Rock Werchter 2015 - Geruchten

Ik ga er wel vanuit. Ik zou overigens Jack Garret echt een hele fijne toevoeging vinden. Evenals Tora die op BKS staat, maar dat is misschien wat meer voor dour. Tora is ook wel erg onbekend.

Kasabian gaat toch subben? Wist niet dat hier nog twijfel over bestond.. Ideaal voor Muse toch

Paolo Nutini nagenoeg nihil. Vorig jaar sub geweest en die plek gaan ze hem niet weer aanbieden. En lager op de affiche plaatsen lijkt me ook niet waarschijnlijk.

Bonobo zou kunnen. Leuke naam, maar misschien niet echt in het straatje van Werchter. Kans lijkt me helaas ook niet groot.

Hoe groot schatten jullie de kans in dat: paulo nutini, en bonobo
Op werchter komen?

De kans op die eerste is erg klein, stond er vorig jaar al als sub-headliner en normaal komen die niet op de herhaling. Zie ook geen reden waarom hij er dit jaar weer moet staan. Bonobo heb ik geen idee van.

Bonobo is net aangekondigd voor Les Ardentes (wel een DJ-set, maar ik veronderstel dat dat ook telt). A$AP Rocky ook trouwens.

The TW Classic 2015 line-up is complete. Robbie Williams, Faithless and Anouk had already confirmed their presence at the one day festival in Werchter. Three great acts – The Scabs, Anastacia and Texas – complete the picture. On Saturday 4 July the Festival Park in Werchter will come to life with singing, dancing and partying. That much is certain.

O mijn god....

<div class="d4p-bbt-quote-title">Dennis1808 wrote:</div>
O mijn god….

?
Als je er van houd is dit een ideaal dagje hoor. Waar je normaal voor Robbie al een redelijk prijsje moet betalen krijg je dit en vooral Faithless erbij.

Met oh mijn god bedoel ik, what the f*ck doet Faithless op deze dag? Ze passen totaal niet in het straatje dat de lineup is. En Anastasia? Ja, het is classic, maar het is gewoon ver vergane glorie.

Met oh mijn god bedoel ik, what the f*ck doet Faithless op deze dag? Ze passen totaal niet in het straatje dat de lineup is. En Anastasia? Ja, het is classic, maar het is gewoon ver vergane glorie.

Ik had die totaal ook niet verwacht op die dag. Eerder Werchter of iets anders net zoals in Nederland maar achter Robbie???
Gemiste kans, maar de ticketsale zal wel iets tegenvallen...

Met oh mijn god bedoel ik, what the f*ck doet Faithless op deze dag? Ze passen totaal niet in het straatje dat de lineup is.

Bwa, ik vind van wel. Op The Scabs na zijn het allemaal acts die in eenzelfde periode enorm populair waren bij eenzelfde doelpubliek (al die artiesten stukgedraaid op commerciele radiozenders, en een deel ervan ook op alternatieve zenders). Dus voor ons een lineup met vergane glorie, voor vele dertigers en veertigers een dagje nostalgie. Met als kers op de taart een feestje in '90s stijl.

Paul McCartney dan toch op Boutique? Speelt 5,7 en 9 juli, dus de vooraf aangekondigde 11 juli zou perfect passen lijkt me

<div class="d4p-bbt-quote-title">Wessel wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Dennis1808 wrote:</div>
O mijn god….

?
Als je er van houd is dit een ideaal dagje hoor. Waar je normaal voor Robbie al een redelijk prijsje moet betalen krijg je dit en vooral Faithless erbij.

Faithless past precies in dit rijtje. Vind het een logische line up. Faithless past een stuk minder bij de line op van Rock Werchter.

Paul McCartney dan toch op Boutique? Speelt 5,7 en 9 juli, dus de vooraf aangekondigde 11 juli zou perfect passen lijkt me

Roskilde zelf kondigt het zo aan: "His only European festival gig this summer."

Maar ja, is Boutique een festival of gewoon een openluchtoptreden?

<div class="d4p-bbt-quote-title">MeukiJam wrote:</div>

Roskilde zelf kondigt het zo aan: “His only European festival gig this summer.”

Maar ja, is Boutique een festival of gewoon een openluchtoptreden?

Ik denk dat laatste. Muse stond er bijvoorbeeld ook in een jaar dat ze geen festival optredens deden.

Users who are viewing this thread