Dauwpop 2023

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Ik ben wel toe aan het blokkenschema, ik wil puzzelen om de voorpret te vergroten :D!

16 mei is er een secret show van een van acts. 16 euro, 100 man, geheime locatie, geheime act (ik heb kaartjes, ben benieuwd).

Wie gaan er nu eigenlijk allemaal? @piep en @gy0n jullie sowieso toch? @Lion, @Joslittel, @bcmrmaybe jullie ook?
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
743
1.525
Yes, ik ga ook. Ben er in 2017 een dagje geweest en had er nu wel zin om beide dagen te gaan.

Ik zag ook dat nieuws over de secret show, maar ben niet voor kaartjes gegaan. Mijn eerste gedachte was dat dit Personal Trainer gaat zijn. Die spelen zes dagen daarvoor ook een secret show in London (kreeg ik gister een mailing van) en ze zijn 16 mei nog vrij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
307
404
Zeker, 2 dagen aanwezig. Eerst aankomende vrijdag nog naar Bevrijdingsfestival Overijssel, hopelijk valt het weer een beetje mee, ook i.v.m. het voortbestaan.

Verder zal het vooral rennen worden, een fantastisch programma, misschien zelfs te 'alternatief' voor Dauwpop begrippen. De vrijdag met Madrugada, Life of Agony, John Coffey, Warhaus, Ploegendienst, Tramhaus, Orange Skyline, Wodan Boys, Cloud Nothings, Traumahelikopter, CIEL, Marathon, The Prodigy (is toch ook alweer bijna 10jaar geleden voor mij) 🥳

Ik vraag me wel af waar ze alles laten. Bij mij in het dorp hangt een vrij recente poster met daarop heel duidelijk 6 stages: Mainstage, Party Pit, King King, Barn, Enge Bos en dus Beuk. Waar laten ze dan de kleine bandjes? Enge Bos misschien, mooie plek met het Speciaal Bieren bar ernaast...
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian en Lion

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
139
84
Ik ben wel toe aan het blokkenschema, ik wil puzzelen om de voorpret te vergroten :D!

16 mei is er een secret show van een van acts. 16 euro, 100 man, geheime locatie, geheime act (ik heb kaartjes, ben benieuwd).

Wie gaan er nu eigenlijk allemaal? @piep en @gy0n jullie sowieso toch? @Lion, @Joslittel, @bcmrmaybe jullie ook?

jazeker, Dauwpop staat bij mij op de agenda en kaartjes zijn ook al binnen.
De secret show moet ik missen, dan ben ik op vakantie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
En dat voor een flauwe pils als Bud.
Is er ook een speciaalbier-bar dat je weet?
Zekers is er een speciaal bier bar. Karmeliet en Leffe dacht ik zo uit mijn hoofd, samen met nog meer speciale biertjes. Wordt wel in glas geschonken maar volgens mij kun je het overschenken in een gewone kartonnen beker om het toch mee te nemen het terrein op.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.799
1.719
Zekers is er een speciaal bier bar. Karmeliet en Leffe dacht ik zo uit mijn hoofd, samen met nog meer speciale biertjes. Wordt wel in glas geschonken maar volgens mij kun je het overschenken in een gewone kartonnen beker om het toch mee te nemen het terrein op.
Grote kans dan op Hoegaarden en Goose er bij
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Zeker, 2 dagen aanwezig. Eerst aankomende vrijdag nog naar Bevrijdingsfestival Overijssel, hopelijk valt het weer een beetje mee, ook i.v.m. het voortbestaan.

Verder zal het vooral rennen worden, een fantastisch programma, misschien zelfs te 'alternatief' voor Dauwpop begrippen. De vrijdag met Madrugada, Life of Agony, John Coffey, Warhaus, Ploegendienst, Tramhaus, Orange Skyline, Wodan Boys, Cloud Nothings, Traumahelikopter, CIEL, Marathon, The Prodigy (is toch ook alweer bijna 10jaar geleden voor mij) 🥳

Ik vraag me wel af waar ze alles laten. Bij mij in het dorp hangt een vrij recente poster met daarop heel duidelijk 6 stages: Mainstage, Party Pit, King King, Barn, Enge Bos en dus Beuk. Waar laten ze dan de kleine bandjes? Enge Bos misschien, mooie plek met het Speciaal Bieren bar ernaast...
King King is een open podium midden in het bos met veel bomen op het veldje (ook midden voor het podium bijv.). Hier staan vaak middelgrote en ook alternatieve acts (vorig jaar Prins S, Confidence Man, Froukje dat soort). Grote kans dat bijv de vrijdag hier Merol, Warhaus staan.

Barn is het bekende rode schuurtje wat op zoveel festivals opduikt. Kleine rammelbandjes staan hier vaker. Zoals Ramkot vorig jaar. Ik verwacht hier bands als Marathon, Wodan Boys etc.

Enge Bos zijn DJ's en feestacts zoals de Rooie Jager, Drukwerk, George Baker etc.

Vorig jaar hadden ze Down The Glory Hole met daarbij de Fun House. Daar stonden bands als Beachdog. Geen idee of ze nog zoiets erbij doen. Anders wordt het pendelen tussen Main, King King en Barn.
 

SanderFMC

Campingartiest
1 jul 2022
64
86
Yes, ik ga ook. Ben er in 2017 een dagje geweest en had er nu wel zin om beide dagen te gaan.

Ik zag ook dat nieuws over de secret show, maar ben niet voor kaartjes gegaan. Mijn eerste gedachte was dat dit Personal Trainer gaat zijn. Die spelen zes dagen daarvoor ook een secret show in London (kreeg ik gister een mailing van) en ze zijn 16 mei nog vrij.
Ze zeiden dat het een artiest is die op Dauwpop staat en dat staat Personal Trainer niet volgens mij. Ik dacht zelf wellicht aan John Coffey. Dat is wel een band waar veel belangstelling voor is nu ze net weer bij elkaar zijn en die ik zoiets wel zie doen.

Met de hint erbij kan ik hem ook wel plaatsen.

Rep = Johnny Rep
Roeren doe je met koffie
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Hint 1 was dat de postcode met de 8 begon. Dat is een stukje Friesland, Flevoland en Overijssel. Bökkers, Joost, Sticks?
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
590
545
Vorig jaar voor het eerst 'n dag op Dauwpop geweest en is me erg goed bevallen!
Helaas krijg ik dit jaar niemand mee en vind ik het iets te ver weg vanuit het Zuiden om er alleen heen te gaan, ondanks het goede programma. ☺️
Vind het ook wel jammer dat het niet in het Hemelvaartweekend is, was ook wat beter uit gekomen.
Maar ik denk dat dat voor jullie de pret niet mag drukken!
Wie weet volgend jaar weer!
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

SanderFMC

Campingartiest
1 jul 2022
64
86
Ze staan wel op de line-up zo ver ik weet? Maar ik zie geen link met de hints.
Oh nevermind, ik had ze hoger op de line-up verwacht. En ze zijn op zoveel plekken te vinden dat ik vergeet waar allemaal haha. Maar goed, als de postcode met een 8 begint vallen er een hoop af
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
307
404
Hint 1 was dat de postcode met de 8 begon. Dat is een stukje Friesland, Flevoland en Overijssel. Bökkers, Joost, Sticks?
Dat ging om de locatie (Hedon?) en volgens mij past je 3e naam wel bij de 2e hint: rep (rap) en roer (sticks).
Kan hij zijn spullen laten staan, want hij staat de 18e ook in Hedon.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Dat ging om de locatie (Hedon?) en volgens mij past je 3e naam wel bij de 2e hint: rep (rap) en roer (sticks).
Kan hij zijn spullen laten staan, want hij staat de 18e ook in Hedon.
Och verrek, dat ging om de locatie ja. Ik vind Sticks een hele goeie gok. Ik weet alleen niet wat ik daarvan vind, ben wel benieuwd.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.296
5.700
Jij vindt daar niet zoveel van.
Obi-Wan Kenobi Not The Droids GIF
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken