Dauwpop 2023

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.234
6.398
Jij vindt daar niet zoveel van.
I Control You GIF by FirstAndMonday
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
288
391
Ze hebben eerder gecommuniceerd dat de vrijdag tot 01:00 gaat duren. Dan komt er dus nog een band na? Ook leuk dat er dan geen treinen meer rijden, hadden ze misschien eerder over na moeten denken...
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
574
364
De 3de hint is “🔥” (voor als hij niet laat op de laptop, Een vuur-emoji)
Vuur van - Firestarter?
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
720
1.451
De 3de hint is “🔥” (voor als hij niet laat op de laptop, Een vuur-emoji)
Vuur van - Firestarter?
Eerste vier namen van de website:

The Prodigy - Firestarter
The Opposites - Hebben een mixtape 'Vuur'
Franz Ferdinand - Hebben een lied 'This Fire'
Goldband - "Noodgeval, help me uit de brand"

Kan nog alle kanten op.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik ben wel toe aan het blokkenschema, ik wil puzzelen om de voorpret te vergroten :D!

16 mei is er een secret show van een van acts. 16 euro, 100 man, geheime locatie, geheime act (ik heb kaartjes, ben benieuwd).

Wie gaan er nu eigenlijk allemaal? @piep en @gy0n jullie sowieso toch? @Lion, @Joslittel, @bcmrmaybe jullie ook?
@Brian Ik ga niet....we zijn bezig om ons huis een beetje op te schonen omdat we een ander huis gaan krijgen. Dus druk bezig. Mocht er nog iemand een huis in Almelo zoeken voor een groot gezin hou ik me aanbevolen!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.234
6.398
@Brian Ik ga niet....we zijn bezig om ons huis een beetje op te schonen omdat we een ander huis gaan krijgen. Dus druk bezig. Mocht er nog iemand een huis in Almelo zoeken voor een groot gezin hou ik me aanbevolen!
💪💪💪 Succes!
 

SanderFMC

Campingartiest
1 jul 2022
51
64
Nieuwe hint voor de Secret Show: de artiest speelde ooit een headline show in AFAS Live
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
720
1.451
Dan blijf denk ik over; The Prodigy, The Opposites, Franz Ferdinand, Danny Vera, Sticks en Josylvio.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
288
391
Zouden ze het blokkenschema op Hemelvaartsdag online gaan zetten? Lijkt me een slecht idee gezien eerdere reacties op socials vanwege het wijzigen van de normale datum…
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
288
391
Veel plezier vanavond bij de Secret Show, mocht er een verdwaald blokkenschema liggen…
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.234
6.398
Blokkenschema nog niet gezien. Wel mijn eerste biertje uit een kartonnen beker gehad. Ik kan iedereen gerust stellen. Smaakt prima (beter misschien wel dan uit plastic?), kan met schuimkraag en je hebt geen papieren smaak. Ook niet als je de beker tussen je tanden vast houdt.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
288
391
Zouden ze het blokkenschema op Hemelvaartsdag online gaan zetten? Lijkt me een slecht idee gezien eerdere reacties op socials vanwege het wijzigen van de normale datum…
En idd online

Tramhaus vs Life of Agony is vervelend…

En het einde op vrijdag is wel fijn: John Coffey - The Prodigy - Cloud Nothings en nog Dikke Baap…denk dat het dan wel gedaan is 😅
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken