Yann wrote:
Qua “grote” Belgische naam denk ik ook aan Black Box Revelation. Binnen een paar weken ook een nieuw album en staan altijd gegarandeerd voor een puik live optreden.
Met Bon Iver zou ik ook enorm tevreden zijn. Vorst was in een half uur uitverkocht en zou mooi zijn in de Barn als afsluiter op een dag.
Kurt Vile hetzelfde. AB supersnel uitverkocht, ook een goeie Barn naam.
Greta van Fleet zie ik ook ergens in de namiddag op Main Stage staan.
Hopelijk kunnen ze Car Seat Headrest ook strikken. Mei gezien in de AB en staan dit najaar ook nog in Gent.
Qua Rock en Belgisch denk ik ook aan dirk. voor een plekje in de namiddag eventueel.
Miles Kane zou ook een goeie Barn headliner worden. Nieuw album en stond een paar weken geleden in Botanique en was ook hopeloos uitverkocht.
Even wat verbeterwerk doorvoeren (allemaal super bands daar niet van, zou er 1 voor 1 tekenen, maar toch wat te optimistisch in je uitleg).
– Kurt Vile was echt niet supersnel uitverkocht. Pas sinds een paar dagen geleden. En die show was al tal van maanden geleden bekend gemaakt. Wel pracht van een nieuw album en blij dat ik wel een ticket heb
– dirk. beste belgische band als je het mij vraagt, hou ervan! Maar heb die deze zomer een keer gezien voor letterlijk 6 man, de andere keer voor nog geen 50 man,… Ooit misschien, maar nu is het nog wat te vroeg voor hen denk ik.
– Botanique is echt niet groot, de grootste zaal is misschien 600(?) capacity ofzo. Wil verre van zeggen dat Miles Kane een Barn kan headlinen dus.