Bospop 2017

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.306
6.444
Foreigner, zou dat kunnen? Of valt dat weer buiten de verjongingskuur van Bospop?
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Verjongingskuur zal over een paar jaar moeten blijken, zo lang is het bv niet geleden dat ZZ top geweest is. Plus, santana, elvis costello en steve vai waren vorig jaar natuurlijk ook niet de jongste.

Foreigner is wat mij betreft zeker welkom, maar is inderdaad de vraag wat het idee achter de planning gaat worden.
 

Damian

Playlistbediener
4 feb 2016
45
2
Ik denk dat Bospop zich, na de succesvolle editie van 2016, zich voornamelijk zal blijven richten op bands uit de jaren 80/90 en hiermee op de 30-/40-plussers. Zeg maar het publiek wat is inmiddels is afgehaakt bij Pinkpop (en in mindere mate Lowlands) en ook niet meer helemaal op zijn plek is bij nieuwe festivals als Best Kept Secret en Down The Rabbit Hole etc..
Om ook nog het “oude” Bospoppubliek te behouden zullen ze waarschijnlijk Classic Rock- en Blues bands zoals bv Santana en Walter Trout blijven programmeren. Wat dat betreft zouden bands als Foreigner zeker een optie kunnen zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.306
6.444
Ik denk dat Bospop zich, na de succesvolle editie van 2016, zich voornamelijk zal blijven richten op bands uit de jaren 80/90 en hiermee op de 30-/40-plussers. Zeg maar het publiek wat is inmiddels is afgehaakt bij Pinkpop (en in mindere mate Lowlands) en ook niet meer helemaal op zijn plek is bij nieuwe festivals als Best Kept Secret en Down The Rabbit Hole etc..
Om ook nog het “oude” Bospoppubliek te behouden zullen ze waarschijnlijk Classic Rock- en Blues bands zoals bv Santana en Walter Trout blijven programmeren. Wat dat betreft zouden bands als Foreigner zeker een optie kunnen zijn.

Ik zie Deep Purple en Foreigner best als zeer mooie opties voor Bospop.
 

Damian

Playlistbediener
4 feb 2016
45
2
Ik zie trouwens net dat Placebo op Les Ardentes (8 juli) in Luik speelt. Ze zijn dus in de buurt tijdens Bospop, wat mij betreft een fantastische aanvulling!!
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
jammer dat we niets meer horen in2016, maar dat wisten we natuurlijk eigenlijk al. Ik hoorde in de auto vandaag Elbow, hoe reëel is hun komst? Tussen 31 maart en 13 juli hebben ze niet, lijkt erop dat de 2e helft vd zomer het vasteland van Europa aandoen. Wat mij betreft mogen ze direct doorkomen!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.306
6.444
mmm, Status Quo en ZZ Top 12 juli in Mönchengladbach. Dat is best in de buurt voor Bospop...
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Beide goede Bospopnamen, ZZ Top is natuurlijk wel nog niet zo lang geleden in Weert geweest. Is Status Quo wel eens op Bospop geweest? Wel lekker dagje gitaren met Airbourne en daarna Status Quo of ZZ Top!
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
@dennisvdbr ik zie dat ze de 9e ook samen in Duitsland een optreden verzorgen. Zou dus betekenen dat een van hen op de 8e zou moeten spelen, zie Bospop niet deze 2 namen op een dag zetten eerlijk gezegd, lijkt me financieel niet haalbaar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.306
6.444
Mooie headliner voor Bospop!! Toch?
Het is officieel Live komt in 2017 met een reunie tour!!

THE
ORIGINAL
LINE-UP OF +LIVE+ REUNITE FOR 2017 WORLDWIDE CONCERT TOUR


The original line-up of +LIVE+–Ed Kowalczyk (vocals, guitar), Chad Taylor (guitar, backing vocals), Patrick Dahlheimer (bass) and Chad Gracey (drums, percussion)–have reunited for a worldwide tour including North America in 2017. The band is now writing and recording new music TBA. *See the Q&A with the band below.

Known as one of the most potent alternative rock acts and concert attractions–with their powerful musical dynamics, vocal fervor and questing lyrics–+LIVE+ will announce tour dates in the new year. The itinerary will be a mix of select headlining shows and key festival appearances.

2017 will mark the 25th anniversary of their debut album Mental Jewelry (released December 31, 1991). The multi-platinum band from Pennsylvania have sold over 22 million albums worldwide and earned two number one albums (Throwing Copper, Secret Samadhi). Their catalog is filled with such gems as “Lightning Crashes,” “I Alone,” “All Over You,” and “Lakini’s Juice,” which live on today as classics at rock radio.

The original line-up of +LIVE+ performed their last show in July 2009 before going off in different directions. Rediscovering their friendship has healed old differences, setting the stage for the four members to come together to make music again.
 

Damian

Playlistbediener
4 feb 2016
45
2
Verrassend

http://www.bospop.nl/bospop-2017/doe-maar-bevestigd-voor-bospop-2017
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
<twitterwidget class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" id="twitter-widget-0" data-tweet-id="806055376164569088" style="position: static; visibility: visible; display: block; transform: rotate(0deg); max-width: 100%; width: 550px; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;"></twitterwidget>
<script async="" src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

deze opmerking is dus echt gebakken lucht gebleken....


Doe Maar is natuurlijk an sich wel lachen, maar dat ik er nou voor naar Bospop afreis...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.306
6.444
DennisvdBr wrote:
https://twitter.com/mojoconcerts/status/806055376164569088

deze opmerking is dus echt gebakken lucht gebleken….

Doe Maar is natuurlijk an sich wel lachen, maar dat ik er nou voor naar Bospop afreis…
Ja, intussen dus al wel nieuwe namen Pinkpop en Bospop...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.794
1.934
John Fogerty is eind juni in Spanje. Is hierdoor denk ik ook wel kanshebber voor Bospop...
 

Damian

Playlistbediener
4 feb 2016
45
2
Aerosmith is denk ik ook nog altijd een mogelijke optie voor Bospop; ze hebben nog geen optredens in Nederland gepland en Bospop zou precies passen in hun een tourschema waar ze om de 3 dagen optreden. Hopen dat Mojo, na de succesvolle editie van vorig jaar, kan/wil investeren.

http://www.aerosmith.com/tour
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.306
6.444
Aerosmith is denk ik ook nog altijd een mogelijke optie voor Bospop; ze hebben nog geen optredens in Nederland gepland en Bospop zou precies passen in hun een tourschema waar ze om de 3 dagen optreden. Hopen dat Mojo, na de succesvolle editie van vorig jaar, kan/wil investeren.

http://www.aerosmith.com/tour

idd, en nog geen datum in Benelux. Maar is dit niet een te grote voor Bospop?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken