King Gizzard and the Lizard Wizard

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.798
2.409
Flying Microtonal Banana (Bellow edition), Het dubbel album van K.G. en L.W. (Chrome Zone edition), Gumboot Soup (Strawberry's and Cream edition) en Paper Mache Dream Balloon (Double Dream Balloon edition)
Zijn dat de eerste platen die je koopt, of had je er al?
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.798
2.409
Dat zijn nummer 13 t/m 17;) We gaan voor alle 25!
Ik hou het vooralsnog bij Polygondwanaland, Sketches of Brunswick east en Flying Microtonal banana(gouden editie).
Al kijk ik wel standaard als ik door een platenzaakje loop ook even of ze 'Ice, death, etc..' hebben.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
740
725

Europese residency tour in 5 steden volgend jaar. Vervolgens eindelijk op de grote juni/juli festivals?

Vet! Deze week even mijn opties bekijken om in 1 stad 3 shows te gaan checken, sommige locaties zien er heel gaaf uit!

En inderdaad, ze zijn wel klaar om een keer de grote festivals te gaan doen. Wellicht ook nog op BKS als headliner dit keer, maar acht de kans wel groot dat ze dit jaar de grote festivals als Glastonbury, Rock am Ring, Rock Werchter, Download, Pinkpop, Graspop (metal set?) gaan aandoen.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.126
2.072
Vet! Deze week even mijn opties bekijken om in 1 stad 3 shows te gaan checken, sommige locaties zien er heel gaaf uit!
Die in Vilnius ziet er heel vet uit
prison.jpg
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
340
372
Vorig jaar naar 8 festival geweest in Vilnius en het is echt een bijzondere locatie. En ook nog betaalbaar in vergelijking met Nederland. Bundel binnen en vliegtickets en accommodatie geboekt.
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
594
676
Vorig jaar naar 8 festival geweest in Vilnius en het is echt een bijzondere locatie. En ook nog betaalbaar in vergelijking met Nederland. Bundel binnen en vliegtickets en accommodatie geboekt.
Heb je misschien een presale code voor me?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken