Pinkpop 2025

Ik zou daar zelf niet zo gelukkig van worden denk ik, maar Anouk past denk ik wel wat beter bij Pinkpop qua naam en ook qua muziek dan een Eefje die ik toch meer op de wat alternatievere festivals zie staan. Dus misschien niet eens heel gek gedacht.
Maar het is toch niet aannemelijk dat ze de 20ste komst van Anouk stil (moeten) houden?

• Haha
Waarderingen: hersenscheetje
Ik zou het zelf zo lang mogelijk stil houden als ik Anouk op mijn festival zou hebben staan ;)

Maar als je ook een tour hebt met 2x de Ziggo welke nog niet uitverkocht zijn volgens mij, snap ik wellicht dat je dat nog even als artiest stil wilt houden.
Haha, ik wist niet dat ze ook weer in de Ziggo staat.

Al zou het inmiddels ook juist een verrassing kunnen zijn dat ze níet op Pinkpop staat. Woensdag voor Pinkpop dat Anouk niet komt en donderdag degene die er wel staat.

• Haha
Mijn gedachten gingen uit naar Eefje de Visser omdat dit mij een geschikte act lijkt voor die positie, en dat BKS nog niet is uitverkocht en dus logisch om dit even stil te houden. Ik betwijfel of Anouk genoegen zou nemen met een optreden om 17.00 uur.
Overigens hebben zowel Pinkpop, BKS als Werchter nog een artiest die ze moeten aankondigen. Zou het om dezelfde artiest kunnen gaan? Bij Werchter zijn er vermoedens dat het Tom Odell betreft, zou ook prima op Pinkpop kunnen (maar lijkt me geen optie voor BKS).

• Geweldig
Anouk twee jaar achter elkaar, dat zou wel een beetje een zwaktebod zijn.
Maar goed, ze heeft ook die nieuwe plaat gemaakt omdat ze voor haar gevoel te weinig rock nummers had om te spelen in een volwaardige show…
En ik heb nog geen festival-boekingen verder gezien…. 🙈🙈

DI-RECT wellicht? Die hebben een week eerder die shows in De Kuip.
ik zeg gewoon eerlijk, plausibel

van de NL genoemde namen wel meer naar mijn smaak hoor, zou ik toejuichen!
maar ik krijg behoorlijk kromme tenen van NL vervangers. Ik hoop toch dat ze een Amerikaanse act wel met iets meer allure gaan vervangen... Iets behoorlijk internationaal en niet Benelux.

• Leuk
Anouk twee jaar achter elkaar, dat zou wel een beetje een zwaktebod zijn.
Maar goed, ze heeft ook die nieuwe plaat gemaakt omdat ze voor haar gevoel te weinig rock nummers had om te spelen in een volwaardige show…
En ik heb nog geen festival-boekingen verder gezien…. 🙈🙈
Dat album is alleen een mega flop dus doet ze er wel iets mee?

Nog niet uitverkocht? In dat geval ook wel een reële kanshebber.
Lijkt me nagenoeg uitverkocht, toch. 3e avond alleen nog enkele slecht zicht plekken eerste ring.
Eerste 2 avonden nog plekken 2e ring en nog enkele slecht zicht plekken 1e ring. De rest alles sold out.

Twee maanden voor het festival is aardig last minute.... helemaal als je dan een internationale vervanger wil vinden.

het zijn 10 weken / 2,5 maand
10 april tot 20 juni
😉

(en dat is dat het bekend gemaakt werd, de cancel zal wel al een tijdje langer bekend zijn achter de schermen)

• Leuk
het zijn 10 weken / 2,5 maand
10 april tot 20 juni
😉

(en dat is dat het bekend gemaakt werd, de cancel zal wel al een tijdje langer bekend zijn achter de schermen)
Voor een festivalbezoeker is dat enorm lang (veel te lang zelfs voor de fanatiekelingen 😉). Voor een boeker is dit best kort dag. Dan moet je net mazzel hebben dat een internationale act op rustdagen toch nog een show wil doen of dat zo'n act zelf last-minute besluit om te gaan touren of de bestaande tour uit te breiden. Desalniettemin genoeg acts die rondom Pinkpop op tour zijn, dus er is nog veel mogelijk. Ik verwacht echter geen internationale act van het formaat van Adam Lambert. Of MOJO moet er flink wat budget bovenop gooien, maar dat verwacht ik niet.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
tot die tijd hebben we eigenlijk alleen maar de info dat het een Noord spot is om 16:55. En dat de act gevraagd heeft om pas aan te kondigen vlak voor het festival...

benieuwd wat Mojo voor elkaar heeft gekregen

overigens, Idles wordt ook niet veel genoemd. Die hebben ook ruimte en zitten volgens mij in de portefeuille van Jarn van Strijen de boeker van Mojo die laatste jaren veel voor Pinkpop in de melk te brokkelen heeft

• Geweldig
Waarderingen: Mark's Kal
tot die tijd hebben we eigenlijk alleen maar de info dat het een Noord spot is om 16:55. En dat de act gevraagd heeft om pas aan te kondigen vlak voor het festival...

benieuwd wat Mojo voor elkaar heeft gekregen

overigens, Idles wordt ook niet veel genoemd. Die hebben ook ruimte en zitten volgens mij in de portefeuille van Jarn van Strijen de boeker van Mojo die laatste jaren veel voor Pinkpop in de melk te brokkelen heeft
Idles zal vast niet voor een spot om 17u komen opdraven. Die zijn daar inmiddels te groot voor lijkt me.

Users who are viewing this thread