Bospop 2017

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.434
6.813
Eerder genoemde Pet Shop Boys staan op 18 juli in Carre Amsterdam. Vallen nu dus ook definitief af.

Toch jammer. Had ik een leuke creatieve headliner gevonden. Naar een losse show van PSB zal ik dan ook niet zo snel gaan (en dat ga ik bij deze dus ook niet doen ;) )
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.800
1.934
Ik verwacht eerlijk gezegd nogmaals dat de headliner komt uit het rijtje Scorpions Placebo Toto.
Madness Alice Cooper en Aerosmith zijn eventueel ook opties. Al deze zijn ieder geval nog vrij op 9 juli
Mogelijk tovert de organisatie wel wat anders uit de hoge hoed maar dat zou me dan toch verbazen want alles is hier wel zo'n beetje besproken..
Kan ook zijn dat ze iets exclusiefs te pakken hebben wat maar 1 of hooguit een paar concerten geeft in Europa. Daar is Chris Isaak een voorbeeld van..
Ik neem aan dat men deze week of volgende week wel met nieuws komt....
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
629
329
Black Star Riders hebben zichzelf op Facebook dus al bevestigd voor de zaterdag. Ben benieuwd op welke termijn er nog meer namen bij komen
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.434
6.813
Black Star Riders hebben zichzelf op Facebook dus al bevestigd voor de zaterdag. Ben benieuwd op welke termijn er nog meer namen bij komen

Eind deze maand werd gezegd. dus mijn hoop is vandaag!
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.659
820
Ik had Kansas eigenlijk wel als headliner verwacht op die zondag.
Vrij exclusieve naam, maar na de aankondiging van Tilburg is die kans verkeken
 

Henk Valk

Playlistbediener
9 feb 2017
5
0
Chris Isaak is ook geen optie, na concert in Spanje staat hij 30 juni al weer in Portland, dus weer een afvaller. Had er op gerekend dat vandaag toch wel wat namen bekend zouden worden gemaakt, is dus niet gelukt eind maart, hoop dat dit geen slecht voorteken is.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.800
1.934
Ik denk zelfs dat ze al tegenslag hebben gehad. Doe Maar staat op als afsluiter voor de zaterdag maar zij zijn nooit aangekondigd als headliner voor de zaterdag. Wie weet wat daar de reden van is?
Ik kan me niet voorstellen dat de rest van het programma nog lang op zich laat wachten. Zal volgende dan wel zijn.....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.314
6.490
Ik denk zelfs dat ze al tegenslag hebben gehad. Doe Maar staat op als afsluiter voor de zaterdag maar zij zijn nooit aangekondigd als headliner voor de zaterdag. Wie weet wat daar de reden van is?
Ik kan me niet voorstellen dat de rest van het programma nog lang op zich laat wachten. Zal volgende dan wel zijn…..
Volgens mij is idd zowat alles naar main geschoven de zaterdag, op Laurence Jones na dan...
is idd een beetje raar?

 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
629
329
Volgens mij heeft dit allemaal vanaf dat ze de stage indeling op de site hebben gezet, altijd al zo gestaan. Alleen Doe Maar is idd nooit als afsluiter aangekondigd, dus ik verwacht eigenlijk nog wel een mooie naam in de tent op de zaterdagavond
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.800
1.934
Volgens mij heeft dit allemaal vanaf dat ze de stage indeling op de site hebben gezet, altijd al zo gestaan. Alleen Doe Maar is idd nooit als afsluiter aangekondigd, dus ik verwacht eigenlijk nog wel een mooie naam in de tent op de zaterdagavond

Dat klopt inderdaad, alles stond vanaf het begin al op de main geprogrammeerd . Toch blijf ik het een vreemde strategie vinden om het tijdschema al bekend te maken voordat we alle artiesten weten. Het lijkt mij veel logischer om dat eerst te doen en dan later met je timetable te komen... Zo gaat het volgens mij bij alle festivals, of niet?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.800
1.934
Ik heb het even opgezocht maar de laatste jaren duurde het nadat de eerste naam bekend was het ongeveer 4 tot 8 weken tot het complete programma naar buiten kwam. Nu is de eerste serie namen gekomen op 28 november. Ondertussen zitten we al in april.... Ze doen er wel erg lang over deze keer....
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
638
702
Vorig jaar was het complete programma op 24 mrt bekend... heb de kaartjes al in huis maar hoop toch nog op wat leukere verrassingen dan PP, misschien dat het daarom zo lang duurt, goed werk heeft tijd nodig... ?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.434
6.813
Madness op zondag
1f44d.svg

Waar zie je dat? En toch niet als afsluiter hoop ik? Die vielen mij toch tegen vorig jaar op dauwpop. Totaal geen beleving meer.
 

Jozoef

Nieuw lid
28 mrt 2017
3
0
http://www.1limburg.nl/bospop-haalt-madness-als-afsluiter-naar-weert?context=topstory
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
764
479
Bericht van MOJO:

Vandaag voegt Bospop Weert zes nieuwe namen toe aan het programma!

Ook Madness, The Black Star Riders, Mr Sipp, The Lachy Doley Group, The Black Sorrows en The Sore Losers komen naar Weert in juli
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.800
1.934
Madness als afsluiter. Had gehoopt op Placebo maar dit is ook een mooie toevoeging. Benieuwd nog naar de zaterdagafsluiter in de tent. Kaarten zijn binnen. Mooi programma weer dit jaar.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.426
1.920
Ik heb Madness een hele tijd geleden (2007 of zo) op Pinkpop gezien; ik vond het toen echt goed. Als ze nog steeds zo spelen is het een prima headliner denk ik.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.434
6.813
Domper. De opties waren al karig, maar ik had op iets anders gehoopt dan madness. Hopelijk spelen ze met iets meer pit dan vorig jaar, wat ook bij hun muziek past en hoort. Anders bloed die zondag een beetje dood en dat zou toch zonde.

Wel blij met the sore losers en 2 blues namen erbij op de zondag.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.659
820
Lijkt wel alsof ze de strijd hebben verloren van Holland International Blues Festival, een maand eerder.
Die maken plots vandaag een nieuwe headliner bekend voor de vrijdag: Buddy Guy, en van de week ook al Rival Sons, toch niet echt een blues naam die laatste
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken