Best Kept Secret 2025

pongolesi

Randprogramma
17 dec 2013
162
83
Maar PJ Harvey stond niet in de TWO om Disclosure de ONE te kunnen laten afsluiten, ze stond in de TWO op de dag van Justice. Het lijkt er op dat vanwege Primavera beide alleen op zondag konden komen. Als Harvey er op vrijdag of zaterdag had kunnen staan geloof ik best dat de organisatie haar de ONE zou hebben laten afsluiten.

Bij Oscar and the Wolf stond het veld trouwens prima vol, zag ik, toen ik er langsliep. Zelfs als het bij de ONE halfvol staat zijn dat nog meer mensen dan een volle TWO.
In een interview vertelde Maurits dat PJ Harvey als allereerste geboekt is deze editie (rond de editie van vorig jaar al) en daarbij zelf aangaf in de TWO te willen staan. Weet niet meer precies waar ik het hoorde, waarschijnlijk de Festileaks podcast of De Machine van 3voor12.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.855
2.518
Ik zou eerder opperen voor een wisseling van Floor en Secret, eventueel met een verplaatste hoofdingang (als dat kan) zodat the Floor ook een mooi plekje aan het water heeft.. Of dat logistiek haalbaar is, en wat dat betekent voor de geluidsoverlast tot 04:00 op de camping, daar heb ik dan weer geen idee van. Het scheelt me vooral veel heen-en-weer pendelen op een dag.
Ik ze het gewoon niet snel gebeuren met de "rotonde van het festival" uitspraken van Maurits. In mijn omgeving vinden mensen The Floor op die plek ook wel leuk, juist omdat je er telkens langs komt gesjokt.
 

mlkturf

Playlistbediener
18 jan 2023
24
58
Ik ze het gewoon niet snel gebeuren met de "rotonde van het festival" uitspraken van Maurits. In mijn omgeving vinden mensen The Floor op die plek ook wel leuk, juist omdat je er telkens langs komt gesjokt.
Exact. Ik denk ook dat als je The Secret daar neer zet je een stuk meer publiek krijgt dat even komt buurten. Op de huidige plek zoek je The Secret meer op omdat er iets staat wat je wilt zien. Dat komt de sfeer denk ik wel ten goede
 
  • Leuk
Waarderingen: timbo

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Eens met de twee bovenstaande reacties. Zelf vind ik The Floor ondanks de soundbleed en ondanks dat ik er nooit lang blijf staan ook wel leuk daar. En die afstand tussen Secrer en Two, ik vind die eigenlijk nog best te overzien.
Ik had dit jaar vrij veel wisselingen tussen die 2 stages. En ja het is echt wel te doen, maar over een heel weekend kost het toch een hoop onnodige tijd wat ik liever zou besteden aan het kijken van bands.
 

Bram1617899554

Playlistbediener
4 dec 2015
18
16
Misschien moeten ze stepjes gaan verhuren en dan een steproute rond de buitenranden van het terrein maken.
Ik ben helemaal voor!

Gisteren trouwens Hozier gezien op de livestream van Pinkpop, als Paolo Nutini mag/kan headlinen dan mag Hozier wat mij betreft toch ook zeker eens langskomen. Klonk super, jammer dat hij nog altijd vooral bekend lijkt te staan om "Take me to church"..
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.814
2.447
Ik ben helemaal voor!

Gisteren trouwens Hozier gezien op de livestream van Pinkpop, als Paolo Nutini mag/kan headlinen dan mag Hozier wat mij betreft toch ook zeker eens langskomen. Klonk super, jammer dat hij nog altijd vooral bekend lijkt te staan om "Take me to church"..
Alleen nog even een naam voor deze route verzinnen. Ik dacht aan best stept secret.
 
  • Haha
Waarderingen: Bram1617899554

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Ik hoorde vanochtend op de radio (ja soms heel luister ik dat welleens) dat er weer een hoop klachten kwamen vanuit de omgeving. Was al best vaak getekend en moest allemaal wat zachter.

Nu denk ik dat het meest komt vanuit Awakening en Decibel en minder BKS. Maar toch
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
663
519
Ik hoorde vanochtend op de radio (ja soms heel luister ik dat welleens) dat er weer een hoop klachten kwamen vanuit de omgeving. Was al best vaak getekend en moest allemaal wat zachter.

Nu denk ik dat het meest komt vanuit Awakening en Decibel en minder BKS. Maar toch
Uitkomst hiervan is meestal minder evenementen, als er al iets mee wordt gedaan. Dus denk dat we ons geen zorgen hoeven te maken.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.579
4.323
Ik hoorde vanochtend op de radio (ja soms heel luister ik dat welleens) dat er weer een hoop klachten kwamen vanuit de omgeving. Was al best vaak getekend en moest allemaal wat zachter.

Nu denk ik dat het meest komt vanuit Awakening en Decibel en minder BKS. Maar toch

 

DJ_Tjorre

Campingartiest
2 jun 2023
56
88

Boomers gonna boom...
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal en davadude

DJ_Tjorre

Campingartiest
2 jun 2023
56
88
Misschien kunnen ze ter compensatie volgend jaar een gratis extra stage in het centrum van Tilburg neerzetten voor alle omwonenden.
Dan kunnen ze daar Goldband, DJVT of equivalenten plaatsen.
 
  • Leuk
  • Confetti
Waarderingen: Dutchman en Lowlandicus

Gebruikers die dit onderwerp bekijken