Dauwpop 2023

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.234
6.398
Hmm, ja. Helemaal perfect is die niet he.

Clashes (met dikgesrukt de winnaar):
Merol - The Jordan - Orange Skyline (nog geen idee)
Life of Agony - Tramhaus (Als mijn vader dat uithoudt XD)
Thijs Boontjes - Madrugada (wel een hele pijnlijke want ik wou mijn vader Thijs Boontjes echt laten zien en dat is altijd feest!)

Personal Trainer - Haunted Youth
Prins S en de Geit - Girl Scout
DeWolff
- Jungle By Night

Dat brengt mijn schema op het volgende.
Vr: Clash 1 - Trauma Helikopter - Madrugada - Life of Agony -Son Mieux - Warhaus (laatste stukje skippen) - The Prodigy - Cloud Nothings
Za: Elephant - Los Bitchos - Goldband (stukje) - Coach Party - Bökkers of Stone - The Haunted Youth - Franz Ferdinand - Girl Scout - DeWolff

Prima gevulde dagjes maar toch net iets minder dan waar ik op had gehoopt.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
288
391
Vrijdag is helemaal perfect, zaterdag tijd om naar Goldband (nooit gezien) en The Opposites (LL13) te kijken.

Vr: Jimmy Diamond; Orange Skyline; Traumahelikopter; Madrugada; Tramhaus; CIEL; John coffey; The Prodigy; Cloud Nothings; Dikke Baap

Za: Za: Elephant; Joost; LIFE; Goldband; Coach Party; Stone; The Haunted Youth; Franz Ferdinand; High Vis; Prins S/Gladde Paling/Natte Visstick/The Opposites (zie ik dan wel)
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
131
78
Zoals ik het zie, heb ik alleen op zaterdag de volgende clashes:

Personal Trainer - Haunted Youth
The Opposites - DeWolff - Jungle By Night

Vooral de eerste van PT vs HY vind ik een vervelende, aangezien ik die beide wil zien. Voor de afsluiter heb ik nog geen idee welke het gaat worden. Hangt ook een beetje van de dag af denk ik
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
288
391
Nog een weekje dan is het alweer zover. Het lijkt perfect weer te worden. Ik heb wel het vermoeden dat het rustig gaat worden, zeker op vrijdag…

Om me heen is het vooral de prijs die over een grens is gegaan, zelfs via Ticketswap te duur
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
288
391
De app is beschikbaar. Het hele terrein is omgegooid, dat wordt even wennen...
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.234
6.398
Voor de vergelijking:
Eerste is 2023, tweede is 2022.
Bekijk bijlage 5123 Bekijk bijlage 5124
Bij beuk kom ik toch niet en ik vond de funhouse vorig jaar niet chill qua dunne doorgang. Dus dat is voor mij een verbetering. Ik ben vooral benieuwd hoe de king king er nu uitziet. Kleine overlap met main dus dat zou geen open stage meer zijn gok ik. Opzich verder prima lijkt me
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.234
6.398
Mijn (mini)deadline voor de studie is net ingeleverd, dus ik ben de klaar voor. Nu lekker tasje pakken, naar mijn ouders op de camping en dan richting het terrein. Zin in.

Als je me tegenkomt, tik dan even met je bijna plasticvrije beker tegen de mijne aan. Veel plezier iedereen!
 
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: emilejol, Lion en piep

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
288
391
Tent staat. Camping veel drukker dan vorig jaar. Campers kon wel eens een probleem worden, gaat niet passen
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion en Brian

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
720
1.451
Camping is wel gezellig! Ben er voor het eerst, maar inderdaad was er een lange rij met campers. Blij met onze opblaastent. Die papieren bekers bevallen me overigens prima, veel plezier iedereen!
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Boys/girls, hoe was de eerste dag? Normaal gesproken ben ik een vaste Dauwpop ganger, maar helaas verhinderd dit jaar.

Erg benieuwd naar:
- The Prodigy. Hebben ze nog steeds de power en punch van de tijd toen Keith Flinth erbij was?
- Druk / rustig? Ik verwacht dat het vandaag drukker zal zijn.
- Nieuwe indeling terrein oke?
- Nieuwe mainstage beter?
- En misschien wel het belangrijkste: hoe is het om bier uit papieren/kartonnen bekers te drinken? ;)
 
Laatst bewerkt:

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Hotel Vegas 👌🏻, stukken beter dan vorig jaar
Wat houd Hotel Vegas in? Zie het niet op de kaart staan van 2022 en heb het dat jaar ook niet meegekregen. Wellicht andere naam in 2022, maar zelfde concept?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.234
6.398
Wat houd Hotel Vegas in? Zie het niet op de kaart staan van 2022 en heb het dat jaar ook niet meegekregen. Wellicht andere naam in 2022, maar zelfde concept?
Roundhouse (of zoiets heette het vorig jaar). Dat kleine podium bij down the glory hole.

Nog niet geweest gisteren, staat vandaag wel op de planning
 
  • Leuk
Waarderingen: Heemstock1

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.234
6.398
Boys/girls, hoe was de eerste dag? Normaal gesproken ben ik een vaste Dauwpop ganger, maar helaas verhinderd dit jaar.

Erg benieuwd naar:
- The Prodigy. Hebben ze nog steeds de power en punch van de tijd toen Keith Flinth erbij was?
- Druk / rustig? Ik verwacht dat het vandaag drukker zal zijn.
- Nieuwe indeling terrein oke?
- En misschien wel het belangrijkste: hoe is het om bier uit papieren/kartonnen bekers te drinken? ;)
Lekkere eerste dag gehad.

1 vet. Eerste keer dat ik the Prodigy zag. Uur en een kwartier beuken en gaan!
2 rustig. Maar vandaag waren er een stuk meer kaarten verkocht, dus ben benieuwd. Gisteren bijna geen rijen en overal makkelijk kunnen aansluiten.
3 mwoah. Nieuwe barn perfect. Niet veel last van de beuk en party pit (wel een handige plek voor de wc bezoekjes). Er is wel soundbleed tussen de king king en main. Voor de rest is de aankleding, sfeer en een festival tussen de bomen weer zoals je kent. Heel leuk.
4 ik vind het oprecht lekkerder dan plastic, alleen jammer dat het bud is
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
720
1.451
Kort verslagje:
Gruwelijk naar mijn zin gehad gisteren.

Gezien in volgorde: Jimmy diamond, Traumahelikopter, Madrugada (deels), Marathon, Tramhaus, John coffey, The Prodigy, Cloud Nothings.

Traumahelikopter en Cloud Nothings voor mij de absolute hoogtepunten. Zeker Cloud Nothings was fantastisch.

Het is inderdaad wat rustig en dat bevalt me prima!
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
288
391
Geen tijd, maar perfecte dag gehad. Ik vond dat The Prodigy pit miste.

Joost geeft nu de show van het weekend (al is het geen muziek)
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken