Bospop 2017

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.747
1.910
Laatste actuele update omtrent bands/artiesten die mogelijk zijn voor Bospop. De ene past wat beter dan de ander maar ze zijn allemaal op tour en het merendeel heeft allemaal tourdata in Europa en nog niet tijdens 1 of 2 dagen van Bospop. Tears for Fears heb ik weggelaten omdat die de zaterdag in Londen staan en de maandag in Amerika dus de zondag op Bospop lijkt me dan uitgesloten..

Bon Jovi, John Fogerty, Placebo, Scorpions, Toto, Live, Status Quo, Journey, Madness, Cyndi Lauper, Kaiser Chiefs, Alter Bridge, Uriah Heep, Billy Idol, Pet Shop Boys, Elbow, White Lies, John Ilsley, Soulsister,
Glen Hughes, Y&T, Maroon 5, Duran Duran, Van Morrison, The Offspring.

Op of aanmerkingen dan wel aanvullingen zijn altijd welkom!!!
 

Damian

Playlistbediener
4 feb 2016
45
2
Laatste actuele update omtrent bands/artiesten die mogelijk zijn voor Bospop. De ene past wat beter dan de ander maar ze zijn allemaal op tour en het merendeel heeft allemaal tourdata in Europa en nog niet tijdens 1 of 2 dagen van Bospop. Tears for Fears heb ik weggelaten omdat die de zaterdag in Londen staan en de maandag in Amerika dus de zondag op Bospop lijkt me dan uitgesloten..

Bon Jovi, John Fogerty, Placebo, Scorpions, Toto, Live, Status Quo, Journey, Madness, Cyndi Lauper, Kaiser Chiefs, Alter Bridge, Uriah Heep, Billy Idol, Pet Shop Boys, Elbow, White Lies, John Ilsley, Soulsister,
Glen Hughes, Y&T, Maroon 5, Duran Duran, Van Morrison, The Offspring.

Op of aanmerkingen dan wel aanvullingen zijn altijd welkom!!!


Mooi lijstje namen. De volgende bands/artiesten zijn ook allemaal op tour en denk ik ook nog mogelijke opties:
Levellers, Pixies, Dropkick Murphys, Manu Chao, UB40, Jamiroquai en Steve Winwood

Roger Hodgson gaat het in ieder geval niet worden, speelt op 8 juli in Frankrijk en 9 juli in Eindhoven.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.747
1.910
Alles wat je nog hebt genoemd is inderdaad mogelijk alleen denk ik dat Steve Winwood en Jamiroquai minder kans maken omdat die dat weekend ook op North Sea Jazz staan.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
610
588
Cyndi Lauper en Journey zullen ook niet op Bospop staan want zijn dan geprogrammeerd in Amerika....
Misschien zijn Blondie, Royal Blood en/of Editors een optie? Zou iig niet verkeerd zijn :lol:
De lijstjes van jullie zien er ook geweldig uit! Zullen binnenkort wel meer horen want de vvk begint al over 3 wkn.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.747
1.910
Goed gezien die data zijn net aangevuld dus geen Journey en Cyndi Lauper.
Blondie zou kunnen maar ik heb persoonlijk zo mijn twijfels over Royal Blood en Editors. Ik weet niet of Bospop dat zou boeken al zie ik persoonlijk Placebo en Editors wel zitten als headliners maar dat is persoonlijk he :wink: Het is een beetje de vraag welke kant het dit keer op gaat. Waarschijnlijk veel jaren 90 en 00 en een enkele classic rock act is de verwachting. De lijn van vorig jaar zal wel worden doorgezet omdat dat de drukste editie ooit was. Daarvoor zat men toch heel vaak in het classick rock genre te programmeren maar ik vermoed dat dat weer wat minder zal zijn dit jaar.........
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.075
6.124
Queen was misschien een mooie optie geweest voor Bospop... Maar helaas kwam ik er achter dat ze zojuist een paar uur terug aangekondigd hebben van 23 juni tm 5 augustus in VS te touren.
ZIt Bospop helaas middenin... jammer.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.747
1.910
Queen was misschien een mooie optie geweest voor Bospop… Maar helaas kwam ik er achter dat ze zojuist een paar uur terug aangekondigd hebben van 23 juni tm 5 augustus in VS te touren.
ZIt Bospop helaas middenin… jammer.

Helaas voor Bospop, was inderdaad een mooie headliner geweest. Ik had eigenlijk niet verwacht dat ze weer zouden gaan touren...
Aan het lange lijstje met namen/kanshebbers kan Amy Macdonald ook toegevoegd worden. Is komende zomer op tournee door Europa. Ook Texas speelt komende zomer op Isle of wright.
Van Morrson kan een streep door. Staat ook op North Sea Jazz en geeft een concert in Amsterdam..
http://www.nu.nl/muziek/4428771/van-morrison-north-sea-jazz-en-paleis-soestdijk.html

Ik hoop deze week toch weer wat nieuws te horen van het Bospopfront. Het is ondertussen al meer dan zes weken geleden dat ze met een naam naar buiten kwamen....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.747
1.910
Het lijstje wat bijgewerkt mbt mogelijke bands/artiesten voor Bospop. Nogmaals, alles hieronder is op tour en ook nagenoeg allemaal in Europa.

Bon Jovi, John Fogerty, Placebo, Scorpions, Toto, Live, Status Quo, Madness, Kaiser Chiefs, Alter Bridge, Uriah Heep, Billy Idol, Pet Shop Boys, White Lies, John Ilsley, Soulsister,
Glen Hughes, Y&T, Maroon 5, Duran Duran, The Offspring, Levellers, Pixies, Dropkick Murphys, Manu Chao, UB40, Jamiroquai, Steve Winwood, Midge Ure, Amy Macdonald, Level 42.
Royal Blood, Blondie, London Grammar, OMD.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.657
819
Nog meer bands die on tour zijn, staan op Ramblin Man Fair in Engeland op 28/29 en 30 juli, en dus kandidaat wat mij betreft
Kansas, Extreme, Dokken, Blues Pills, Monster Truck, Vintage Caravan. The Quireboys, Graham Bonnet Band, Jared James Nichols, Joanne Shaw Taylor, Big Boy Bloater en Rival Sons

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.747
1.910
Indien Bospop vanmiddag niets meer bekend maakt zullen ze dat zeker volgende week doen en de week erna. Kaartverkoop is morgen over 2 weken en aangezien beide headliners nooit tegelijk bekend worden gemaakt zullen ze deze droppen ergens volgende week en de week erna, net voor aanvang ticketverkoop. Lijkt me wel zo logisch. Laatste toevoeging van mijn kant: The Pretenders, ze staan na Bospop in Frankrijk op een festival....
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
610
588
Zou Cage the Elephant ook een optie zijn (8 juli in Portugal) ?
Status Quo valt denk ik ook af...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.747
1.910
Zou Cage the Elephant ook een optie zijn (8 juli in Portugal) ?
Status Quo valt denk ik ook af…
Cage the Elephant is denk ik geen optie en Status Quo qua tourschema lastig maar zou wel kunnen. Kansas is trouwens ook nog in de buurt. Kan niet lang meer duren :wink:
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.747
1.910
Indien Bospop vanmiddag niets meer bekend maakt zullen ze dat zeker volgende week doen en de week erna. Kaartverkoop is morgen over 2 weken en aangezien beide headliners nooit tegelijk bekend worden gemaakt zullen ze deze droppen ergens volgende week en de week erna, net voor aanvang ticketverkoop. Lijkt me wel zo logisch. Laatste toevoeging van mijn kant: The Pretenders, ze staan na Bospop in Frankrijk op een festival….

Hoe naast kan je er zitten! Aangezien zaterdag de kaartverkoop start zullen ze toch nog wel met 1 headliner komen deze week, tenminste dat mag ik hopen!!
Ook wel weer wat afvallers. Blondie, The Pretenders UB40 London Grammar spelen op andere festivals in nl of zijn in Amerika op tour....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.747
1.910
Milow en Bryan Ferry spelen in hetzelfde weekend (vrij-zat) op Rock Zottegem dus kunnen in theorie ook naar Bospop. Tevens net gezien dat ook Ronan Keating op tournee is... Aangezien men vorig jaar Seal had geboekt dacht ik het is het melden nog even waard................
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.601
606
John Fogerty 28 juni dus naar Ziggo Dome. Geen Bospop dus. Was wel een mooie naam geweest.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.747
1.910
John Fogerty 28 juni dus naar Ziggo Dome. Geen Bospop dus. Was wel een mooie naam geweest.

Ook Bon Jovi tourt dit jaar niet door Europa. De tweede mooie naam die helaas afvalt.....

http://www.bonjoviclubitalia.com/date-tour/tour-news/

Ik vermoed dat de headliners komen uit het rijtje Placebo, Scorpions, Toto, Live, Pet shop Boys tenzij iemand anders nog een ingeving heeft???
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.747
1.910
Rockbeer wrote:
Donderdag nieuwe namen.


Donderdag nieuws van Incubus, is dat een naam voor Bospop??

Zou kunnen, is alleen niet zo'n publiekstrekker meer. Laatste passage een paar jaar geleden was in 013 die toen met moeite net was uitverkocht.
Benieuwd wat het gaat worden maar ik denk dus dat we qua de wat bekendere namen het moeten zoeken in Placebo, Scorpions, Ronan Keating, Kaiser Chiefs, Bryan Ferry, Pet Shop Boys, Toto Milow, Madness en Live..
Op laatstgenoemde na is alles op tour in Europa tijdens Bospop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken