Rock Werchter 2015 - Geruchten

bad religion en social distortion hebben er ook gestaan dus zou wel kunnen.
NoFX is ook rond werchter in Europa, zou ook leuk zijn

Ik hoop vrolijk met je mee hoor, zijn alledrie geweldige bands! Toch zie ik Werchter steeds meer de wat makkelijkere en mainstream punkpop boeken zoals Rise Against, Blink-182, The Offspring, Green Day, Sum 41. Je kent het wel.

<div class="d4p-bbt-quote-title">amoors wrote:</div>
bad religion en social distortion hebben er ook gestaan dus zou wel kunnen.
NoFX is ook rond werchter in Europa, zou ook leuk zijn

Ik hoop vrolijk met je mee hoor, zijn alledrie geweldige bands! Toch zie ik Werchter steeds meer de wat makkelijkere en mainstream punkpop boeken zoals Rise Against, Blink-182, The Offspring, Green Day, Sum 41. Je kent het wel.

Bwaaa meestal wel. Maar ze hebben al een Bad Religion geboekt, of recent nog (onbekender ook) Trash Talk. Ze doen soms wel eens gek hoor. Zeg nooit ooit, al is de kans niet groot

ILoveMakonnen hebben ze verplaatst van de zondag naar de zaterdag... ze zijn dus in ieder geval wat aan het prullen op de site.

Friday = "new names for Rock Werchter" day. Today we have 6 more acts to add to the already well-filled Rock Werchter 2015 line-up. New for Thursday 25 June: Patti Smith and her band perform Horses. On Friday 26 June Ibeyi is expected on stage in Werchter. Other Lives are added to the programme of Saturday 27 June and Gabriel Rios, The Vaccines and Jessie J will be performing at the festival on Sunday 28 June.

Patti Smith!!

Nice Patti Smith! Dat vind ik echt een goede toevoeging :) Staan alleen op de verkeerde dag, ben bang dat ik op donderdag moet gaan kiezen en vrijdag niks te kijken heb.

Patti fucking smith, ook al op die donderdag! DAT is een verrassing.

En Other Lives, Gabriel Rios en Vaccines zijn ook erg vet.

Hmm aan jullie positieve reacties toch eens die plaat van Patti Smith gaan checken.

Other Lives en Ibeyi moet ik maar eens wat dieper op ingaan, ken ik nog te weinig van.

Blij met the vaccines vooral! Other Lives ook!

Jessie J wordt sub voor Die antwoord in de Klub C denk ik. Ben Harper heeft trouwens weer een indrukwekkende sprong naar boven gemaakt op de website.

Hmm aan jullie positieve reacties toch eens die plaat van Patti Smith gaan checken.

Other Lives en Ibeyi moet ik maar eens wat dieper op ingaan, ken ik nog te weinig van.

Zeker doen man. Ik heb Horses gelijk weer opgezet, wat een geweldig album. Kan echt niet wachten om dit live te gaan zien. Misschien wel de naam waar ik het meeste naar uit kijk deze Werchtereditie!

Patti Smith zal wel Barn headliner zijn dan? Dat is in ieder geval een mooi alternatief voor Foo Fighters.

Edit: Hmm al staat ze niet heel groot op de site.

Yes Patti Smith, Other Lives en The Vaccines zijn prima namen!

Gezien de sprong van Ben Harper lijkt het erop dat die toch ineens is gepromoveerd tot Barn headliner, jammer maar begrijpelijk gezien de spots op op zijn vorige Werchter optredens.

Zeker doen man. Ik heb Horses gelijk weer opgezet, wat een geweldig album. Kan echt niet wachten om dit live te gaan zien. Misschien wel de naam waar ik het meeste naar uit kijk deze Werchtereditie!

Haha, drie keer raden waar ik nu naar luister. Heerlijk dat die komt met dit album. Ibeyi echt nog nooit van gehoord btw, eens even checken.
ben nu wel een beetje bang dat op die donderdag alles precies onder elkaar valt.

Yes The Vaccines! Hebben leuke nummertjes. Hoop alleen wel op wat hardere bands maar met de huidige line-up ben ik al tevreden.

Zou Patti Smith naast Horses ook nog wat tijd hebben om grote hits te spelen? Dancing Barefoot en Because the Night zou ik ook graag eens live horen. Hoop ook echt dat die niet tijdens FF komt te staan, dat zal namelijk een moeilijke keuze worden xD

EDIT: Beetje raar dat op de site een filmpje van People Have the Power staat bij Patti Smith and Her Band Perform Horses

Betreffende Tw Classic: Vervang Robbie Williams door Bryan Adams, Paul McCartney of Billy Joell en je hebt een droom van een affiche

Betreffende Tw Classic: Vervang Robbie Williams door Bryan Adams, Paul McCartney of Billy Joell en je hebt een droom van een affiche

Nee, de rest is nog kanslozer dan Robbie.

Overigens hoop ik echt dat ze Patti Smith niet gelijk gaan zetten met de Foo's. Wordt in elk geval een enorm sterke dag zo, die donderdag.

pfff, ik hoop echt nog op wat goeie rock, bv Brand New, zijn eind mei in Europa,

Users who are viewing this thread