Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Flying Microtonal Banana (Bellow edition), Het dubbel album van K.G. en L.W. (Chrome Zone edition), Gumboot Soup (Strawberry's and Cream edition) en Paper Mache Dream Balloon (Double Dream Balloon edition)
Flying Microtonal Banana (Bellow edition), Het dubbel album van K.G. en L.W. (Chrome Zone edition), Gumboot Soup (Strawberry's and Cream edition) en Paper Mache Dream Balloon (Double Dream Balloon edition)
Ik hou het vooralsnog bij Polygondwanaland, Sketches of Brunswick east en Flying Microtonal banana(gouden editie).
Al kijk ik wel standaard als ik door een platenzaakje loop ook even of ze 'Ice, death, etc..' hebben.
Ik hou het vooralsnog bij Polygondwanaland, Sketches of Brunswick east en Flying Microtonal banana(gouden editie).
Al kijk ik wel standaard als ik door een platenzaakje loop ook even of ze 'Ice, death, etc..' hebben.
Ah thanks! Toch best prijzig inderdaad. Blijf voor nu wel hopen op een herpersing. En anders toch maar misschien een keer dat bedrag er voor neerleggen.
Vet! Deze week even mijn opties bekijken om in 1 stad 3 shows te gaan checken, sommige locaties zien er heel gaaf uit!
En inderdaad, ze zijn wel klaar om een keer de grote festivals te gaan doen. Wellicht ook nog op BKS als headliner dit keer, maar acht de kans wel groot dat ze dit jaar de grote festivals als Glastonbury, Rock am Ring, Rock Werchter, Download, Pinkpop, Graspop (metal set?) gaan aandoen.
Vorig jaar naar 8 festival geweest in Vilnius en het is echt een bijzondere locatie. En ook nog betaalbaar in vergelijking met Nederland. Bundel binnen en vliegtickets en accommodatie geboekt.
Vorig jaar naar 8 festival geweest in Vilnius en het is echt een bijzondere locatie. En ook nog betaalbaar in vergelijking met Nederland. Bundel binnen en vliegtickets en accommodatie geboekt.