De albums van 2015

<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Ben bij track 5 maar wat is dit nou weer voor Egyptische niksmuziek.

Hahaha, ik vind het ook echt een fijn album hoor. Maar zie niet echt wat er Egyptisch aan is? Ik moet dan gelijk aan Goat denken.

Ik kon uiteindelijk wel horen hoe mensen dit goed kunnen vinden, maar vind er zelf gewoon niet zo veel aan hahah. Ik vond het wat Arabisch klinken ja, maar niet zoals Goat.

Overigens: https://www.youtube.com/watch?v=vBg7kvxnJ10

Alstublieft

Turnstile - Nonstop Feeling

There is no denying that East coast hardcore team Turnstile is making moves. Audiences at gigs for the DC/Baltimore/Ohio team are growing by leaps and bounds with the kids wilder than ever, as the band's traditional hardcore sound with touches of radio ready hard rock and metal have turned them into underground heroes. There are high hopes for their debut LP Nonstop Feeling, and the band delivers on said promises next week via Reaper Records. Stream it below and pre-order your copy. Make sure to catch them on the road at the dates below so you can brag about how you saw them way back when.

http://noisey.vice.com/blog/turnstile-nonstop-feeling-album-stream

19 januari in TivoliVredenburg met oa Sick of it All, Ignite, Walls of Jericho.

Aphex Twin gaat nu alweer een nieuw album/ep uitbrengen
icon_surprised.gif

Syro viel mij persoonlijk toch wat tegen, vergeleken bij drukqs, maar wellicht wordt dit weer iets waar ik meer mee kan. Hij gaat overigens niet touren.

Ah damn, Viet Cong staat nog niet op spotify. Maar hij zou toch sowieso al binnenkort uitkomen?

Tevens, 2015 tot dusver:
1. Death Grips - Fashion Week
2. Panda Bear - Panda Bear Meets The Grim Reaper

Mooi lijstje, al zeg ik het zelf. Lekker bezig enzo. Als The War On Drugs nou in 2015 was verschenen, had het nog even #top3 kunnen staan. Jammer.

Heb je anders behoefte aan zoiets? http://www36.zippyshare.com/v/69798379/file.html

Ah damn, Viet Cong staat nog niet op spotify. Maar hij zou toch sowieso al binnenkort uitkomen?
De 20e volgens mij. Maar als ze al streams gaan aanbieden zal die binnenkort ook wel op Spotify staan. Maar je kan natuurlijk ook de link hierboven volgen.

Voor zover heb ik dit. Al ben ik echt enthousiast over de bovenste twee. Ik twijfel of alles eronder mijn jaarlijst gaat halen. Het wordt in ieder geval een erg mooi jaar met releases.
1. Panda Bear - Panda Bear Meets the Grim Reaper
2. Viet Cong - Viet Cong
3. Moon Duo - Shadow of the Sun
4. Ghost Culture - Ghost Culture
5. The Decemberists - What a Terrible World, What a Beautiful World
6. Belle and Sebastian - Girls in Peacetime Want to Dance

Tot nu toe:

1. Panda Bear - Panda Bear Meets the Grim Reaper
2. Brogan Bentley - The Snake
3. Viet Cong - Viet Cong
4. Ghost Culture - Ghost Culture
5. Lord RAJA - A Constant Moth

Volgorde is eigenlijk redelijk willekeurig. Zo op het eerste gezicht gaan Panda Bear en Brogan Bentley de eindlijst misschien halen. De rest is nog onzekerder. Death Grips moet ik nog aan beginnen, maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in(geen idee waarom, ze staan me tegen de laatste tijd). Belle & Sebastian de komende week maar eens streamen.

haha jongens het is januari, dan ben je toch niet bezig met je eindlijst

We zitten ondertussen al bijna op 1/24 van het jaar, dus het loopt op een eind ;). Is ook een pure gok, maar wel leuk om te voorspellen.

Ook de nieuwe Sleater-Kinny is overigens te streamen

Thanx. Ik probeer altijd lekker legaal via spotify te luisteren, maar gelukkig zijn hier nog van die piraten op het forum :D

Death Grips moet ik nog aan beginnen, maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in(geen idee waarom, ze staan me tegen de laatste tijd).

Kor jonge wat is dit nou weer !!1!!11 Hoe kun je geen zin hebben in DG???/?

Fashion Week is natuurlijk lang niet hun beste release, maar het is wel een leuke set instrumentals die ze nu even tussen Powers that B 1 en 2 geven. Durf niet eens te zeggen dat de huidige #1 mijn uiteindelijke top-50 haalt zelfs.

haha jongens het is januari, dan ben je toch niet bezig met je eindlijst

Was een grapje. Bewijs: War on Drugs stond erbij. Modest Mouse wordt sowieso ook wel een lekker album ja.

Zeg maar Kos ;), geen idee, de muziek staat niet meer centraal de laatste tijd heb ik het idee. Meer aandachtstrekkerij. Op the money store na ben ook niet geheel ondersteboven van hun overige discog, maar ik ga de nieuwe wel luisteren natuurlijk :).

Kor jonge wat is dit nou weer !!

Haha

Ik wacht bij nieuwe albums ook gewoon totdat ze op spotify staan. die paar dagen boeien me weinig.
Ik denk dat ik maar een aantal keer per jaar iets voortijdig even check/download.

Aah gomennasai senpai :$

Een van de hoofdpersonages in de game die ik nu speel heet Kor dus ik maak die fout stiekem elke keer, maar nu vergeten te verbeteren :<

En ja het is wel veel aandachtstrekkerij, maar goed dat maakt het ook allemaal weer wat leuker.

Een van de hoofdpersonages in de game die ik nu speel heet Kor dus ik maak die fout stiekem elke keer, maar nu vergeten te verbeteren :<

Haha np.

<div class="d4p-bbt-quote-title">mynoseknows wrote:</div>
2. Brogan Bentley – The Snake

Ik was ook bezig met die in m’n lijstje zetten maar volgens RYM is het album uit 2014?

Ohja, morgen de EP van Ty Segall
icon_smile.gif

Fuck ja, nu zie ik het ook. Jammer, want die plaat bevalt me erg goed.

Users who are viewing this thread