De albums van 2015

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Weet iemand of Ride ook nieuwe muziek gaat uitbrengen, of alleen touren?
Voor zover ik weet is het alleen een reünie tour. Ik denk ook niet dat ze na 20 jaar weer opeens aan de slag gaan met een album.

Ty Segalls' EP staat op Spotify. Dat had ik niet verwacht, er staat best weinig van hem op Spotify. Maar het niveau van Manipulator wordt iig niet gehaald.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
Alabama Shakes komt ook met een nieuw album. Heel benieuwd of ze hun debuut kunnen evenaren, verder heb ik dit jaar nog geen leuk album gehoord. Beardfish valt tegen en Panda Bear heb ik uitgezet bijvoorbeeld.
 

Oreon

Randprogramma
30 mrt 2014
184
0
Archive - Restriction
Hoewel het niet helemaal mijn genre is heb ik het toch een kans gegeven, en daar heb ik geen spijt van gehad!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Alabama Shakes komt ook met een nieuw album. Heel benieuwd of ze hun debuut kunnen evenaren, verder heb ik dit jaar nog geen leuk album gehoord. Beardfish valt tegen en Panda Bear heb ik uitgezet bijvoorbeeld.

Uitgezet?? Zo verschrikkelijk was het nou ook nog net niet Jesse :f

Heb overigens Viet Cong geluisterd en die plaat is wel echt goed. Beter dan Death Grips zelfs, als we het over 2015-plaatjes hebben.
 

Lateralus

Campingartiest
6 nov 2014
61
0
PJ Harvey komt met een nieuw album! En je kan zelfs het opname proces bijwonen (In Londen)

Fucking vet! Vond de vorige plaat heel chill.

Zie het hier nog nergens staan dus; Björk komt ook met een nieuw album, in maart.

Verder hoop ik samen met kereltje op tool. 9 jaar (okay, in mijn geval 4), wachten op een nieuw album is kut. Alhoewel ik ze er ook wel voor aan zie om de plaat dit jaar af te ronden en deze dan nog even een halfjaartje te wachten alvorens deze uit te brengen.
 

Sandervandam

Randprogramma
15 jan 2014
191
0
packshot.jpg


Wat een fantastische plaat hé.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
The Notwist komt 6 februari met een nieuw album. Of meer een soort collectie van nog nooit eerder uitgebracht werk.
Hier al een nummer van 13 minuten. En het hele album is ook al te vinden op internet.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
The Notwist komt 6 februari met een nieuw album. Of meer een soort collectie van nog nooit eerder uitgebracht werk.
Hier al een nummer van 13 minuten. En het hele album is ook al te vinden op internet.

Dat is wel even heel nice. De vorige plaat van The Notwist was echt geweldig. Kwam ook hoog in mijn eindejaarslijstje, oa boven TWoD. Ik zal dit nummers eens opzetten :p
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
<div class="d4p-bbt-quote-title">JB. wrote:</div>
Alabama Shakes komt ook met een nieuw album. Heel benieuwd of ze hun debuut kunnen evenaren, verder heb ik dit jaar nog geen leuk album gehoord. Beardfish valt tegen en Panda Bear heb ik uitgezet bijvoorbeeld.

Uitgezet?? Zo verschrikkelijk was het nou ook nog net niet Jesse :f

Heb overigens Viet Cong geluisterd en die plaat is wel echt goed. Beter dan Death Grips zelfs, als we het over 2015-plaatjes hebben.

Naa, vond die Noah niet echt heel fijn.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6212-nieuw-album-mark-knopfler.html

Zijn gitaarspel verandert ook nooit, heerlijk. Leuk liedje,
Trouwens wel een eigenaardige hoes voor Mark Knopfler met die vrouw, als dat hem wordt.

EDIT:

wordt de albumhoes inderdaad niet. Hij heeft btw ook nog een gat in zijn tourschema onder Werchter, maar kan je uitsluiten aangezien hij al in het sportpaleis staat.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Belle & Sebastian, Viet Cong en The Decemberists staan ondertussen allemaal op Spotify :)

En ook de nieuwe Fall Out Boy als iemand daar op zit te wachten.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
Belle & Sebastian, Viet Cong en The Decemberists staan ondertussen allemaal op Spotify
icon_smile.gif


En ook de nieuwe Fall Out Boy als iemand daar op zit te wachten.

oeeh The Decemberists, ga ik gelijk beluisteren
en FOB geef ik ook wel een kansje. Zit soms nog wel een verrassend leuk nummertje bij
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Voor mensen geïnteresseerd in jazz: the bad plus trio komt (waarschijnlijk dit jaar) met een nieuwe plaat. In samenwerking met saxofonist Joshua Redman.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken