Rock Werchter 2015 - Geruchten

Kent iemand van jullie Royal Republic? Die lijken me echt tof live. Spelen wel op Rock am Ring maar verder niets wat naar werchter leidt denk ik :(

Kent iemand van jullie Royal Republic? Die lijken me echt tof live. Spelen wel op Rock am Ring maar verder niets wat naar werchter leidt denk ik
icon_sad.gif

JAAAA! Iemand die Royal Republic kent, kom ik niet vaak tegen! Maar ik vrees dat ze niet komen :/ Ze zouden echter wel prima een mainstage kunnen openen ofzo, maar ik ben bang dat ze in belgië te onbekend zijn. Ik ben ook best jaloers op Rock am Ring dat ze hen daar wel hebben, want The Royal is echt een brute band live! OIOIOI!

Royal Republic is toch niet onbekend ofso? In elk geval verwacht ik geen namen vanmiddag, lijkt doorbroken te zijn met die headliner op de maandag. Maar wie weet, ik hoop het wel. Goat en Flying Lotus moeten immers nog steeds worden aangekondigd.

Royal Republic is toch niet onbekend ofso? In elk geval verwacht ik geen namen vanmiddag, lijkt doorbroken te zijn met die headliner op de maandag. Maar wie weet, ik hoop het wel. Goat en Flying Lotus moeten immers nog steeds worden aangekondigd.

Nou laat ik het dan zo stellen, in Zeeland kent werkelijk geen hond Royal Republic, al heb ik ze wel in 2011 ontdekt bij een Zeeuws festival. Maar really, ik ken weinig mensen die Royal Republic kennen. Maar het wordt wel weer eens tijd om ze te zien, laatste keer dat ik ze zag was in de Melkweg in 2013.

Gezien de afkeer die mensen op dit forum hebben voor the Hives, verwacht ik niet dat Royal Republic erg in de smaak valt. Van mij mogen ze zeker komen trouwens hoor!

Ik ben benieuwd naar de laatste pakweg 25 namen. Vorig jaar zaten er nog acts als Paolo Nutini en Royal Blood in het laatste pakketje, dus ik denk dat we nog wel een paar mooie dingen kunnen verwachten.

Er komt zeker nog wel wat moois bij want we missen nog:

Donderdag - KluB C headliner
Vrijdag - een wat grotere mainstage naam - een grote dansbare naam voor KluB C ( voor na Rosin Murphy die ik op een spot als Damon Albarn verwacht )
Zaterdag - KluB C headliner. Tenzij Sam Smith dat zou zijn, dan nog een wat grotere mainstage naam.
Zondag - Barn Headliner en een eventuele KluB C headliner. Geen idee waar ze Die Antwoord neer zetten

Er komt zeker nog wel wat moois bij want we missen nog:

Donderdag – KluB C headliner
Vrijdag – een wat grotere mainstage naam – een grote dansbare naam voor KluB C ( voor na Rosin Murphy die ik op een spot als Damon Albarn verwacht )
Zaterdag – KluB C headliner. Tenzij Sam Smith dat zou zijn, dan nog een wat grotere mainstage naam.
Zondag – Barn Headliner en een eventuele KluB C headliner. Geen idee waar ze Die Antwoord neer zetten

Jessie J zal één van die spots wel invullen.

Ik verwacht dat Selah Sue ook nog wordt aangekondigd. Het zou me niet verbazen als die deze namiddag tussen de nieuwe namen zit. Naarnaast hoop ik nog op wat gitaarwerk. Eagles Of Death Metal zou toch echt eens mogen aangekondigd worden. Daarnaast hoop ik nog op Modest Mouse en Future Islands. Stereophonics zou perfect passen vlak voor Noel Gallagher, om het 90's rijtje nog wat langer te maken. Ze touren immers. En Underworld is ook nog steeds een gerucht.

Ik vraag me trouwens af hoe het met de verkoop gaat. Pinkpop is in een recordtijd uitverkocht (op één dag -de beste- na) maar Werchter nog lang niet lijkt me. Ze posten zelfs niet over hoe snel de tickets de deur uitvliegen, iets wat ze normaal altijd graag doen. Had verwacht dat de Muse dag ook wel zo ongeveer uitverkocht zou zijn ondertussen.

Ik denk dat ze al wel een eind zijn hoor met die tickets, het zal dit jaar ook vast wel weer uitverkopen. Ik zou het overigens niet erg vinden mochten ze niet uitverkopen, vond het afgelopen jaar écht te druk.

Underworld kan je ondertussen bijna afschrijven. Staan aan het begin van de Werchterweek in de VS, en zijn wel in de buurt voor Pukkelpop/Lokerse Feesten.

Ivm die verkoop. Die zal wel goed gaan hoor. Gewoon iets trager door die vervroegde datum en de examens dus. Uitverkopen doet het zeker

Ondanks dat er al de nodige dancegerelateerde acts staan geboekt mogen er van mij nog wel 1 of 2 dj's worden toegevoegd aan het affiche, zoals Paul Kalkbrenner, Steve Aoki, Knifeparty, Boys Noize of hudson mohawke. Mis ik wel t.o.v. andere jaren...

Ik hoop meer op metal en punk. Zal wel weinig van komen, maar vind Rise Against en Enter Shikari als enige wel erg weinig.

Van mij mag er ook nog wel wat meer metal en punk komen, zou vet zijn als rancid komt of kreator ofzo

misschien Radkey nog een keer nu ze met een album gaan komen. Als ze komen hopelijk wel in de tent, want de Main Stage was wat te groot voor ze afgelopen jaar

Oe, Rancid. Dat zou tof zijn.

Rancid is een all-time favourite hier. Zouden Werchter in één klap geslaagd maken. Hebben helaas alleen tourdata in Japan en Amerika, en zie ik sowieso niet op Werchter staan.

bad religion en social distortion hebben er ook gestaan dus zou wel kunnen.
NoFX is ook rond werchter in Europa, zou ook leuk zijn

Users who are viewing this thread