Bospop 2017

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.717
1.882
Therapy?, Delv!s, Tyler Bryant & the Shakedown en Stevie Nimmo Trio zijn toegevoegd. De zaterdag valt zwaar tegen t.o.v. de zondag. Alleen nog de afsluiter in de tent.

Daar heb je inderdaad gelijk in. Ook een goede afsluiter die maximaal 1 uur in de tent zal staan gaat hier niet veel verandering meer in brengen. Desondanks ben ik er wel benieuwd naar maar ik verwacht er niet al te veel meer van. Ik vind het trouwens erg lang geduurd hebben, dat hele programma. En zelfs nu minder dan 2 maanden voor de start weten we nog niet wie de zaterdag in de tent gaat afsluiten. Dat vind ik toch wel vreemd.
 

Damian

Playlistbediener
4 feb 2016
45
2
5 weken voor Bospop en de afsluiter in de tent op zaterdag is nog steeds niet bekend. Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit nu nog niet rond is. Vraag me af waarom het dan nog niet gepubliceerd kan/mag worden.
 

Molenschot

Playlistbediener
18 dec 2014
32
1
Hallo allemaal, wij gaan dee keer voor het eerst een heel weekend naar Bospop en verblijven dus op de camping. Als je vrijdagavond om een uurtje of 6 bij de camping bent, is dat dan tijd zat?
Gingen andere jaren altijd maar 1 dag dus vandaar. Bij Pinkpop weet ik het wel maar hier niet, alvast bedankt voor jullie reactie(s).
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.717
1.882
Bij mijn weten ben je zeker op tijd. Ook heel veel mensen komen pas op zaterdagmorgen aan. Ik verwacht wel veel drukte op de wegen rondom Bospop ivm start van de zomervakantie... En maar wachten op die zaterdag afsluiter in de tent.. echt heel vreemd.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Er is normal gesproken altijd voldoende plaats op de camping van Bospop. Alleen samen gaan staan met mensen die een stuk eerder aan zijn gekomen en die geen plekje vrij hebben gehouden, wordt lasting.

Maar het wordt idd hoog tijd voor die laatste naam. Is er misschien een artiest die een groot concert in de buurt (NL, BE, DE) gepland heeft staan, wat nog niet uitverkocht is? Of zal er een diepere redden zitten achter het zo lang wachten
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
@ molenschot: als je op de tentencamping staat is 18.00 redelijk op tijd hoor...voor de Caravan/camper camping betekend dit wel dat ver achterin komt te staan.. verder moet het allemaal geen probleem zijn.. Wij zijn al jaren vroeg op de vrijdagochtend met 5 caravans.. nooit problemen of zoiets gehad met de toegankelijkheid e.d. Veel plezier :!:
 

Damian

Playlistbediener
4 feb 2016
45
2
Reactie Bospop op Facebook betreffende afsluiter tent op zaterdag:
"De headliner in de tent van zaterdag mag helaas nog niet bekend gemaakt worden door afspraken elders... voor ons ook balen, we wachten al weken, maar wie weet over een paar dagen"
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Reactie Bospop op Facebook betreffende afsluiter tent op zaterdag:
“De headliner in de tent van zaterdag mag helaas nog niet bekend gemaakt worden door afspraken elders… voor ons ook balen, we wachten al weken, maar wie weet over een paar dagen”

En wat is dit weekend? Holland International Blues Festival
Ik zou dus haast zeggen dat de afsluiter van de tent daar ook staat
 

Damian

Playlistbediener
4 feb 2016
45
2
Damian wrote:
Reactie Bospop op Facebook betreffende afsluiter tent op zaterdag:
“De headliner in de tent van zaterdag mag helaas nog niet bekend gemaakt worden door afspraken elders… voor ons ook balen, we wachten al weken, maar wie weet over een paar dagen”


En wat is dit weekend? Holland International Blues Festival
Ik zou dus haast zeggen dat de afsluiter van de tent daar ook staat


Retropop is ook dit weekend, Fischer-Z?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.717
1.882
Of toch John Fogerty?

Fogerty komt echt niet voor 1 uur in de tent spelen. Ik vermoed dat het iets is wat bv al een optreden gepland heeft staan later dit jaar maar dat men ivm de kaartverkoop voor dit losse concert zo lang mogelijk wacht mbt de bekendmaking voor Bospop.
Ik noem een Texas, Amy MacDonald, Marillion, UB40 of OMD...
 

Damian

Playlistbediener
4 feb 2016
45
2
http://www.bospop.nl/bospop-2017/black-crowes-fans-opgelet-the-magpie-salute-maakt-bospop-programma-compleet/

The Magpie Salute dus. Ik ken ze niet, maar met leden van The Black Crowes dus ik ga zeker kijken.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
LOL
Dat stond in eerste instantie nog onder mijn reactie op 9-6
Middels een edit toen verwijderd, maar ik blijk dus toch gelijk te hebben, dacht dat die niet groot genoeg zouden zijn om de tent af te sluiten
Daarmee is voor mij de balans toch doorgeslagen naar de zaterdag
 

Molenschot

Playlistbediener
18 dec 2014
32
1
Iedereen bedankt voor zijn reactie. Ga dus op het gemakkie mijn tent vrijdagavond om een uurtje of 6 opzetten. De laatste afsluiter zegt mij ook niet zo veel. Heb ff wat van ze op gezocht..mwha... maar wellicht echt live beter.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Ik begin inmiddels toch wel erg veel zin hierin te krijgen. Hopen dat het weer wel iets beter is dan dit weekend
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
599
576
Heb er ook ontzettend veel zin in!
Wordt pas m'n 2de Bospop, was na vorig jaar meteen 'om', heerlijk relaxte sfeer en wat geweldig om nu bands te zien, waar ik 'vroeger' veel te jong voor was :wink: .
Volgens mij gaat het weer ook helemaal goed komen: lekker warm met af en toe een verkoelend buitje :cool:
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.298
6.496
Gisteren een heerlijk dagje bospop gehad. Ik was samen met mijn pa (toch best leuk dat ik dit soort dingen met hem kan doen) en heb hem grotendeels de route laten bepalen. Veel artiesten gezien/gehoord van een afstandje die niet bijzonder wat en maar waar ook niks op aan te merken was. Mr. Sip, the Lachy doley group, therpay? En airbourne.

De eerste artiest waar ik me op verheugde was wolfmother. Die begonnen de set met hun nieuwe victorious om daarna meteen door te knallen met hun 2 (grootste ? ) hits, New Moon rising en woman. Hierna werd het een strakke rock n roll show. Gevolg was wel dat de set na 3 kwartier wat in kakte, omdat het veel van hetzelfde was. Hierna was het de beurt aan my baby. Een optreden wat hypnotiserend werkt. Het is een grote brei aan geluid waarop wordt gedanst door de hele tent. Wat je uit die sfeer haalt is het 6 gepruts aan de instrumenten.

Mijn vader wou graag naar anastacia, dus vooruit. Aangekomen in het foute van q-music viel het nog meer tegen dan verwacht. Alle verschikkèlijke Amerikaanse show elementen kwamen voorbij. De kledingwissels. Danseressen met foto's van haar op het t shirt, dramatische uithalen etc. Gedateerd optreden.
Mijn vader had nog nooit helemaal vooraan gestaan bij een optreden. Waar een leukere eerste keer dan bij dropkick Murphy's? Ik heb ervan genoten hoe hij aan het genieten was. De sfeer was natuurlijk goed., de moshpit was leuk en de band speelde zoals je verwacht. Uur vloog voorbij.

Tijdens Gogol bordello bijtanken. Balen dat deze 2 bands zo kort op elkaar stonden. Anders waren het 2 optreden geweest van voren waar een feest gevierd kon worden. Met een biertje en een burger vanuit achter in de tent gelukkig de sfeer goed meegekregen. Ze braken de boel weer af.

Toen maar weer naar voren gelopen voor onze headliner. Roger hodgson. Wat een stem, wat een muzikale perfectie. De vorige passage op bospop was schijnbaar bijzonder. We hoorden er rondom ons veel mensen over en ook hijzelf begon er over. Vanaf de eerste noot was het ook een gewonnen wedstrijd voor hem. Alles werd volop meegezongen. Hij plakte er dan ook nog een kwartiertje aan vast, ondanks dat madness al was begonnen. Nog leuker dan de vorige keren dat ik hem zag.

Madness viel weer tegen. Geen sfeer, teveel gepraat.

Hoogtepunten:Roger hodgson, dropkick Murphy's en het laatste kwartier van Gogol bordello.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Mijn vader had nog nooit helemaal vooraan gestaan bij een optreden. Waar een leukere eerste keer dan bij dropkick Murphy’s? Ik heb ervan genoten hoe hij aan het genieten was. De sfeer was natuurlijk goed., de moshpit was leuk en de band speelde zoals je verwacht. Uur vloog voorbij.

Tijdens Gogol bordello bijtanken. Balen dat deze 2 bands zo kort op elkaar stonden. Anders waren het 2 optreden geweest van voren waar een feest gevierd kon worden. Met een biertje en een burger vanuit achter in de tent gelukkig de sfeer goed meegekregen. Ze braken de boel weer af.

Wist niet dat Gogol Bordello ook op Bospop stond maar dat is natuurlijk een hele mooie combi!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken