Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
There are for sure some people over here that at least seem to know a bit more, but putting 2+2 together and just making suggestions / expressing desires feels like the biggest part of this forum. Hope you’ll enjoy it!
do/ Metallica
vr/ Nick Cave & The Bad Seeds + Fred Again..
za/ Billie Eilish + Imagine Dragons
zo/ Paul McCartney
Voor de vijftigste zou ik het ook wel tof vinden om nog eens iemand als Patti Smith of Robert Plant naar de wei/Barn te halen. Nog zo'n artiesten met een RW-geschiedenis zijn de Chem Bros, vraag is of ze eindelijk eens zullen buigen en tevreden zijn met een Barnspot..
do/ Metallica
vr/ Nick Cave & The Bad Seeds + Fred Again..
za/ Billie Eilish + Imagine Dragons
zo/ Paul McCartney
Voor de vijftigste zou ik het ook wel tof vinden om nog eens iemand als Patti Smith of Robert Plant naar de wei/Barn te halen. Nog zo'n artiesten met een RW-geschiedenis zijn de Chem Bros, vraag is of ze eindelijk eens zullen buigen en tevreden zijn met een Barnspot..
Lokerse wil toch niet zeggen dat ze niet meer op RW kunnen staan?
Skunk altijd mogelijk, maar die kunnen zowat overal staan, dus een zekerheid is het niet
Lokerse wil toch niet zeggen dat ze niet meer op RW kunnen staan?
Skunk altijd mogelijk, maar die kunnen zowat overal staan, dus een zekerheid is het niet
Niet per se, maar qua tourdata had het vorig jaar ook op RW gekund. Laat ik zeggen dat ik het gevoelsmatig niet meer zie gebeuren en ze langzaamaan aan het afglijden zijn
Niet per se, maar qua tourdata had het vorig jaar ook op RW gekund. Laat ik zeggen dat ik het gevoelsmatig niet meer zie gebeuren en ze langzaamaan aan het afglijden zijn
Mja afglijden? In dit geval heel subject denk ik. Wat als een paal boven water staat is dat ze nog steeds overtuigende live shows neerzetten. Maar wat ook duidelijk is, is dat ze geen relevante muziek meer maken. Persoonlijk heb ik sterk de voorkeur voor dit soort acts dan acts die op beide vlakken niet meer scoren (lees: The Kooks).
Mja afglijden? In dit geval heel subject denk ik. Wat als een paal boven water staat is dat ze nog steeds overtuigende live shows neerzetten. Maar wat ook duidelijk is, is dat ze geen relevante muziek meer maken. Persoonlijk heb ik sterk de voorkeur voor dit soort acts dan acts die op beide vlakken niet meer scoren (lees: The Kooks).
Vooral tijdens Dua Lipa! Paar jaar geleden sloot Skunk Anansie op een dag Klub C af. Deze gedachte ging exact door me hoofd in de lege KlubC tijden benjamin Clementine. Had Skunk hier neergezet en het had volgestaan voor een mooi feestje.
Heb Skunk Anansie live op de Lokerse Feesten 2024 gezien en live een ijzersterke set vol energie en met een hart begeleid via een uitstekende band en met een geengageerde zangeres SKIN met ongelooflijk vocaal bereik. Ook voldoende improvisatie en menselijkheid die duidelijk werd toen de zangeres meetoastte met een glas wijn op de laatste dag van een heel intensieve wereldtournee van Skunk Anasie. Ook meegespeeld met K's Choice dezelfde dag op een nummer. Een act die ik zowiezo graag terug zou zien. Denk wel dat 2025 het niet zal worden maar wel 2026 voor een nieuwe wereldtournee.
In 2009 trad Lady Gaga op in Werchter in de Pyramid. Vandaag blijkt dat ze bezig is aan de release van een nieuw album dat wellicht nog eind dit jaar of begin volgend jaar zal uitgebracht worden. Aan haar fans in Parijs liet ze al een paar stukjes horen:
Lady Gaga (38) heeft haar fans in Parijs zondag verrast met een voorproefje van haar aanstaande zevende studioalbum. De zangeres was in de Franse hoofdstad voor de Olympische Spelen, waar ze optrad tijdens de openingsceremonie.
Hoop dat hij sowieso ook België aandoet, kan wel eens laatste keer worden dan. Op het weekend zelf zie ik hem echter niet verschijnen, eerder een los dagje dan.