Bospop 2017

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.314
6.490
Madness is imo wel erg goed voor Bospop begrippen.

Het is wel een Ska-deautje

Maar, het is nog net niet genoeg overtuigend voor mij om een kaartje te halen....
Moet er nog goed over nadenken, de zondag is wel meer waar ik dan aan denk nog.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.522
812
Rival Sons, toch niet echt een blues naam die laatste

Vintage Trouble staat er ook. Vallen beide onder het label blues-rock. Dus prima voor Holland International Blues Festival. Ik ben trouwens in Grolloo voor Rival Sons uiteraard :)
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.659
820
Rick wrote:
Rival Sons, toch niet echt een blues naam die laatste

Vintage Trouble staat er ook. Vallen beide onder het label blues-rock. Dus prima voor Holland International Blues Festival. Ik ben trouwens in Grolloo voor Rival Sons uiteraard
1f642.svg

Ik wilde de zaterdag voor Gov`t Mule, maar die vrijdag is plots veel interressanter
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
629
329
Ik had liever ook wat anders gezien dan Madness als headliner, maar ik ben op zich blij met de rest van de aanvullingen.
 

Damian

Playlistbediener
4 feb 2016
45
2
Met Madness erbij heeft de zondag een behoorlijk sterke line-up. Ben benieuwd naar de laatste toevingen op de zaterdag.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.800
1.934
Elf toevoegingen, maar de elfde is inmiddels weer verwijderd. Het betreft The Blues Giants. Zaterdag 15.45-16.45 in de tent.

Die zaten ook weer niet bij het nieuwe rijtje namen van vorige week. Zullen vermoedelijk niet komen dan.
Nog 5 namen en dan is het programma compleet. Vooral benieuwd naar de laatste 3 namen in de tent voor de zaterdagavond.....

http://www.bospop.nl/programma/


 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.800
1.934
Texas hier al eerder genoemd was wel een leuke naam geweest om de zaterdagavond in de tent af te sluiten maar ze staan naar vandaag bekend is geworden in Tivoli Utrecht later dit jaar..
ik verwacht dat men de rest van het programma zeer snel bekend zal maken..
 

Damian

Playlistbediener
4 feb 2016
45
2
The Levellers vallen ook al af, spelen op zaterdag in Oostenrijk. Misschien Bryan Ferry, speelt 7 juli op Rock Zottegem.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.800
1.934
Net weer 1 nieuwe naam door de organisatie op Facebook bekend gemaakt. My Baby (zegt mij niets eerlijk gezegd maar ze staan ook op PP) speelt op zondagmiddag in de Tent. Voor de rest nog geen nieuwe namen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.434
6.813
Net weer 1 nieuwe naam door de organisatie op Facebook bekend gemaakt. My Baby (zegt mij niets eerlijk gezegd maar ze staan ook op PP) speelt op zondagmiddag in de Tent. Voor de rest nog geen nieuwe namen.

Lekkere swing blues. Wel een aanrader. Was toch al bekend? Ik had ze iig op mijn bospop spotify playlist staan.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.800
1.934
PJ wrote:
Net weer 1 nieuwe naam door de organisatie op Facebook bekend gemaakt. My Baby (zegt mij niets eerlijk gezegd maar ze staan ook op PP) speelt op zondagmiddag in de Tent. Voor de rest nog geen nieuwe namen.


Lekkere swing blues. Wel een aanrader. Was toch al bekend? Ik had ze iig op mijn bospop spotify playlist staan.

Was inderdaad al bekend. Zal al bij het rijtje namen in februari. Totaal overheen gekeken :oops:
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
629
329
Iemand enig idee wanneer die laatste paar namen bekend worden. Ik ga hoe dan ook wel (veel te gezellig daar en ben al tevreden met een gedeelte van de line-up), maar ik ben wel zeer benieuwd
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.800
1.934
Iemand enig idee wanneer die laatste paar namen bekend worden. Ik ga hoe dan ook wel (veel te gezellig daar en ben al tevreden met een gedeelte van de line-up), maar ik ben wel zeer benieuwd
Aangezien Bospop over 2 maanden is verwacht ik eigenlijk dat ze zeer snel met de laatste namen komen. Ik denk eigenlijk wel deze week nog. Andere jaren was het hele programma al even bekend dus ze doen er al langer over dan normaal...........
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.434
6.813
Zag dit in mijn Oor magazine vandaag. Therapy? Laatste naam voor de zondag lijkt me dus. Zeer mooie naam voor mij
t6s9k7.jpg
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
629
329
Daar lijlt het dan wel op ja. En als ik de subheadliners even tel is het 4 om 5, dus zou er op de zaterdag nog een wat grotere namen bij moeten komwn zou je zeggen
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.800
1.934
Hele mooie naam voor de Bospop. Lang geleden dat ik die live gezien heb. Wel raar dat de organisatie Therapy nog niet officieel bekend heeft gemaakt. De zondag is dan volledig.
Nu nog 4 namen voor de zaterdag en het programma is compleet........
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
629
329
Zou Triggerfinger nog een optie zijn als laatste subheadliner? Doen deze zomer weer een tour met een nog uit te komen nieuw album en hebben al een festivaldatum in juni en de maand juli nu nog vrij. Of is de tent de verkeerde plaats voor die Belgen?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.800
1.934
Therapy hebben vanmorgen zelf bevestigd dat ze op Bospop spelen.

http://www.therapyquestionmark.co.uk/tour/

 

Damian

Playlistbediener
4 feb 2016
45
2
Therapy?, Delv!s, Tyler Bryant & the Shakedown en Stevie Nimmo Trio zijn toegevoegd. De zaterdag valt zwaar tegen t.o.v. de zondag. Alleen nog de afsluiter in de tent.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
638
702
Bospop zelf heeft zojuist 4 namen bekend gemaakt wo Therapy? ?
Dus nog 1 te gaan... De tent-afsluiter op zaterdag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken