Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

4u of 6u?

  • 4

    Stemmen: 8 50,0%
  • 6

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.373
4.603
So pray to music, build a shrine
Worship in these desperate times
Fill your heart with every note
Cherish it and cast afloat
'Cause God is in these clef and tone
Salvation is found alone
Haunted by its melody
Music, it will set you free
(Let it set you free)



Mijn favoriete band had ik nog nooit geboekt op het 🍀Paddy Powerfestival🍀. Daar komt nu verandering in: Machine Head!

2591DD84-7AB9-4D41-8806-04DE73F9D04C.jpeg

@Tinus101
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.190
8.339
So pray to music, build a shrine
Worship in these desperate times
Fill your heart with every note
Cherish it and cast afloat
'Cause God is in these clef and tone
Salvation is found alone
Haunted by its melody
Music, it will set you free
(Let it set you free)




Mijn favoriete band had ik nog nooit geboekt op het 🍀Paddy Powerfestival🍀. Daar komt nu verandering in: Machine Head!

Bekijk bijlage 8066

@Tinus101

Balen voor de vrije keuze
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
954
1.207
Moone Boy Waiting GIF by HULU

Tempo is er precies beetje uit, jammer... 🙃
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
798
1.315
Hebben we hier zoveel carnavalvierders joh in deze draft? 😂
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.903
2.591
Wel in carnavalsgebied, over het algemeen geen of weinig carnaval, maar wel een deel van de week hele dagen aan het klussen in een nieuw huis. Sla mij de komende 2 weken maar over als het te lang duurt.

Secret Beach Experience

The Walkmen

Ik wil er natuurlijk niet verantwoordelijk voor zijn dat we op wandeltempo gaan. Toch bij deze als volgende naam The Walkmen.


@InsaniTiny (nog steeds) @Lion
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.094
2.324
🌟 We zijn verheugd om twee acts aan te kondigen die de Main Stage van Spectrum Sound Festival zullen laten schitteren! 🌟

🎶 Vrijdag: My Chemical Romance 🎶 Op vrijdagmiddag barst het spektakel los wanneer My Chemical Romance het podium betreedt! Laat je meeslepen door hun onmiskenbare emo-rock anthems terwijl ze de festivalweide vullen met hun unieke energie en passie. Bereid je voor op een emotionele achtbaanrit vol hits en herinneringen terwijl My Chemical Romance je meeneemt op een onvergetelijke reis door hun muzikale universum.

🌿 Zaterdag: Glass Animals 🌿 Laat op zaterdagmiddag de excentrieke klanken van Glass Animals je betoveren! Met hun kenmerkende mix van indie-pop en elektronische vibes zullen ze de late namiddag veranderen in een dromerige, psychedelische ervaring. Dans mee op hun aanstekelijke ritmes en laat je meevoeren door de betoverende melodieën terwijl Glass Animals de Main Stage omtovert tot een magische oase van geluid.

Spectrum Sound (4).png
Spectrum Sound (5).png

@Lion @InsaniTiny
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
954
1.207
Middag? Volgens mij is MCR gewoon een headliner. Het is in ieder geval geen middagband!

(Mijn naam volgt zo, voordat ik naar bed ga!)
Tgoh, zolang ze niet openen valt het voor mij wel te plaatsen. Hangt er ook beetje van af wat voor festival je aan het maken bent. Als het een algemeen muziekfestival is, vind ik het niet ondenkbaar dat ze reeds in de vooravond spelen (16u a 17u)
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.094
2.324
X - X - Warhaus - My Chemical Romance - Pulp - The Strokes - Oasis

Lijkt me perfect te kunnen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.023
6.423
Mja , bij gebrek aan referentiepunten begrijp ik 't op zich wel, maar Silk Sonic is toch minstens sub ook?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken