Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.456
6.876

Past perfect in het rijtje barn afsluiters van de laatste jaren. Chainsmokers - Marsmellow - DJ Khalid.

Daarnaast zocht ik iemand om het contrast met Thom Yorke zo groot mogelijk te laten zijn ;)
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Ik gok vooralsnog op zoiets:

Do:
Main: Bastille – F+TM – P!nk
Barn: Bon Iver – Tame Impala

Vr:
Main: Christine and the Queens – Elbow – The Cure
Barn: Thome York – DJ Khalid

Za:
Main: The Good, The Bad and The Queen – Mumford & sons – Kendrick Lamar
Barn: Weezer – Bazart

Zo:
Main: Oscar and the Wolf – Muse
Barn: Run the Jewels – Underworld

Okee maar kunnen we DJ Khalid en Tame Impala dan ff omruilen? Dan hoef ik die laatste niet te missen :p
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.063
654
Timmetje wrote:
Pusha T een goeie voor Werchter?

Nee. want ..., net als die Koning Kendrick! Dat willen ze toch niet op Werchter!!!!1
@emmersmetglijmiddel, ik wil je graag verzoeken om je reactie aan te passen. Ik vermoed dat het sarcastisch bedoeld is, maar dan kan het alsnog bij mensen in het verkeerde keelgat schieten.

Ik hoop op je begrip...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.652
705
Als je het niet wat vindt noem het dan kutherrie.........

@Black-Lies De vorige pagina's was het net het Pinkpopforum hier ;-)
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
724
651
want hun album is vorige maand gereleased, Damn dis-moi wordt platgedraaid op StuBru en er is niets gepland voor een 2019 tour?
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
183
6

Natuurlijk is Kendrick een valabele optie, maar het zou mij ook verbazen dat RW een band neemt die met dezelfde tour voor de 3de keer in België passeert; is toch wel heel erg "on-Werchters".

Zou het niet mogelijk zijn dat - ik zeg maar wat natuurlijk - Greg doelde op het feit dat de aankondiging van de vrijdag niet degene was die hij tipte? :)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.711
1.245
Maar Christine & The Queens gaat toch nooit zo vroeg bekend worden gemaakt, aparte aankondigingen zijn toch minstens subheadliner(s) dacht ik? Christine & The Queens zou een grootste naam in een pakketje zijn, niet?

In 1 week P!nk en Christine & The Queens aankondigen als 3e en 4e naam: dat zou pas discussie opwekken :D hoeveel mensen dat er weer over "rock" werchter gaan beginnen klagen!
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Zou wel wat losmaken ja... Als ze daarna nog even Muse ofzo bekend maken voor de kaartverkoop begint, zijn veel mensen het alweer vergeten? :p Misschien Christine onder The Cure?
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Zo te lezen erg positief…

“But ultimately this show was designed to visually woo, and it succeeded mightily. I’ve seen my share of mammoth pop spectacles — Katy Perry, Taylor Swift and Gaga all come to mind — but this was sheer magic. If you’re attending her April 14 performance at Prudential Center in Newark, I’m legitimately jealous.”

“There were plenty of young girls at this show — if this was their first concert, they are forever spoiled and doomed to compare. Their parents will need to explain: “sorry, honey, but not every star can fly.”
“But perhaps the wildest part of all of this was the fact that Pink doesn’t actually need any of these outlandish frills — she’s a terrific live vocalist with a list of radio hits so long that she cannot fit them all into a single set while still giving space to songs from a new album.”
Ik ben in 2010 naar Empire of the Sun gaan kijken omdat ik Pink echt niet hoefde zien. Toch nog het laatste kwartiertje meegepikt van haar optreden en vond het werkelijk niets voorstellen. Ze hing daar enkele meters boven de grond ondersteboven in een grote trapeze, zong bovendien vals (waar ik me wel wat bij kan voorstellen als je enkele meter boven de grond ondersteboven hangt te bengelen) en was dus véél meer show dan muziek. Ziet er leuk uit, maar hoeft voor mij niet op een festival als Rock Werchter. Mijn 'bescheiden' mening.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Skrillex lijkt ook weer met nieuw werk te komen. Zou me niet verbazen dat die ook weer op de festivals is te zien in 2019.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.024
278
Ik ben in 2010 naar Empire of the Sun gaan kijken omdat ik Pink echt niet hoefde zien. Toch nog het laatste kwartiertje meegepikt van haar optreden en vond het werkelijk niets voorstellen. Ze hing daar enkele meters boven de grond ondersteboven in een grote trapeze, zong bovendien vals (waar ik me wel wat bij kan voorstellen als je enkele meter boven de grond ondersteboven hangt te bengelen) en was dus véél meer show dan muziek. Ziet er leuk uit, maar hoeft voor mij niet op een festival als Rock Werchter. Mijn ‘bescheiden’ mening.
Past perfect in het KB stadion.
Laten we ze wisselen met Metallica :-D
 

Ouwe Rockert

Campingartiest
20 dec 2015
76
4
Ik ben ook geen Pink liefhebber, maar vrienden van mij hebben haar optreden op RW in 2010 gezien en zij waren serieus onder de indruk. En die jongens zijn echte rock liefhebbers! Niet dat Pink nou zo enorm rock ‘n roll was, maar het was wel gewoon echt goed. Er is hoop!

Ik heb dezelfde ervaring, ik was er in 2010 ook bij. Pink is niet echt mijn ding, maar ik vond het zeker de moeite waard. Ik ga er komend jaar zeker weer naar kijken.
 

Oh Well

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
Past perfect in het KB stadion.
Laten we ze wisselen met Metallica ?

==> waar kan ik tekenen ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken