De albums van 2015

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Hopelijk ook eindelijk die nieuwe Tool.

Yes please!!!!

Ik kijk geduldig uit naar het nieuwe album van Testament, Faith No More, Queensrÿche en Nightwish.

Wat minder geduldig en heel erg benieuwd ben ik naar Iron Maiden die min of meer
in een kerstgroet aan hun fans hebben laten doorschemeren in 2015 de studio in te duiken
en een album uit te brengen.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Stereogum kijkt ook vooruit naar wat er allemaal uitkomt.
http://www.stereogum.com/1726044/the-101-most-anticipated-albums-of-2015/list/

Een nieuwe Savages!
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Lijstje gevonden bij Loudwire met het wat hardere werk

A Skylit Drive, 'Rise: Ascension' (Jan. 6)
The German Panzer, 'Send Them All to Hell' (Jan. 13)
The Last Ten Seconds of Life, 'Soulless Hymns' (Jan. 13)
Sylosis, 'Dormant Heart' (Jan. 13)
Wednesday 13, 'Monsters of the Universe, 'Come Out and Plague' (Jan. 13)
Enter Shikari, 'The Mindsweep' (Jan. 20)
Marilyn Manson, 'The Pale Emperor' (Jan. 20)
Jimmy Barnes, 'Hindsight' (Jan. 27)
Battle Beast, 'Unholy Savior' (Jan. 27)
Lord Dying, 'Poison Altars' (Jan. 27)
Napalm Death, 'Apex Predator: Easy Meat' (Jan. 27)
Night Demon, 'Curse of the Damned' (Jan. 27)
Papa Roach, 'F.E.A.R.' (Jan. 27)
Periphery, 'Juggernaut: Alpha' and 'Juggernaut: Omega' (Jan. 27)
Sweet & Lynch, 'Only to Rise' (Jan. 27)
Venom, 'From the Very Depths' (Jan. 27)
Visigoth, 'The Revenant King' (Jan. 27)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
Harde muziek is eng :(

Btw ik ga Napalm Death, Marilyn Manson en Enter Shikari wel even checken van dit lijstje denk ik. Als er nog iets anders goeds bij zit moet je het maar zeggen Jesse :p
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Ben van de meeste niet heel erg fan. alleen als ik hoor dat MM of Papa Roach goed is check ik hem.
Voor de rest ken ik ook niet veel meer dan jij opnoemt, alleen Battle Beast and Venom, wat ik denk ik wel ga luisteren haha :D
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
Ben van de meeste niet heel erg fan. alleen als ik hoor dat MM of Papa Roach goed is check ik hem.
Voor de rest ken ik ook niet veel meer dan jij opnoemt, alleen Battle Beast and Venom, wat ik denk ik wel ga luisteren haha
icon_biggrin.gif

Marilyn Manson is toch wel cool ?
 

Dirk

Campingartiest
11 nov 2014
65
0
Even een lijst gemaakt van albums waar ik naar uitkijk dit jaar.


19 januari - Afterpartees - Glitter Lizard
19 januari - Menace Beach - Ratworld
20 januari - Viet Cong - Viet Cong
20 januari - Fall Out Boy - American Beauty / American Psycho
23 januari - Palio Superspeed Donkey - A Funny Sunrise
26 januari - Pond - Man It Feels Like Space Again
30 januari - John Coffey - The Great News
30 januari - Mister and Mississippi - We Only Part To Meet Again

1 februari - Kodaline - Coming Up For Air
3 februari - Smallpools - LOVETAP!
9 februari - Peace - Happy People
10 februari - The Districts - A Flourish and a Spoil
17 februari - José González - Vestiges & Claws
17 februari - A Place To Bury Strangers - Transfixation
17 februari - Imagine Dragons - Smoke + Mirrors
23 februari - Darlia - Petals

9 maart - Fyfe - Control
10 maart - Will Butler - Policy
23 maart - James Bay - Chaos and the Calm
30 maart - Circa Waves - Young Chasers

6 april - The Wombats - Glitterbug

TBA - Satellite Stories - Vagabonds
TBA - Coldplay - A Head Full Of Dreams
TBA - RHCP - TBA
TBA - Muse - TBA

 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe plaat van Kodaline, want die eerste twee singles klinken best wel interessant.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe plaat van Kodaline, want die eerste twee singles klinken best wel interessant.
Echt?

Voorlopig kijk ik nog het meest uit naar Pond. Dat wordt weer een heerlijke psych trip.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe plaat van Kodaline, want die eerste twee singles klinken best wel interessant.

Echt?

Voorlopig kijk ik nog het meest uit naar Pond. Dat wordt weer een heerlijke psych trip.

Die van Tame Impala wil ik eveneens wel horen. Er zouden veel meer synths op aanwezig zijn, en als ik op die Mark Ronson-Kevin Parker samenwerking afga klinkt dat veelbelovend.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Wat ik hier (volgens mij nog niet voorbij heb zien komen:

Hanni El Khatib - Moonlight
the xx - TBA
Jamie xx - TBA
Badbadnotgood x Ghostface Killah - Soul Soul
The Phantom Band - Fears Trending
Gang of Four - What Happens Next
Dan Deacon - Gliss Riffer
the Soft Moon - Deeper

Ik hoop er stiekem ook op dat John Talabot met een plaat komt. Dat is in 2015 al weer drie jaar geleden.

Edit: Ohja en James Blake komt ook met een nieuwe plaat. Afgaand op tracks & remixes die hij recent uit heeft gebracht weet ik niet of ik daar al te hoge verwachtingen van moet hebben. Veel in de stijl van Voyeur.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe plaat van Kodaline, want die eerste twee singles klinken best wel interessant.

Dan zal ik die nog een keer luisteren. Ik vond ze namelijk zwaar tegenvallen. Klink of dat ze azen op een grote radiohit.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ik las net dat er een album van Passion Pit aan komt, weet niet of die hier al vermeld was
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Die van Tame Impala wil ik eveneens wel horen. Er zouden veel meer synths op aanwezig zijn, en als ik op die Mark Ronson-Kevin Parker samenwerking afga klinkt dat veelbelovend.
Die hebben naar mijn idee nog niks slechts uitgebracht, dus daar heb ik wel weer vertrouwen in. Maar het album staat waarschijnlijk gepland voor eind 2015 of begin 2016. Dus eerst nog maar afwachten of we daar dit jaar nog wat van horen.

Heb vandaag even wat singles geluisterd van albums die begin 2015 uitkomen. Die single van Will Butler klinkt best catchy. A Place To Bury Strangers verraste mij ook positief, ik had door de naam verwacht dat het een of andere poppunk/emo band was.. En die singles van The Soft Moon en Modest Mouse blijven ook lekker. En Moon Duo komt in maart met een nieuw album. Er komt een hoop goeds aan.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
PJ Harvey komt met een nieuw album! En je kan zelfs het opname proces bijwonen (In Londen)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe plaat van Kodaline, want die eerste twee singles klinken best wel interessant.

Dan zal ik die nog een keer luisteren. Ik vond ze namelijk zwaar tegenvallen. Klink of dat ze azen op een grote radiohit.

Neuh, ik vond het niet als radiohitjes klinken eigenlijk. Ik vind dat ze een beetje de kant op gaan van 30STM's laatste album met lichte instrumentatie en atmosferische zang.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Die van Tame Impala wil ik eveneens wel horen. Er zouden veel meer synths op aanwezig zijn, en als ik op die Mark Ronson-Kevin Parker samenwerking afga klinkt dat veelbelovend.

Die hebben naar mijn idee nog niks slechts uitgebracht, dus daar heb ik wel weer vertrouwen in. Maar het album staat waarschijnlijk gepland voor eind 2015 of begin 2016. Dus eerst nog maar afwachten of we daar dit jaar nog wat van horen.

Denk dat we het al vroeger zullen krijgen hoor. De eerste berichten dat ze in de studio zitten dateren al van vorige lente, en Governor's Ball hint naar festivaldata voor Tame Impala komende zomer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken