Iedereen heeft denk ik wel een act/band waarvan ze nou niet echt een hele hoge pet op hebben of waarvan ze niet begrijpen dat ze zo populair zijn. Of ze kunnen het wel begrijpen maar zien het zelf totaal anders. Misschien hebben mensen hier zelfs wel bands/acts waar ze echt van kotsen. Maar ik heb het dan wel over echt bekende acts, acts die wat jou betreft dus zeg maar overschat zijn.
Overigens snap ik dat we hier tegen benen kunnen schoppen van de fans van die bands/acts. Dus alsjeblieft neem het niet persoonlijk en blijf gewoon netjes tegen elkaar. Ieder heeft zijn eigen mening en respecteer dat. Ik denk niet dat het nodig was dat te zeggen jullie kennende maar toch maar even gedaan voor de zekerheid.
Overigens snap ik dat we hier tegen benen kunnen schoppen van de fans van die bands/acts. Dus alsjeblieft neem het niet persoonlijk en blijf gewoon netjes tegen elkaar. Ieder heeft zijn eigen mening en respecteer dat. Ik denk niet dat het nodig was dat te zeggen jullie kennende maar toch maar even gedaan voor de zekerheid.