Bospop 2017

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.910
Pieperke wrote:
Sting zou tof zijn maar die is helaas niet beschikbaar. Mark Knopfler eveneens passend maar heeft niets qua tour in planning.


….scherp….

Mark knopfler heeft nog nooit op festivals gestaan in Nederland dus die zou ik überhaupt nooit verwachten al zou het wel te gek zijn inderdaad.
Sting had ik stiekem wel op gehoopt maar speelt inderdaad helaas elders....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.076
6.135
Mark knopfler heeft nog nooit op festivals gestaan in Nederland dus die zou ik überhaupt nooit verwachten al zou het wel te gek zijn inderdaad.
Sting had ik stiekem wel op gehoopt maar speelt inderdaad helaas elders….

Zo ver ik weet... Stond Mark Knopfler op Pinkpop 1979 ;)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.910
Bon Jovi John Fogerty Placebo Scorpions Toto Live Status Quo Journey Madness Cyndi Lauper Foreigner Kaiser Chiefs zijn allemaal namen die in theorie mogelijk zijn omdat ze allemaal op Europese tour zijn komende zomer en nog passen in de datums van Bospop. Ik heb de naam Maroon 5 als eens laten vallen. Voor mij hoeft het persoonlijk niet maar zou misschien wel passen in de lijn die Bospop heeft ingezet namelijk voornamelijk bands met hits uit de jaren 80-90 of 00.....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.910
PJ wrote:
Mark knopfler heeft nog nooit op festivals gestaan in Nederland dus die zou ik überhaupt nooit verwachten al zou het wel te gek zijn inderdaad.
Sting had ik stiekem wel op gehoopt maar speelt inderdaad helaas elders….


Zo ver ik weet… Stond Mark Knopfler op Pinkpop 1979
1f609.svg

Z'n enigste optreden op een festival in Nederland voor zover ik weet was inderdaad met Dire Straits heeeeeeel lang geleden..... Kennis die jij hier paraat hebt natuurlijk als beheerder :wink:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.076
6.135
Bospop is in 2017 weer zelfde weekend met ParCity Live.
La Pegatina eerste naam naar ParkCity Live.
Maar kunnen we doorstrepen, denk dat ze de 9e in Heerlen staan en de 8ste hebben ze ook al een gig staan.

Overigens Golden Earring zal 9 juli op ParkCity Live staan, hebben overigens ook al een gig op de 8ste op Zottegem.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.910
Zucchero speel al elders dat weekend. De rest zou kunnen. Zeker John Illsley zou ik wel eens willen zien. Stond vorig jaar nog in de Bosuil in Weert dus de kans is best groot denk ik.....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.076
6.135
Ook dit festival zelfde weekend heeft misschien wat kanshebbers...

https://festival-lesdeferlantes.com/fr
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.910
Foreigner valt af. Zitten in Amerika.. Hopelijk snel nieuwe namen.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Goedenavond,...net nieuw hier, maar wel al jaren Bospop bezoeker.. ik laat me zoals elk jaar weer verassen wat het programma betreft.. zitten toch elke keer weer juweeltjes tussen.. Deep Purple zou voor mij prachtig zijn..echter staan ze ook al eerder in de Ziggodome... maar je weet natuurlijk nooit..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.910
Goedenavond,…net nieuw hier, maar wel al jaren Bospop bezoeker.. ik laat me zoals elk jaar weer verassen wat het programma betreft.. zitten toch elke keer weer juweeltjes tussen.. Deep Purple zou voor mij prachtig zijn..echter staan ze ook al eerder in de Ziggodome… maar je weet natuurlijk nooit..
Welkom Fireball, Qua datum zou het nog kunnen Deep Purple maar als ze 5 weken eerder al zoals je zegt in Amsterdam staan denk ik toch echt dat het hem niet gaat worden....helaas..........

Bon Jovi John Fogerty Placebo Scorpions Toto Live Status Quo Journey Madness Cyndi Lauper Kaiser Chiefs is een lijstje met mogelijkheden. Die zijn allemaal op tour deze zomer... Maar misshien weet jij er nog een paar?
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Zou Airbourne een optie kunnen zijn voor Bospop? hebben een gat in de tour tussen 6 en 13 juli en lijken weer festivals aan te doen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.076
6.135
Zou Airbourne een optie kunnen zijn voor Bospop? hebben een gat in de tour tussen 6 en 13 juli en lijken weer festivals aan te doen.

Sorry @pieperke Die zijn al aangekondigd in de eerste worp, 28 november ;)
Ze staan dus op Bospop 2017!!
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Klopt,.. Airbourne stond al toegezegd bij de 1e 4 namen.. Fogerty, Toto, Journey en Quo stonden al eerder op BP.. maar dat maakt mij niets uit.. is ook t geval met Anouk en Anastacia komende editie.. Anouk heeft nog wat goed te maken van de vorige keer, toen stopte ze te vroeg omdat de act voor haar was uitgelopen, was wel jammer want de gig stond als een huis!
Scorpions mag van mij ook wel hoor.. is lang geleden dat ik die gezien heb. Placebo is overal goed,dus waarom niet..
Ik hoop in ieder geval wel op een paar verrassingen.. acts waarvan je niet veel verwacht en dan gewoon retegoed zijn.. zoals Billy Idol in 2010! Verder voor mij persoonlijk hoop ik op Alter Bridge,Glen Hughes, Y&T, Uriah Heep.. veel oude rotten maar nog steeds top!
verder zou ik die Lucas Hamming wel eens willen zien en horen.. is niet verkeerd hoor!
we wachten af...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.910
Billy Idol heeft nog geen europese tourdata staan voor 2017. Alter Bridge en Uriah Heep wel en hebben ook nog ruimte tijdens Bospop dus wie weet
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
we duimen maar voor een goed en verrassend programma.. gaan doen we in ieder geval... zoals elk jaar met een man of 20.. weekendje met de caravan op de caravancamping..beregezellig!
 

Jerry666

Campingartiest
18 okt 2016
84
0
BST in Londen Hyde park, Tears for fears, Elbow, white lies, Killers

Bospop voor Tears for Fears en Elbow ????
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Mmmm.. Elbow hoeft voor mij persoonlijk niet...wordt een beetje melig van ze.. T f F kan ik weinig over zeggen... ken hun live reputatie niet... the Killers zou wel iets kunnen zijn..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.910
Ik geloof niet dat de organisatie van Bospop een naam als The Killers zou boeken. Tears for Fears past veel beter in dat plaatje maar voor hun is er nog maar 1 datum bekend en dat is die in Londen. Dan zouden ze dus de dag erna naar Bospop moeten komen en hetzelfde geld voor Elbow. Die zouden dan weer vier dagen achter elkaar optreden. Zie ik ook niet snel gebeuren. White Lies zie ik al helemaal niet gebeuren al mag dat voor mij persoonlijk wel :wink:
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.910
Ik zie net dat the Pet Shop Boys eind juni op Tinderbox staan. Daar gaan zeker nog festivals bij komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken