King Gizzard and the Lizard Wizard

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
335
371
Wat mij betreft is ook een dikke shoutout naar het voorprogramma zeker op zijn plaats. Met alle respect voor Grace Cummings, maar de band die last minute was ingevlogen, Dr Sure's Unusual Practice, was echt geweldig. De zaal was al flink opgewarmd en het echte werk moest nog beginnen :).
Dit weekend ook nog te zien op Sniester mocht je in de buurt zijn.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.758
11.917
Kunnen we dat roeien voortaan aan banden leggen? Enorm aan geërgerd, zeker toen het geschreeuw boven de muziek uit begon te komen.

Verder enorm fijne show, maar dus wel een klein smetje. Voorprogramma was inderdaad een mooie, ondanks dat je het amper verstond. Binnenkort maar eens hun nieuwe album opzetten.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.757
2.322
Kunnen we dat roeien voortaan aan banden leggen? Enorm aan geërgerd, zeker toen het geschreeuw boven de muziek uit begon te komen.

Verder enorm fijne show, maar dus wel een klein smetje. Voorprogramma was inderdaad een mooie, ondanks dat je het amper verstond. Binnenkort maar eens hun nieuwe album opzetten.
Ik vind het roeien vrij hilarisch, maar inderdaad niet als het geroep mijn 'the river' vibe verstoort 😅
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.493
6.285
Wat een setlist, ongelofelijk. Wel jammer van dat stukje murder of the universe als einde.
Jammer? Dat was de kers op de taart man!

Erg blij dat ik inderdaad last minute gezwicht was voor een ticketswapje. Deze had ik niet willen missen. Alles klopte gewoon.

En ondanks het geweld van alle nieuwe en zeldzamere songs, blijft de uitvoering van good old Rattlesnake van gisteren avond mij misschien nog wel het meeste bij. Zo veel goede jams en solos, zo heb ik Rattlesnake nog nooit gehoord.

Het was inmiddels de 9e keer King Gizz voor mij, maar dit was sowieso top 3. Hele vette show.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.757
2.322
Jammer? Dat was de kers op de taart man!

Erg blij dat ik inderdaad last minute gezwicht was voor een ticketswapje. Deze had ik niet willen missen. Alles klopte gewoon.

En ondanks het geweld van alle nieuwe en zeldzamere songs, blijft de uitvoering van good old Rattlesnake van gisteren avond mij misschien nog wel het meeste bij. Zo veel goede jams en solos, zo heb ik Rattlesnake nog nooit gehoord.

Het was inmiddels de 9e keer King Gizz voor mij, maar dit was sowieso top 3. Hele vette show.
Ja dat album heeft mij nooit echt kunnen vatten(buiten de altered beast/alter me suite). Misschien dat Han Tyumi me net te veel de pet te boven gaat 😅
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.493
6.285
Ja dat album heeft mij nooit echt kunnen vatten(buiten de altered beast/alter me suite). Misschien dat Han Tyumi me net te veel de pet te boven gaat 😅
Haha fair, ieder zo zn voorkeuren natuurlijk. Maatje van me die voor het eerst naar King Gizz was gisteren kwam ook naar me toe met "wtf is this vomit fetish stuff" haha, het is wel mega vaag natuurlijk. Maar kom op, zoals zo'n Vomit Coffin riff door de zaal knalt, dat is toch geweldig? En met MOTU alles laten eindigen in een muur van geluid, helemaal top wat mij betreft :)
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.757
2.322
Haha fair, ieder zo zn voorkeuren natuurlijk. Maatje van me die voor het eerst naar King Gizz was gisteren kwam ook naar me toe met "wtf is this vomit fetish stuff" haha, het is wel mega vaag natuurlijk. Maar kom op, zoals zo'n Vomit Coffin riff door de zaal knalt, dat is toch geweldig? En met MOTU alles laten eindigen in een muur van geluid, helemaal top wat mij betreft :)
Ja mijn vriendin zei al 'hoe lang kun je het over kots hebben?'. Vomit coffin leuk nummer, maar altijd ook wel een beetje cringe wmb.
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: BeWario en Dr. Hannibal

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.423
6.748
Kunnen we dat roeien voortaan aan banden leggen? Enorm aan geërgerd, zeker toen het geschreeuw boven de muziek uit begon te komen.

Verder enorm fijne show, maar dus wel een klein smetje. Voorprogramma was inderdaad een mooie, ondanks dat je het amper verstond. Binnenkort maar eens hun nieuwe album opzetten.
Blij dat het niet gebeurde bij dat concert laatst waar ik the river hoorde ;)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.493
6.285
Die jam in the River was overigens hét hoogtepunt van de show. Wat een nummer, sluit niet uit dat daar ooit een tatoeage van genomen wordt.
Zit toevallig net weer dat stukje van de stream terug te kijken, weer genieten. Samen met de Rattlesnake jams wel echte de vetste stukken van die show idd, daar ben ik het mee eens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
245
214
Dus dat was er aan de hand. 😅 Ik stond rechtsmidden ongeveer, dus ik zag totaal niet wat de mensen daar aan het doen waren. Maar hoorde dus wel een aantal keer dat geroep boven de muziek uit komen.

Hoeft van mij ook echt niet. Vind ik overigens ook niet echt bij de muziek passen.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
739
723
Kunnen we dat roeien voortaan aan banden leggen? Enorm aan geërgerd, zeker toen het geschreeuw boven de muziek uit begon te komen.

Dit inderdaad. Heb intussen maar geaccepteerd dat dit een ding is bij Nederlandse King Gizzard shows, maar irritant en overbodig is het zeker.

Enfin, heel erg genoten gisteren, wat een band! ♥️

En ondanks het geweld van alle nieuwe en zeldzamere songs, blijft de uitvoering van good old Rattlesnake van gisteren avond mij misschien nog wel het meeste bij. Zo veel goede jams en solos, zo heb ik Rattlesnake nog nooit gehoord.

Ja hè! Ik had Rattlesnake volgens mij 6x achter elkaar gezien en was er toen wel beetje klaar mee. In Brussel vorig jaar deden ze hem toen weer, maar toen een facking vette versie van een kwartier met heel veel jams. Gisteren was een beetje soortgelijk, echt heel gaaf!
De jam van The River was ook echt 🙌🏻🙌🏻
 
  • Geweldig
Waarderingen: Dr. Hannibal

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
163
104
Na alle resenties hier baal ik er wel erg van dat ik dit vanwege ziekte heb moeten missen. Volgende x hopelijk beter :)
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Dr. Hannibal

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
335
371
Kan hem niet zien
Via zoeken op Streamus moet je eind kunnen komen. En Tora Tapes voor geluid. Met beide mannen even zitten praten voor Brussel. Aardige gasten met een passie. Streamus doet de hele tour. Zag er gisteren al wel wat minder fris uit dan in Brussel 😄maar dat lijkt me ook echt wel slopend. Mooi om zo vanuit huis nog even na te genieten en de rest van de tour mee te kunnen maken.
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Tinus101

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
591
669
Zojuist via de Australische P(Doom) shop 4 nieuwe platen besteld!! Zal even duren voor ze er zijn, maar dan heb je ook wat...
 
  • Geweldig
Waarderingen: Dr. Hannibal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken