Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.463
11.441
Dus het wordt Kendrick Lamar of Christine & the Queens wat betreft die eerste hint van Greg. En die tweede, is dat Lana del Rey dan? Dat zou ik een mooie boeking als een van de Barn headliners vinden, niet voor de mainstage.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Dus het wordt Kendrick Lamar of Christine & the Queens wat betreft die eerste hint van Greg. En die tweede, is dat Lana del Rey dan? Dat zou ik een mooie boeking als een van de Barn headliners vinden, niet voor de mainstage.

Voor 'You are so beautiful now <3' kom ik ook niet verder dan The Tallest Man on Earth, of Vance Joy, zoals eerder geopperd. Beiden verwijzingen naar songteksten. Toch niet meteen de namen die je in dit stadium verwacht. The Tallest Man on Earth stond in 2015 als tweede act van de dag in The Barn.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.066
662
Joslittel wrote:
Dus het wordt Kendrick Lamar of Christine & the Queens wat betreft die eerste hint van Greg. En die tweede, is dat Lana del Rey dan? Dat zou ik een mooie boeking als een van de Barn headliners vinden, niet voor de mainstage.

Voor ‘You are so beautiful now <3’ kom ik ook niet verder dan The Tallest Man on Earth, of Vance Joy, zoals eerder geopperd. Beiden verwijzingen naar songteksten. Toch niet meteen de namen die je in dit stadium verwacht. The Tallest Man on Earth stond in 2015 als tweede act van de dag in The Barn.
Vance Joy is support voor Pink, dus 1+1=2 lijkt me...
 

Sb12

Playlistbediener
6 jan 2017
47
0
Arcade Fire heeft een liedje "Good God Damn"
Wizz Khalifa - Damn Thing
Fleetwood Mac zingt ook enkele keren Damn in The Chain
Avril Lavigne ook in "Wish you were here"
Christine and the Queen - Damn, ook een liedje van hun
Snow Patrol - Empress (zingen ze ook vaak Damn in)
...

Neem aan dat zij dus allemaal in een pakketje worden aangekondigd vrijdag om 8u :)
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Arcade Fire heeft een liedje “Good God Damn”
Wizz Khalifa – Damn Thing
Fleetwood Mac zingt ook enkele keren Damn in The Chain
Avril Lavigne ook in “Wish you were here”
Christine and the Queen – Damn, ook een liedje van hun
Snow Patrol – Empress (zingen ze ook vaak Damn in)


Neem aan dat zij dus allemaal in een pakketje worden aangekondigd vrijdag om 8u
1f642.svg

Tja... Zo zijn er heel veel mogelijkheden. Avenged Sevenfold bijvoorbeeld :p Beetje gek na Graspop dit jaar.
Snow Patrol was dit jaar al op Werchter.
Fleetwood Mac zou erg verrassend zijn, benieuwd wat de meningen dan zijn na de vorige aankondigingen...
 

Sakke

Playlistbediener
3 jan 2016
48
32
Zouden The Smashing Pumpkins in 2019 nog doorgaan met hun reünietour?
Ze brengen volgende maand een nieuw album uit. Hun enige 2 Europese concerten zijn in Londen (gisteren) en morgen in Bologna.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.457
6.882
[video]https://www.youtube.com/watch?v=R1Jakp2Bh5k[/video]
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.360
9.088
De intro!
[video]https://www.youtube.com/watch?v=vhRhHvRV6vk[/video]
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.712
1.245
Las dit zonet, nadat iedereen er al jaren voor smeekte... zou het dan toch eindelijk...

"The rumour is Tool are playing a solo headline show at Stadthalle in Vienna in June."
 

Oh Well

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
Indien Black Eyed Peas als volgende worden bekendgemaakt kan ik officieel meegeven dat ik dit jaar weiger een voet op de Werchter weide te zetten ...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken