Bospop 2017

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Ik zag deze nog niet staan, dus ben bij deze zo vrij geweest om het Bospop 2017 topic te starten.

afgelopen met een vriendin voor het eerst geweest en is super bevallen, mooie mix van muziek, goede locatie, perfect weertje (uiteraard een gevaarlijke variabele) en duur eten. een mooi festival dus. Mijn favo band van het moment ook hier leren kennen (SIMO, aanrader) dus ik heb goede herinneringen aan mijn eerste Bospop bezoekje.

qua muziek voor aankomende keer zat ik te denken aan namen als Bon Jovi, Aerosmith, Airbourne, John Mayer (trio) (maar dat is wishful thinking), Frank Turner, Kasabian. wat denken jullie?
 

Damian

Playlistbediener
4 feb 2016
45
2
Bospop blijft toch één van de leukste festivals van Nederland.

Er van uit gaande dat ze de programmering van vorig jaar doorzetten vind ik The Cure, Placebo, The Levellers, Skunk Anansie en The Pixies wel serieus goede opties. Madness zou ook wel te gek zijn :)
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Bospop blijft toch één van de leukste festivals van Nederland.

Er van uit gaande dat ze de programmering van vorig jaar doorzetten vind ik The Cure, Placebo, The Levellers, Skunk Anansie en The Pixies wel serieus goede opties. Madness zou ook wel te gek zijn
simple-smile.png

Persoonlijk geen fan van the cure, op werchter gezien en dat waa voor mij genoeg. Wel goede boeking uiteraard voor een festival als Bospop! Madness zou inderdaad welkom zijn.

Ze zijn dan wel van de echte 'oudjes' afgestopt, afgelopen jaar waren er toch ook santana, elvis costello etc dus helemaal 'jong' zijn ze niet. Zou een the cure of bon jovi prima bij passen. Ik ben benieuwd, wil eigenlijk vrij zeker weer gaan!
 

Damian

Playlistbediener
4 feb 2016
45
2
Volgens de site van Bospop worden binnenkort de eerste namen bekendgemaakt, ben benieuwd! Robbie Williams is in de buurt (Werchter Boutique) al zit ik er persoonlijk niet op te wachten.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Volgens de site van Bospop worden binnenkort de eerste namen bekendgemaakt, ben benieuwd! Robbie Williams is in de buurt (Werchter Boutique) al zit ik er persoonlijk niet op te wachten.

Dat lijkt me wat te veel van het goede voor Bospop. Trouwens hij staat al in Nijmegen op 4 juli.
Mogelijk staat Live er. Ed Kowalzyck heeft zich weer als zanger bij de band gevoegd. Zou wel een goede optie zijn vind ik persoonlijk...
Altijd lastig om bij soort festivals headliners te voorspellen vind ik. Toto zou ook kunnen, gaan weer op tour.......
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Live is welkom wat mij betreft, Sting ook trouwens! geen idee wat de haalbaarheid is van beide opties
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Morgen dus de eerste namen, ben benieuwd of het wat opvullingmateriaal is of dat er direct grote namen worden toegevoegd aan de lineup!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Morgen dus de eerste namen, ben benieuwd of het wat opvullingmateriaal is of dat er direct grote namen worden toegevoegd aan de lineup!

Zal zeker wel 1 headliner tussen zitten verwacht ik zelf. In totaal krijgen we morgen 4 namen..............
Toto is een optie. Hebben net tourdata bekend gemaakt voor festivals eind juli begin augustus in Europa. Slaan Nederland eigenlijk nooit over bij een Europese tour.....
En ik heb net even naar Aerosmith gekeken. Die lijken me ook zeker kanshebber. Hebben een Europese tour nog zonder datum in Nederland. Na elk concert hebben ze 3 dagen tot de volgende. een hele Europese tour lang. Vooralsnog staat hun laatste concert gepland op..... 5 juli.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Pieperke wrote:
Morgen dus de eerste namen, ben benieuwd of het wat opvullingmateriaal is of dat er direct grote namen worden toegevoegd aan de lineup!


Zal zeker wel 1 headliner tussen zitten verwacht ik zelf. In totaal krijgen we morgen 4 namen…………..
Toto is een optie. Hebben net tourdata bekend gemaakt voor festivals eind juli begin augustus in Europa. Slaan Nederland eigenlijk nooit over bij een Europese tour…..
En ik heb net even naar Aerosmith gekeken. Die lijken me ook zeker kanshebber. Hebben een Europese tour nog zonder datum in Nederland. Na elk concert hebben ze 3 dagen tot de volgende. een hele Europese tour lang. Vooralsnog staat hun laatste concert gepland op….. 5 juli.

Ik denk dat Aerosmith te duur is voor Bospop.
Misschien Bon Jovi.
Anders is Rod Stewart wel een optie lijkt me...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Opvulling dus www.bospop.nl Anouk Airbourne Anastacia en Beth Hart Geen slechte opvulling
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Ik zie niks op de webite. Zelfs niet als ik historie en cookies verwijder.

Edit: inmiddels is het wel vernieuwd.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Opvulling dus http://www.bospop.nl Anouk Airbourne Anastacia en Beth Hart Geen slechte opvulling

Ik vermoed dat Anouk headliner is. Al is ze zo niet aangekondigd. Bij haar laatste passage een paar jaar geleden was ze dat nog wel. Dan is ze nu in ieder geval sub.
Anastacia stond er in 2015 ook al. Als opvulling idd niet zo heel slecht.
http://www.bospop.nl/bospop-2017/eerste-namen-bospop-2017-bevestigd-met-beth-hart-anastacia-anouk-en-airbourne/

 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Beth Hart is toch wel een erg fijne naam hoor :) en daarnaast vermoedt ik dat Anouk ook gewoon (sub)headliner is.
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Op Airbourne hoopte ik al, dus hier ben ik blij mee! Beth Hart ook prima, Anouk en Anastacia zijn geen persoonlijke favorieten eerlijk gezegd. Hoop persoonlijk dus ook niet dat Anouk als headliner wordt geplaatst, maar zou het wel begrijpen. Stiekem hoop ik dat ze Aerosmith plaatsen, past perfect in het tourschema ook rekening houdend met hun rustdagen. Volgende namen rond de start van de kaartverkoop?
 

Damian

Playlistbediener
4 feb 2016
45
2
Airbourne is wel gaaf en ook Berth Hart is zeker niet verkeerd. Anouk en Anastacia kunnen mij persoonlijk niet boeien. Volgens Bospop hebben ze alleen de namen bekend gemaakt die 100% zeker zijn en moeten de echte headliners nog volgen. Bon Jovi en zeker Aerosmith zou top zijn en verder zou The Cure ook een perfecte headliner zijn.

http://www.l1.nl/nieuws/333057-bij-l1-anouk-anastacia-airborne-en-beth-hart-naar-bospop-weert
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Volgende namen rond de start van de kaartverkoop?

Zie bericht van Damian. In de geluidsfragmenten bij de geposte link geeft de organisatie aan dat deze 4 namen geen headliners zijn en dat nieuwe namen komen in 2017. Ik vermoed zelf 1 headliner ergens half eind januari en 1 vlak voor de start van de ticketverkoop in februari.
 

Damian

Playlistbediener
4 feb 2016
45
2
Volgens mij optionele (sub)headliners genoeg:

• Neil Young (nieuw album december 2016)
• Aerosmith (afscheidstour in 2017)
• Robbie Williams (8 juli 2017 Wercher Boutique)
• Bon Jovi (nieuw album 2016/Europese tour in 2017??)
• Madness (nieuw album 2016)
• Pixies (6 juli 2017 Hyde Park Londen)
• Live (reünie tour??)
• Dropkick Murphys (nieuw album januari 2017)
• Simple MInds ("acoustic" tour in 2017)
• Skunks Anansie (tour in 2017)

Is natuurlijk wel de vraag of alle bands betaalbaar zijn voor Bospop, zeker gezien de ticketprijs van €65,-/€100,-

 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Volgens mij optionele (sub)headliners genoeg:

• Neil Young (nieuw album december 2016)
• Aerosmith (afscheidstour in 2017)
• Robbie Williams (8 juli 2017 Wercher Boutique)
• Bon Jovi (nieuw album 2016/Europese tour in 2017??)
• Madness (nieuw album 2016)
• Pixies (6 juli 2017 Hyde Park Londen)
• Live (reünie tour??)
• Dropkick Murphys (nieuw album januari 2017)
• Simple MInds (“acoustic” tour in 2017)
• Skunks Anansie (tour in 2017)

Is natuurlijk wel de vraag of alle bands betaalbaar zijn voor Bospop, zeker gezien de ticketprijs van €65,-/€100,-

ik denk dat qua haalbaarheid Neil Young, Robbie Williams en misschien ook wel (maar hopelijk niet) Aerosmith afgestreept kunnen worden, als je ziet waar die nog meer staan qua festivals/concerten en de kaartprijzen en capaciteit aldaar denk ik dat het voor Bospop misschien wat te hoog gegrepen is. Los daarvan zijn Bon Jovi, Aerosmith, Madness, Live, Simple Minds en Dropkick Murphys allen meer dan welkom wat mij betreft! Aerosmith zou wel perfect passen qua datum..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken