Best Kept Secret 2025

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.547
2.689
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Kaasrasper

Campingartiest
14 jan 2015
97
71
Nog even wat namen droppen die ik in gedachten heb, enigszins met de nieuwe koers in gedachten.

ONE namen/headliners: Confidence Man - Charli XCX (las dat DTRH ook een dergelijke naam voor volgend jaar wil boeken) - Four Tet - Fontaines DC (waar ik persoonlijk niet op hoop puur om het feit dat ik weinig met ze heb) - James Blake - Tame Impala
TWO namen: Arca - Jamie XX - Tove Lo - The Last Diner Party - Air

Overig/als alles kon: Björk, Cocteau Twins reünie, Massive Attack (vette show in Tilburg laatst), Porij, Kelly Lee Owens, Habibi, Sevdaliza
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
189
119
We zitten te denken om volgend jaar BKS te doen.
Is er een camper/caravan gedeelte? Eventueel mét stroom?
 

breadant

Randprogramma
7 feb 2023
149
217
Ik verwacht volgend jaar Wolf Alice weer terug.

Andere opties: Fontaines DC, Beach House, Eefje de Visser, Nils Frahm/Ólafur Arnalds/Kiasmos, Wilco, Future Islands, Het Zesde Metaal, Tourist LeMC, Alcest, Arooj Aftab, Fink, Elbow, Julia Holter.

En een vergezicht: Joanna Newsom?!
 
  • Leuk
Waarderingen: mlkturf en visdave34

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.184
3.127
Ik verwacht volgend jaar Wolf Alice weer terug.

Andere opties: Fontaines DC, Beach House, Eefje de Visser, Nils Frahm/Ólafur Arnalds/Kiasmos, Wilco, Future Islands, Het Zesde Metaal, Tourist LeMC, Alcest, Arooj Aftab, Fink, Elbow, Julia Holter.

En een vergezicht: Joanna Newsom?!
En dit is dan weer een van de leukste rijtjes die ik hier heb zien passeren.
 

breadant

Randprogramma
7 feb 2023
149
217
Zou me ook niets verbazen als er volgend jaar veel komt uit het alternatieve(re) vrouwenhoekje à la Adrianne Lenker en Phoebe Bridgers.

Denk ook: Weyes Blood, Cassandra Jenkins, Laura Marlin of nog alternatiever: Ichiko Aoba?

Volgens mij heeft BKS als richtlijn dat iets van de helft vrouw is, toch?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker en timbo

breadant

Randprogramma
7 feb 2023
149
217
En als ik toch bezig ben: o.a. Jamie xx (niet the xx) en Efterklang komen met nieuwe albums.

Verder ken ik Seun Kuti & Egypt 80 niet (idd, een zoon van), maar dat lijkt me ook een typische BKS-boeking.
 

mees

Randprogramma
9 jan 2020
148
225
Zou me ook niets verbazen als er volgend jaar veel komt uit het alternatieve(re) vrouwenhoekje à la Adrianne Lenker en Phoebe Bridgers.

Denk ook: Weyes Blood, Cassandra Jenkins, Laura Marlin of nog alternatiever: Ichiko Aoba?

Volgens mij heeft BKS als richtlijn dat iets van de helft vrouw is, toch?
Hopelijk komt Nilüfer Yanya ook weer!
 
  • Leuk
Waarderingen: mlkturf en timbo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken