De albums van 2015

Heel mooi geschreven! Ik ben het niet overal mee eens, ik vond juist het nummer met action bronson heel sterk. Maar ik zal het zeker nog een keer opzetten. Nu ga ik maar weer mijn akker omploegen

Edit: Tof blog, ik ga vanmiddag meer lezen!

Heel mooi geschreven! Ik ben het niet overal mee eens, ik vond juist het nummer met action bronson heel sterk. Maar ik zal het zeker nog een keer opzetten. Nu ga ik maar weer mijn akker omploegen

Edit: Tof blog, ik ga vanmiddag meer lezen!

Haha thanks! Jup Action Bronson heeft een goeie feature, maar wat ik in het stuk ook zeg: het refrein haalt de flow weg voor mij.

Disappears - Irreal (Experimental Rock)
Menace Beach - Ratworld (Alternative Rock)
Kitty, Daisy & Lewis - Kitty, Daisy & Lewis The Third (Iets van Blues ofzo, met wat pop. Geen idee precies)
Gaz Coombes - Matador (Indie Rock) (Die gast van Supergrass)
Natalie Prass - Natalie Prass (Singer/Songwriter)

Ondertussen allemaal op Spotify. Pond - Man It Feels Like Space Again staat er ook al volgens mij, maar bij mij werken de helft van de tracks niet.. Misschien bij jullie wel.

Nu net de nieuwe EP opstaan van Aphex Twin en ik ben er een stuk enthousiaster over dan over Syro, maar wie weet verandert dat nog!

Ja, dus. De fuck is dit. Had ‘m gisteren aan staan.
Haha, positief of negatief?

Sleater-Kinney bevalt eigenlijk al een stuk beter nu. Al vind ik die stem bij sommige nummer nog wat irritant. Toch maar even checken in paradiso binnenkort.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Ja, dus. De fuck is dit. Had ‘m gisteren aan staan.

Haha, positief of negatief?

Geen idee, wist niet echt wat ik ervan moest denken hahah. Op sommige stukken zat ik er heel erg in maar soms was het ook net iets te experimenteel.

Net trouwens Pond geluisterd en dat is wel een erg fijn plaatje (:

Ik dacht dat Marilyn Manson metal maakte? Ik weet niet precies wat dit is, maar het is geen metal.

Menace Beach – Ratworld (Alternative Rock)
Ik vind deze best wel fijn. Het is een soort indie rock en dan weer iets wat lijkt op shoegaze en nog wat nummers garage rock.

Pond doet het nog steeds niet helemaal op spotify bij mij. Is dit een soort karma doordat ik hem al van tevoren gedownload heb? :(

Als het bestand op je computer niet helemaal overeenkomt met de versie van Spotify maar de naam wel (of andersom) dan werkt het niet. Dus als je het via spotify wilt luisteren moet je het verwijderen of bij spotify naar lokale bestanden en daar 'info bewerken' en zorgen dat alle namen etc hetzelfde zijn.

Als het bestand op je computer niet helemaal overeenkomt met de versie van Spotify maar de naam wel (of andersom) dan werkt het niet. Dus als je het via spotify wilt luisteren moet je het verwijderen of bij spotify naar lokale bestanden en daar ‘info bewerken’ en zorgen dat alle namen etc hetzelfde zijn.
Ik verwijder het album altijd zodra hij op spotify staat. Dus hij staat ook niet meer bij m'n lokale files, en bij het nummer zelf staat ook niet zo'n icoontje dat hij gelinkt is aan een bestand.. Google zegt een reinstall dus dan ga ik dat maar even proberen. Thanks in ieder geval :p

Edit: Een reinstall en cache verwijderen enzo werkte uiteindelijk.

Ik dacht dat Marilyn Manson metal maakte? Ik weet niet precies wat dit is, maar het is geen metal.

Ik heb Marilyn Manson nooit als metal gezien eigenlijk, meer shockrock met industrial invloeden... Een hoop show en weinig muzikaliteit. Ik houd er niet van in elk geval.

Wat Oreon zegt, Marilyn Manson past meer in het straatje van Alice Cooper wat shockrock is. Maar Alice Cooper is meer muzikaal georienteerd dan Marilyn Manson, daarom vind ik Alice Cooper wel geweldig en kan ik echt niet naar MM luisteren.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>

Wat Oreon zegt, Marilyn Manson past meer in het straatje van Alice Cooper wat shockrock is. Maar Alice Cooper is meer muzikaal georienteerd dan Marilyn Manson, daarom vind ik Alice Cooper wel geweldig en kan ik echt niet naar MM luisteren.

Hahah interessante vergelijking. Ik vond het best een aardig album van MM, maar vind Alice Cooper over het algemeen ook betere muziek idd.

Ik weet niet of het hier al eens vermeld is, maar volgens verschillende bronnen brengt Kendrick Lamar overmorgen 'onverwacht' zijn nieuwe plaat uit.

En tegen de zomer een nieuwe van Beck!

Hoe vinden mensen die plaat van Bjork goed? Ik kan er echt helemaal niets mee.

naa, ik ga hem niet eens luisteren tenzij ik echt heel veel goede reacties hoor.
Papa Roach dropt morgen ook hun nieuwe album FEAR en ben nu de nieuwe Pond aan het luisteren (side project van Tame Impala leden), begint leuk :D

31 Maart een nieuwe Balthazar. EN 5 Mei een nieuwe van Mikal Cronin! (En 10 Juni staat hij in Bitterzoet.)
According to the album's press release, Cronin played nearly everything on the record himself (including tzouras, French horn, saxophone, and trumpet). He also arranged parts for a string quartet.

Users who are viewing this thread