Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.075
1.370
straks aankondiging Coldplay? Ze passeren de laatste tijd precies vaker in de playlist van studio brussel.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Jack White in 2018 was inderdaad fenomenaal. Al zie ik een reünie van The White Stripes nog niet zo snel gebeuren. Gaat ie niet meer verder touren met The Raconteurs?
Laat The Script maar ver weg blijven ;)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Jack White in 2018 was inderdaad fenomenaal. Al zie ik een reünie van The White Stripes nog niet zo snel gebeuren. Gaat ie niet meer verder touren met The Raconteurs?
Laat The Script maar ver weg blijven
1f609.svg

Eigenlijk is Jack White op veel vlakken toffer dan The White Stripes. Solo heeft Jack een meesterlijke band die zijn nummers soms binnenstebuiten kan keren. En daarnaast heeft hij ook gewoon meer songmateriaal om uit te kiezen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Sjoerd wrote:
Jack White in 2018 was inderdaad fenomenaal. Al zie ik een reünie van The White Stripes nog niet zo snel gebeuren. Gaat ie niet meer verder touren met The Raconteurs?
Laat The Script maar ver weg blijven
1f609.svg


Eigenlijk is Jack White op veel vlakken toffer dan The White Stripes. Solo heeft Jack een meesterlijke band die zijn nummers soms binnenstebuiten kan keren. En daarnaast heeft hij ook gewoon meer songmateriaal om uit te kiezen.

Met 6 albums en een hoopje EP's hebben White Stripes zelf ook wel meer dan genoeg materiaal hoor. Jack White heeft een pak minder solo materiaal, maar zijn halve set bestaat uit "covers" van al zijn vorige bands.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.048
343
Coldplay en pop achtige dag ?

2011: Rival Sons / The Gaslight Anthem / Bruno Mars / Elbow / PJ Harvey / Portishead / Coldplay
2009: Just Jack / White Lies / Amy MacDonald / Elbow / Bloc Party / The Killers / Coldplay

Valt allemaal goed mee....
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Coldplay en pop achtige dag ?

2011: Rival Sons / The Gaslight Anthem / Bruno Mars / Elbow / PJ Harvey / Portishead / Coldplay
2009: Just Jack / White Lies / Amy MacDonald / Elbow / Bloc Party / The Killers / Coldplay

Valt allemaal goed mee….

Ik hoop het! Van mij mogen ze Portishead en PJ Harvey er gewoon opnieuw zetten. :)
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.479
3.634
Lenny Kravitz 7,9 en 10 juli in Italië, is wel een grote kanshebber voor een spot op RW toch?
Zou er persoonlijk dolblij mee zijn want heb hem nog nooit gezien.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.259
1.318
Ik heb Lenny Kravitz altijd bewust wat ontweken, ik vond dat hij te veel een meisjesidool-achtig figuur was. Na hem (tot nu toe) één keer gezien te hebben (Rock Werchter 2015) weet ik wel beter! Topentertainer, rasmuzikant! Ik zou er nooit een concertticket voor kopen, maar op de Werchterwei zou ik er waarschijnlijk wel, met plezier, naar gaan kijken.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.077
429
Als grote Biffy Clyro fan blijf ik hopen op nog eens bc op Rock Werchter in the Barn. En met een nieuwe plaat eerste helft 2020 kan het zomaar weer eens gebeuren :D
https://www.nme.com/news/music/biffy-clyro-confirm-their-next-album-will-arrive-in-first-half-of-next-year-2556351
 

Verwijderd lid 339

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
Biffy : heel graag. Begrijp niet goed waarom bands als editors,bloc party, ... het beter bij ons doen als in de UK.
Biffy is daar dan weer groter dan beide bands denk ik.

Lenny : neen dank u. Heeft fantastische nummers & de kwaliteiten om een topshow neer te zetten maar laatste keer heeft hij op 1,5 max 10 nummers gespeeld. Sommige nummers werden tot in het belachelijke gerokken.
Hoeft voor mij niet meer
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.259
1.318
Ik vind geen bron over dat hij zou touren 'in the near future', maar als dit klopt kan dit zomaar de headliner van TW Classic zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Ik denk dat we bij een act als Bruce Springsteen wel al wat meer hints moeten gekregen hebben, niet? Normaal gezien wacht zo'n act niet te lang om een tour aan te kondigen (september/oktober). Dus als hij een grote wereldtour doet zouden we dat heel snel moeten horen.

Altijd welkom natuurlijk!
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.669
827
De bron van de tour van Bruce is in dit geval Bruce zelf, hij heeft recentelijk in London een Q&A gedaan.
November gaat ie de studio gaan, waarna in 2020 de tour van start gaat.
Dat betekent dus in juni/juli Europa
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
De bron van de tour van Bruce is in dit geval Bruce zelf, hij heeft recentelijk in London een Q&A gedaan.
November gaat ie de studio gaan, waarna in 2020 de tour van start gaat.
Dat betekent dus in juni/juli Europa
Oh...

Ik dacht wel dat de geruchten waren, eerst stadions? Daar nog iets over gezegd?
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.669
827
Rick wrote:
De bron van de tour van Bruce is in dit geval Bruce zelf, hij heeft recentelijk in London een Q&A gedaan.
November gaat ie de studio gaan, waarna in 2020 de tour van start gaat.
Dat betekent dus in juni/juli Europa

Oh…

Ik dacht wel dat de geruchten waren, eerst stadions? Daar nog iets over gezegd?

Nee, al zijn er wel insiders die claimen al meer info hierover hebben. Deze wisten ook te melden dat er nog druk onderhandeld word omdat oa het EK zaken flink bemoeilijkt
 

micvet

Campingartiest
8 okt 2018
97
50
Off the record zei hij gisteren in een gesprek dat we hem konden zien 'in the near future'.
Also in Belgium?: 'yes'
Maar dat kan dus nog alle kanten heen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken