Dauwpop 2023

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878

49A4544-1024x682.jpg

Dauwpop 2023​

Datum: 2 & 3 juni 2023
Venue: De Bossen
Plaats: Hellendoorn
Land: Nederland
Directeur: Rob Telgenkamp
Capaciteit: 15000

Alle info:
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.234
6.398
Dauwpop is in 2023 in het eerste weekend van juni. Dus sowieso za 3 juni. Maar zouden ze er weer een tweede dag aan vast plakken? Dit jaar werd het voor het eerst gedaan doordat de mogelijkheid er was om Editors te boeken. De eerste dag was uitverkocht (15.000) en de extra dag waren er ongeveer 10.000 kaarten verkocht. Erg benieuwd of dit sympathieke festival op een schitterende locatie definitief een twee-daagse wordt.
 

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
173
199
Dauwpop is in 2023 in het eerste weekend van juni. Dus sowieso za 3 juni. Maar zouden ze er weer een tweede dag aan vast plakken? Dit jaar werd het voor het eerst gedaan doordat de mogelijkheid er was om Editors te boeken. De eerste dag was uitverkocht (15.000) en de extra dag waren er ongeveer 10.000 kaarten verkocht. Erg benieuwd of dit sympathieke festival op een schitterende locatie definitief een twee-daagse wordt.
Het festival beviel me onwijs! Zeker de locatie is echt top. Als de line-up dit jaar weer bevalt is de kans groot dat we hem weer meepikken. Ben benieuwd
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
288
391
The Prodigy, Son Mieux, Tramhaus, The Opposites, Franz Ferdinand, Goldband, Danny Vera, DeWolff, Sophie Straat, Haunted Youth, Prins S en de Geit, Personal Trainer, Elephant

Dat is een prima 1e ronde...
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
251
167
The Prodigy naar Dauwpop en Vestrock. Verrassende keuze. Niet echt festivals waar ik deze artiest zou verwachten.
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Ik dacht dat dauwpop altijd op hemelvaartsdag was
Dat was ''vroeger''. Ligt er maar net aan hoe het uitkomt. Meestal is Hemelvaart wat vroeg in het seizoen en kunnen ze de juiste buitenlandse bands nog niet boeken. Nu zitten ze eigenlijk altijd in hetzelfde weekend als Vestrock en hebben ze ook bijna altijd dezelfde buitenlandse headliner. Die kunnen ze dan ''gezamenlijk inkopen''.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.234
6.398
The Prodigy, Son Mieux, Tramhaus, The Opposites, Franz Ferdinand, Goldband, Danny Vera, DeWolff, Sophie Straat, Haunted Youth, Prins S en de Geit, Personal Trainer, Elephant

Dat is een prima 1e ronde...
The Opposites en Danny Vera. Dat zijn de artiesten die ik niet zou willen zien. Lekkere eerste worp dus! The Prodigy is wel verrassend. Benieuwd daarna. The Haunted Youth, Personal Trainer, Elephant en dus The Prodigy staan dik gemarkeerd. De rest is allemaal zeer leuk om mee te pakken.
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
720
1.451
𝟭𝟴 𝗻𝗶𝗲𝘂𝘄𝗲 𝗻𝗮𝗺𝗲𝗻 𝗗𝗮𝘂𝘄𝗽𝗼𝗽!
→ JOOST ・ Madrugada (NO)・My Baby・Bökkers・Claude・Kris Kross Amsterdam・Gladde Paling・Natte Visstick・High Vis (UK)・Wodan Boys・sor・Gotu Jim・Cor・Coach Party (UK)・Stone (UK)・Marathon・Los Bitchos (UK)・Fiesta Macumba Soundsystem
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.234
6.398
En zo ga je ineens Madrugada zien. Whoep! Ook bij met Wodan Boys, Coach PArty, Marathon, Los Bitchos en vooruit, ik wil Gladde Paling ook wel zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: piep en Lion

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
131
78
Ik ben steeds meer geneigd om hier naar toe te gaan. Het lijkt me een leuk festival.

Iemand bekend met dit festival? Hoe zit het met zaken als bereikbaarheid, de sfeer, de camping enz?
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
288
391
Zeker. Dit jaar wordt mijn 21e keer. De sfeer is top. Je kan vaak bands in een kleine setting zien, die normaal in een veel grotere zaal/tent staan. Daarnaast kan je makkelijker vooraan staan.
Eten is zoals op veel festivals de laatste jaren steeds beter.

Het is midden in de bossen en de aankleding is goed. Bereikbaarheid hierdoor wel iets minder.

Vorig jaar ook op de camping gestaan, dit is goed bevallen, dit jaar weer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
131
78
Zeker. Dit jaar wordt mijn 21e keer. De sfeer is top. Je kan vaak bands in een kleine setting zien, die normaal in een veel grotere zaal/tent staan. Daarnaast kan je makkelijker vooraan staan.
Eten is zoals op veel festivals de laatste jaren steeds beter.

Het is midden in de bossen en de aankleding is goed. Bereikbaarheid hierdoor wel iets minder.

Vorig jaar ook op de camping gestaan, dit is goed bevallen, dit jaar weer.
Bedankt!
Ik ga polsen of vrienden zin hebben om mee te gaan.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
𝟮𝟮 𝗡𝗘𝗪 𝗗𝗥𝗢𝗣𝗦! 💥

Life Of Agony ・ MEROL ・ Sticks ・ StukTV ・ Thijs Boontjes ・ Warhaus ・ $hirak ・ Bente ・ Orange Skyline ・ Zoë Tauran ・ Baby’s Berserk ・ Bob uit Zuid ・ Bumble B Boy ・ Girl Scout ・ Jimmy Diamond ・ LIFE ・ Nobu ・ Ploegendienst ・ Siggy & D1ns ・ The Grogans ・ traumahelikopter en Zeroguap
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: piep en Dr. Hannibal

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.234
6.398
Life of Agony, Merol, Thijs Boontjes, Warhaus, Orange SKyline en Girl Scout. Ik ben weer tevreden. Staat genoeg moois om me 2 dagen te vermaken,
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken