Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.970
2.038
De bron van de tour van Bruce is in dit geval Bruce zelf, hij heeft recentelijk in London een Q&A gedaan.
November gaat ie de studio gaan, waarna in 2020 de tour van start gaat.
Dat betekent dus in juni/juli Europa
In 2021 denk ik dan. Zou het niet aannemelijk zijn dat hij eerst door de US tour. En aangezien er nog geen data bekend zijn denk ik dat de tour misschien juni juli start in Amerika
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.669
827
Rick wrote:
De bron van de tour van Bruce is in dit geval Bruce zelf, hij heeft recentelijk in London een Q&A gedaan.
November gaat ie de studio gaan, waarna in 2020 de tour van start gaat.
Dat betekent dus in juni/juli Europa

In 2021 denk ik dan. Zou het niet aannemelijk zijn dat hij eerst door de US tour. En aangezien er nog geen data bekend zijn denk ik dat de tour misschien juni juli start in Amerika

Nee, vaak in maart/april Us arenas, dan mei, juni, juli stadions in Europa, gevolgd door stadions US, dit is de laatste tours gebruikelijk.
Of er een of een aantal festivals bij zullen zitten dat is nog onbekend.
Op de Bruce fora zijn ook een aantal mensen die echt inside informatie hebben
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.970
2.038
Ik kan die forum met inside info in ieder geval niet vinden. Op Greasy Lake hebben ze nog maar net een 2020 rumour thread geopend. Maar het zal wel kloppen. Sportpaleis gaat m denk ik niet worden, eerder Boudewijn stadion als hij niet op RW staat. Met E street dan... Solo zal idd sportpaleis of Vorst zijn.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.970
2.038
Ik denk dat we bij een act als Bruce Springsteen wel al wat meer hints moeten gekregen hebben, niet? Normaal gezien wacht zo’n act niet te lang om een tour aan te kondigen (september/oktober). Dus als hij een grote wereldtour doet zouden we dat heel snel moeten horen.

Altijd welkom natuurlijk!
Over hints gesproken.
11:44AM edited 11:46AM

Gothenburg Ullevi Stadium has had to move some junior athletic competitions to another date from the usual weekend (one week after midsummer - June 26-28) because some major act needs the stadium. Local newspapers are guessing that it is either Springsteen or Iron Maiden.
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
451
62
Ik zeg nee tegen Springsteen, niet mijn ding, met zijn gepreek. Al is de rest van mijn Werchter groep het daar absoluut niet mee eens. Ook liever geen Kravitz, laatste keer zo aan geregeerd met dat uitmelken van zijn liedjes. Voor mijn gevoel duurde Let Love Rule wel 30 minuten... Coldplay en Radiohead ben ik ook niet zo'n fan van dus ik ben benieuwd wat het wel voor mij gaat worden... ? maar mijn Werchter ervaring zegt dat het toch wel goed komt, hopelijk snel met duidelijkheid! Ook wat betreft de campings! Ik lees tussen de berichten door dat C7 misschien wel niet meer gaat bestaan. Hive is voor ons geen optie.
Ik teken voor Volbeat, SOAD, Jack White (met welke band dan ook) Yungblud, Metallica, RHCP, Editors, Deftones, Clouseau, Josh Homme, Eminem, Vampire Weekend, Royal Blood, Sam Fender, Placebo, Biffy Clyro, The Opposites, White Lies, Pearl Jam, Incubus en nog meer waar ik nu niet op kom... ?
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.077
429
Nog een festival voor Thom yorke, weekend na Werchter in Slowakije
https://www.pohodafestival.sk/en/news/thom-yorke-tomorrow-s-modern-boxes-at-pohoda-2020

ze volgen daar trouwens ook de festileaks awards
https://www.pohodafestival.sk/en/news/pohoda-nominated-for-the-uk-festival-awards-2019-again
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.075
1.370
Springsteen hoeft ook voor mij niet echt. Liever Neil Young of The Who dan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.807
9.754
Thom Yorke de maandag na RW in Amsterdam (AFAS)!

Nog geen datum in België en hij heeft al z'n zaalshows bekend gemaakt.

RW kan nu toch echt niet meer mislopen hé. Mijn god, wat zou dat vet zijn.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.654
Zondag 5 juli in de Barn, kondig 'm maar aan hoor jongens. Headliners zijn overrated. :lol:
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.771
3.525
Ik zie het wel weer gebeuren dat Rock Werchter dan System of a Down op de Main Stage zet en Thom Yorke in The Barn. Ik vermoed ook dat ik de enige ben die daar ongelukkig van word. Wel als in luxeprobleem natuurlijk :-D
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.684
6.858
Ik zie het wel weer gebeuren dat Rock Werchter dan System of a Down op de Main Stage zet en Thom Yorke in The Barn. Ik vermoed ook dat ik de enige ben die daar ongelukkig van word. Wel als in luxeprobleem natuurlijk ?

Je bent zeer zeker niet de enige. Dat zou echt kut zijn. In de meest positieve zin van het woord.
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Ik zie het wel weer gebeuren dat Rock Werchter dan System of a Down op de Main Stage zet en Thom Yorke in The Barn. Ik vermoed ook dat ik de enige ben die daar ongelukkig van word. Wel als in luxeprobleem natuurlijk ?

Ik heb daar geen problemen mee hoor, sla Thom graag over voor SOAD ;)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.807
9.754
Als Thom naar RW komt, is m’n festivalseizoen van 2020 al voor de helft gemaakt. ?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.136
Ik begin steeds meer mijn twijfels aan Ken te krijgen:

https://festileaks.com/2019/10/foals-ik-denk-dat-we-zeker-terugkomen-naar-nederland/

https://www.efestivals.co.uk/news/19/191014b.shtml

Iets met open deuren intrappen...
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Dus Foals, Tame Impala en Thom Yorke als eerste met dikke vette stift opschrijven? Al een goed begin, en geen een van alle lijkt me absolute headliner wat ook mooi is!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Ik begin steeds meer mijn twijfels aan Ken te krijgen:

Nog een laatste keer Ken zijn kennis bewijzen, met wat quotes van hem uit het forum van RW19:
18/02: "There is no place anymore for Chemicals on the main stage. Expect one more sub, sunday before muse." -> 9 dagen voor Great Van Fleet als sub werd aangekondigd, en terwijl iedereen zat te discussiëren of balthazar of Parkway Drive misschien zelfs sub zouden zijn.
25/02: "Balthazar will play third down normally." -> timetable kwam pas veel later
28/02: "No, Biffy Clyro, not this year, not the next year, not 2021... they have no fanbase in Belgium. Remember Pukkelpop 2016. Maybe, they release an album that changes everything in the future, but i doubt it."
28/02: "The last two times they played RW the field was really empty... that does not help. They are not really cheap. It would help if they want to play a tent stage. " -> over waarom ze Chemical Brother niet meer booken.
1/03: "Rolling Blackouts CF was on their wishlist, but are not touring in june. Next year another chance."
1/03: "Line up complete today... my guess there are some small additions later on with the time schedule. Like the last 2 years." -> verschillende uren voor de announcement, niemand had verwacht dat de line up zo vroeg compleet ging zijn.
1/03: "Thursday will be a lot different this year. It will be more like the first years with 4 festival days. "

Goh... Ik kan bezig blijven, dit is maar van een ruime 2 weken die ik random uitkoos, en ik geloof dat je zo iets hebt van "dit kan ik ook wel gokken... en een keertje juist hebben" maar hij heeft het altijd juist!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken