Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het nieuwe album van Björk gaat al rond op het internet. Al lees ik ook dat het om een soort unfinished version zou gaan.. Maar ik ben te nieuwsgierig. En er is een leak van Pond.
Het was een mooie nacht.
In elk geval, vooralsnog een slecht jaar. Panda Bear en The Decemberists waren echt zeer matig naar mijn mening, Ghost Culture vond ik nog wel aardig maar dat is dus net een 6 zegmaar. Alleen Viet Cong en Death Grips ben ik positief over. Van Fall Out Boy verwacht ik ook geen goede plaat op basis van die eerste singles.
Nog wat namen die (dit jaar) met een nieuw album komen:
Joey Bada$$
Kendrick Lamar
Modest Mouse
Citizen
Brand New
Kanye West
Death Grips
Bob Dylan
A$ap Rocky
Tame Impala
Danny Brown
James Blake
Earl Sweatshirt
Pusha T
Radiohead
Chance the Rapper
Tyler the Creator
Enter Shikari
The Prodigy
Run the Jewels
Björk
Zou wel eens een heel mooi jaar voor hip-hop kunnen worden, maar ik heb dit rijtje gewoon even verzameld uit de comments bij TND's 2015 albums video dus is geen heel geldige bron verder.
Waarvan Joey Bada$$, Bjork, Enter Shikari en Death Grips al gelekt zijn. Death Grips komt overigens zelfs met twee (!) nieuwe platen zag ik.
De nieuwe Marilyn Manson klinkt ook erg dik, had ik eigenlijk niet verwacht. Vond hem altijd maar een mafketel, maar The Pale Emperor is gewoon een sterke plaat, zeker Deep Six is een topnummer.
Ja nee Fashion Week van Death Grips is 'gelekt' door Death Grips zelf, maar Jenny Death komt ook nog. Heb 1 nummer van Marilyn Manson gehoord maar dat heeft me niet overtuigd om de rest ook aan te zetten eigenlijk.
Inderdaad, was echt heel goed. Ben normaal niet zo van deze muziek, maar door de hoge quotering op MM toch geluisterd. geen spijt!
Staat trouwens gewoon op spotify