Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Thom Yorke (Barn headliner), Whitley, Mura Masa en misschien Pusha T schrijf ik inderdaad wel met een stift op.
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Als Thom Yorke komt, is meteen de mooiste naam voor deze editie bekend. Met afstand op de eerste plaats van mijn wish list!
 

Jerre93

Campingartiest
2 feb 2016
56
20
Metallica heeft op metallicaxx.com een aftelklok naar 10 oktober? Volgens mij kan dit wel eens aankondiging Europese TTournee zijn. Benieuwd of het GMM is of RW gezien het al 5 jaar geleden is dat ze op rw gestaan hebben, vermoed ik dan eeerder RW al is het wel een jubileum editie van 4 dagen Graspop...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Metallica heeft op metallicaxx.com een aftelklok naar 10 oktober? Volgens mij kan dit wel eens aankondiging Europese TTournee zijn. Benieuwd of het GMM is of RW gezien het al 5 jaar geleden is dat ze op rw gestaan hebben, vermoed ik dan eeerder RW al is het wel een jubileum editie van 4 dagen Graspop…
of dvd van S&M 20
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.526
8.797
Jerre93 wrote:
Metallica heeft op metallicaxx.com een aftelklok naar 10 oktober? Volgens mij kan dit wel eens aankondiging Europese TTournee zijn. Benieuwd of het GMM is of RW gezien het al 5 jaar geleden is dat ze op rw gestaan hebben, vermoed ik dan eeerder RW al is het wel een jubileum editie van 4 dagen Graspop…

of dvd van S&M 20

Dat zal t ook gewoon zijn. Metallicaxx kan je gewoon lezen als Metallica20. xx is 20 in Romeinse cijfers natuurlijk
 

rshagen

Playlistbediener
27 sep 2019
10
0
Goedenacht iedereen,

Ben tamelijk nieuw op dit forum en wacht ook vol spanning op de bekendmakingen. Kwam dit artikel zojuist tegen, waarin wordt verteld dat Coldplay met 2 nieuwe albums gaat komen:

https://www.google.nl/amp/s/www.dailystar.co.uk/music/coldplay-set-sensational-comeback-brand-20532975.amp

Tot en met het 2de album in 2020 geen tour. Eventueel een mogelijkheid voor enkele festivals als Pinkpop? Wat denken jullie?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.354
2.692
Goedenacht iedereen,

Ben tamelijk nieuw op dit forum en wacht ook vol spanning op de bekendmakingen. Kwam dit artikel zojuist tegen, waarin wordt verteld dat Coldplay met 2 nieuwe albums gaat komen:

https://www.google.nl/amp/s/www.dailystar.co.uk/music/coldplay-set-sensational-comeback-brand-20532975.amp

Tot en met het 2de album in 2020 geen tour. Eventueel een mogelijkheid voor enkele festivals als Pinkpop? Wat denken jullie?
Op Pinkpop zou ik er geen probleem mee hebben.

Al zijn er ergere acts mogelijk.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Laten we hopen dat de schuur het niet in zijn kop heeft gehaald om Coldplay op de vierdaagse te zetten. Dan krijgen we weer zo’n poppy Pink dagje 2.0 die draait rond 1 act. Maar ik denk wel dat ze dan op TWC staan.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.479
3.634
Hoeft toch niet per se een pop dag te worden?
Zie een Royal Blood, The National er best vóór staan op de main of een Thom Yorke tijdens in de Barn.
Met een beetje slim programmeren denk ik niet dat Coldplay een ramp hoeft te zijn, Werchter zet er altijd wel wat tegenover.
 

Kirsch

Campingartiest
27 okt 2015
71
2
Laten we hopen dat de schuur het niet in zijn kop heeft gehaald om Coldplay op de vierdaagse te zetten. Dan krijgen we weer zo’n poppy Pink dagje 2.0 die draait rond 1 act. Maar ik denk wel dat ze dan op TWC staan.

Laten we dat vooral wel hopen !!!! Dan vragen we aan Schuur of hij voor jou Thom Yorke in The Barn laat spelen, iedereen happy
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Hoeft toch niet per se een pop dag te worden?
Zie een Royal Blood, The National er best vóór staan op de main of een Thom Yorke tijdens in de Barn.
Met een beetje slim programmeren denk ik niet dat Coldplay een ramp hoeft te zijn, Werchter zet er altijd wel wat tegenover.

Ik hoop het. Wie weet, ja. De vorige keer dat Coldplay er stond had Coldplay best een mooie dag ja, met Portishead en PJ Harvey ervoor op de main. Al hebben de Coldplay fans er wel voor gezorgd dat Portishead nooit meerwil terugkeren naar RW.

Een co-headliner als The National zou mooi zijn, al verwacht ik gewoon iets als The Script of Dua Lipa, met nog wat pop namen op de main die dag dan. Hoe dan ook lijkt het me logischer om die band gewoon op een losse dag te zetten.
 

User_1435

Randprogramma
29 aug 2015
124
0
DennisvdBr wrote:

Jerre93 wrote:
Metallica heeft op metallicaxx.com een aftelklok naar 10 oktober? Volgens mij kan dit wel eens aankondiging Europese TTournee zijn. Benieuwd of het GMM is of RW gezien het al 5 jaar geleden is dat ze op rw gestaan hebben, vermoed ik dan eeerder RW al is het wel een jubileum editie van 4 dagen Graspop…


of dvd van S&M 20

Dat zal t ook gewoon zijn. Metallicaxx kan je gewoon lezen als Metallica20. xx is 20 in Romeinse cijfers natuurlijk
Je kan het ook lezen als 10-10, de dag waar de klok naartoe aftelt.
De klok telt af naar 12.00u Europese tijd, voor Amerika kom je dan uit op iets van 6.00u 's ochtends of vroeger. Als het nieuws zou zijn dat (ook) Amerika aangaat lijkt me dat geen ideaal tijdstip.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
737
686
RubenFrusciante wrote:
Hoeft toch niet per se een pop dag te worden?
Zie een Royal Blood, The National er best vóór staan op de main of een Thom Yorke tijdens in de Barn.
Met een beetje slim programmeren denk ik niet dat Coldplay een ramp hoeft te zijn, Werchter zet er altijd wel wat tegenover.

Ik hoop het. Wie weet, ja. De vorige keer dat Coldplay er stond had Coldplay best een mooie dag ja, met Portishead en PJ Harvey ervoor op de main. Al hebben de Coldplay fans er wel voor gezorgd dat Portishead nooit meerwil terugkeren naar RW.

Een co-headliner als The National zou mooi zijn, al verwacht ik gewoon iets als The Script of Dua Lipa, met nog wat pop namen op de main die dag dan. Hoe dan ook lijkt het me logischer om die band gewoon op een losse dag te zetten.

Helaas kwam the Barn voor Portishead een jaartje te laat. Zou daar perfect hun ding kunnen gedaan hebben.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Een nieuw initiatief vanuit Jack White's Third Man Records: een podcast volledig gelinkt aan The White Stripes... Zie hier helemaal het nut niet van in, behalve om hun nog wat te hypen en dan een reunië tour te doen?

Zou nog eens een verrassende, originele headliner zijn... Of zouden zij dan niet headlinen? Ik denk van wel!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.474
4.804
Jack White was in zijn eentje (een geslaagde) coheadliner, dus the white stripes zie ik eigenlijk ook wel als coheadliner.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.107
581
The Script op tour in februari en maart en hebben een nieuw album.
Misschien een kanshebber voor Werchter (en Pinkpop).
Leuke toevoeging voor Werchter Boutique, past daar misschien beter dan bij Rock Werchter.
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
311
176
Jack White was in zijn eentje (een geslaagde) coheadliner, dus the white stripes zie ik eigenlijk ook wel als coheadliner.

Volgens mij zijn The White Stripes als ze een reünietour doen altijd headliner. Los van het feit of dat logisch of rechtvaardig is, is dat mijn gevoel.

Van mij zou het overigens mogen! Hoewel ik Jack White met elk project en ook solo goed vind, heeft hij wat mij betreft nooit zijn werk van The White Stripes geëvenaard.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Paddy wrote:
Jack White was in zijn eentje (een geslaagde) coheadliner, dus the white stripes zie ik eigenlijk ook wel als coheadliner.

Volgens mij zijn The White Stripes als ze een reünietour doen altijd headliner. Los van het feit of dat logisch of rechtvaardig is, is dat mijn gevoel.

Van mij zou het overigens mogen! Hoewel ik Jack White met elk project en ook solo goed vind, heeft hij wat mij betreft nooit zijn werk van The White Stripes geëvenaard.

De laatste plaat en de live show van afgelopen zomer van The Raconteurs was anders wel magnifiek... Vind de plaat het beste waar Jack White ooit aan heeft meegewerkt. Live kan ik niets over The White Stripes zeggen jammer genoeg.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken