet zal worden maar wel 2026 voor een nieuwe wereldtournee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.424
4.718
Zet Skunk Anansie rond 19 uur in The Barn en je hebt opnieuw een show om nooit te vergeten.
Zet ze weer als afsluiter in Klub C net zoals de vorige keer. Werkte de laatste keer ook tegenover Florence and the Machine.
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
376
187
De affiche van 2007 of 2009 gewoon herhalen als jubileum 🥳.
In 2009 trad Lady Gaga op in Werchter in de Pyramid. Vandaag blijkt dat ze bezig is aan de release van een nieuw album dat wellicht nog eind dit jaar of begin volgend jaar zal uitgebracht worden. Aan haar fans in Parijs liet ze al een paar stukjes horen:
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
329
257
Eminem wordt genoemd als Glastonbury-headliner. Zouden ze die op Werchter neerzetten als hij beschikbaar is?
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.061
1.284
Hoop dat hij sowieso ook België aandoet, kan wel eens laatste keer worden dan. Op het weekend zelf zie ik hem echter niet verschijnen, eerder een los dagje dan.
 

Sisco1481

Playlistbediener
14 jul 2024
46
37
Eminem wordt genoemd als Glastonbury-headliner. Zouden ze die op Werchter neerzetten als hij beschikbaar is?
Of course, if there’s the opportunity to have him and within price range I’ve no doubt they’d try. Huge act.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken