Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.899
4.041
Ik blijf erbij dat Coldplay eerder iets is voor een losse dag op de Werchterwei. TW Classic dus, of hoe die dag ook zal heten.

Bovenop de 2 boutiques met zeer poppy namen?
Betwijfel ik. Tenzij er geen rockact beschikbaar zou zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.807
9.754
mattman wrote:
Ik blijf erbij dat Coldplay eerder iets is voor een losse dag op de Werchterwei. TW Classic dus, of hoe die dag ook zal heten.

Bovenop de 2 boutiques met zeer poppy namen?
Betwijfel ik. Tenzij er geen rockact beschikbaar zou zijn.

Daar trekken ze zich niet veel van aan hoor. Ik geloof dat Coldplay nog makkelijker een dag trekt/uitverkoopt dan Swift en Eilish. Dus als die al een eigen dag krijgen, dan zeker Coldplay.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.048
343
nikita wrote:

mattman wrote:
Ik blijf erbij dat Coldplay eerder iets is voor een losse dag op de Werchterwei. TW Classic dus, of hoe die dag ook zal heten.


Bovenop de 2 boutiques met zeer poppy namen?
Betwijfel ik. Tenzij er geen rockact beschikbaar zou zijn.

Daar trekken ze zich niet veel van aan hoor. Ik geloof dat Coldplay nog makkelijker een dag trekt/uitverkoopt dan Swift en Eilish. Dus als die al een eigen dag krijgen, dan zeker Coldplay.
Coldplay op TWclassic = vol huis
Swift en Eilish zullen daar niet in lukken vrees ik
(kostprijs is natuurlijk ook niet evenredig....)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.181
6.654
neracroft wrote:
Gohja doe er mee wat je wilt… Ken is voor mij betrouwbaarder dan pakweg en Zegut. Of op zijn minst even betrouwbaar.

Doe ik ook, nu zie ik weer een bericht over Coldplay, terwijl die info ook gewoon op social media te vinden. Hij is daar niet als eerst mee. Als hij dit bericht nu om 09:00 vanochtend zou plaatsen dan zou hij wat weten, maar hij plaatst het een enkele minuten nadat het andere het al op social media zetten. Zo was hij ook vaag over de Graspop bekendmaking, en lost hij het op “komt wel later, niks aan de hand” en dan met een random insert bericht dat ze nog andere festivals afwachten. Tsja… Ik geef het op.
Misschien leest ie wel mee? ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.716
Dit zegt Ken op e festivals: Friday news about new music Coldplay.

lekker snel al dan...

dan zit de tour aankondiging ook niet ver weg?
nieuws Werchter en Pinkpop, incoming????????????????
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
387
61
ik meen mij te herinneren dat ken is de verjaardag van 5 artiesten heeft gepost in het szigetforum; werden later die dag allemaal aangekondigd.

 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.899
4.041
ik meen mij te herinneren dat ken is de verjaardag van 5 artiesten heeft gepost in het szigetforum; werden later die dag allemaal aangekondigd.

Volgens mij moet Ken zo hard lachen met ons terwijl die dit allemaal leest. Eerst op het graspop forum, nu hier.
En ga er maar van uit, hij leest hier mee!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.971
2.038
Dat sommige onder ons beschikken over inside info was me wel al duidelijk. Die info zal summier zijn maar wel genoeg om hier en daar wat hints te geven. Dennis heeft vanaf t begin al gehint naar Coldplay. Ik hou er dan ook rekening mee dat die op PP staan en mogelijk ook op RW.
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
Geef mij maar Coldplay op werchter en bvb ACDC op TW Classic. Een Werchter met headliners Coldplay, Metallica, Pearl Jam en The Strokes zou super zijn.. Dromen mag en het is nog niet zo onmogelijk
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.460
700
Dus vrijdag touraankondiging van Coldplay, samen met de nieuwe single? Zie geen andere reden waarom hij die info over nieuwe muziek op vrijdag zou herhalen in het Werchtertopic.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
552
703
Geef mij maar Coldplay op werchter en bvb ACDC op TW Classic. Een Werchter met headliners Coldplay, Metallica, Pearl Jam en The Strokes zou super zijn.. Dromen mag en het is nog niet zo onmogelijk

Ik was van plan dit jaar niet te gaan omdat ik het vorig jaar vond tegenvallen. Maar als dit de headliners zijn dan gaat dat toch een lastige beslissing worden.
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
146
44
Lenny Kravitz op 23/06 in sportpaleis. Drie zomers na elkaar een zaalshow in vol festivalseizoen (Sportpaleis, Paleis12, Sportpaleis). Niet op werchter dus.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.209
13.434
Lenny Kravitz op 23/06 in sportpaleis. Drie zomers na elkaar een zaalshow in vol festivalseizoen (Sportpaleis, Paleis12, Sportpaleis). Niet op werchter dus.

Opmerkelijk... 24 juni in de Ziggo Dome, overigens, voor de geïnteresseerden. Dat is op dezelfde dag als Rammstein in het Goffertpark.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.479
3.634
Ga wel kaarten proberen te krijgen voor Sportpaleis, spijt gehad dat ik hem vorig jaar niet heb gezien dus dat maar even goedmaken. Wel jammer dat ie niet op RW of Bospop staat waarschijnlijk maar alleen in zalen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.807
9.754
Opvallend dat er dit jaar geen Wishlist wordt gevraagd voor RW. Vorig jaar wel nog (half september geloof ik)

Lijkt me ook niet dat die er nu, ondertussen in de tweede helft van oktober, nog gaat komen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.260
1.319
Paddy wrote:
Ken verwacht Foals in 2020.

idd, zééér logische naam! deze vrijdag weer nieuwe plaat!
Denk dat zijn opmerking ook geldt voor Vampire Weekend.

Inderdaad. En voor Sam Fender en Thom Yorke. Vier namen die we voor 2019 verwachtten, maar er dus eerder in 2020 zullen staan (hopelijk).
 

Verwijderd lid 37501

Campingartiest
13 dec 2017
69
0
Mijn wishlist : Royal Blood / System of a Down / Prophets of Rage / Dweezil Zappa / Xavier Rudd / War on Drugs / Daft Punk / The Specials / Filter / Steven Wilson / Goose / Rival Sons / Sons... De helft is ook al goed.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken