Lowlands 2025

Wat mij betreft een betere match dan Travis Scott, betere headliner dan ASAP Rocky en betere rapper dan Post Malone 😌. Ook al zou ik het wel vet vinden, het lijkt me niet de makkelijkste gig.
Poeh hier kan ik me echt bijzonder niet in vinden. Ben ook niet echt groot Travis of zelfs Rocky fan maar toch.

Rocky is geen headliner ook. Hij heeft al 6-7 jaar geen album uitgebracht en teert nu op z’n oude muziek en soms wat nieuwe singles waar niets mee gebeurd. Hij is nog steeds een household name maar mist nog net wat extra om te headlinen. Sub headliner zeker wel zoals 2019

• Leuk
Waarderingen: Archie en rrr
S10 cureert op DTRH, dus verwacht dat Mula B daar staat, aangezien S10 zijn grootste fan is.
Special guest is in principe geen curatie. Betekent eerder dat een artiest zelf nog wat extra dingen doet in het weekend (zie: Sef die IJSLAND doet, DJ/akoestische sets)

Travis Scott had ik heel graag als hiphop-headliner op Lowlands gezien, maar zijn komst naar Reading & Leeds in augustus is "European exclusive" dus die kunnen we wegstrepen.

A$AP zou ik dan persoonlijk het liefst op die plek zien, ook omdat ik die in 2019 heb overgeslagen.

Voor hoever mij bekend niet aan het touren (ook geen nieuwe muziek), maar Dave zou voor mij een perfecte headliner zijn van Lowlands. Zijn show op WOO HAH een aantal jaren was top

• Leuk
Waarderingen: Steve en Archie
Zit even door de line-ups te scrollen, maar vind in de 00s eigenlijk best veel commerciële namen oa Tiesto, Anouk, Acda & de Munnik, Nelly Fortado, Snoop Dog. Daarvoor inderdaad wel minder.

Die line-up van 2005 is wel echt om je vingers bij af te likken zeg. Had ik graag mee willen maken.
Vergeet Coldplay niet in 2000

Voor hoever mij bekend niet aan het touren (ook geen nieuwe muziek), maar Dave zou voor mij een perfecte headliner zijn van Lowlands. Zijn show op WOO HAH een aantal jaren was top
Ik zou het ontzettend aanmoedigen! Al is de Alpha afsluiten misschien nog een stapje te groot.

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Dave is toch hier alleen "bekend" omdat ene Glasto momentje? Lijkt me niet genoeg om te headlinen hoor. Heeft echt een aantal toffe tracks (zoals Black) maar heb niet het idee dat dit "hits" zijn geweest hier. Hoewel ik dat idee bij Stormzy ook nooit heb gehad.

• Leuk
Waarderingen: Dante en Novis95

Users who are viewing this thread