Festileaks Tijdloze Top 100 (Editie 2024!)

Ik heb niks speciaals met Swift, maar voor mij springt deze net eruit qua kwaliteit. Waar de absolute hits wel leuke meezingers en part anthems zijn, kan ik ondertussen ook al de lyrics van deze en - op een paar belachelijke passages na - vind ik deze terecht in de lijst staan. 36 is wel heel hoog, doe maar rond de 80 zoals bij de Tijdloze 😉

Ik heb niks speciaals met Swift, maar voor mij springt deze net eruit qua kwaliteit. Waar de absolute hits wel leuke meezingers en part anthems zijn, kan ik ondertussen ook al de lyrics van deze en - op een paar belachelijke passages na - vind ik deze terecht in de lijst staan. 36 is wel heel hoog, doe maar rond de 80 zoals bij de Tijdloze 😉

Of gewoon zoals de top 2000 buiten de bovenste 100 nummers!

En plots zitten we al aan nummer 36...niets tegen Taylor Swift maar dit nummer doet me niet veel. Is er een bepaalde reden dat dit er bovenuit steekt bij de Swifties?
Intussen is mijn spotify lijst al meer dan 6 uur lang, voor 65 nummers...maakt bijna 6 minuten gemiddeld per nummer, haha.
Is het dat nummer dat ook in de Tijdloze binnenkwam?
Vond dat op zich geen slecht nummer maar het bleef maar duren.

Het heeft me evenwel niet kunnen overtuigen om me te verdiepen in de rest van haar œuvre.

Is het dat nummer dat ook in de Tijdloze binnenkwam?
Vond dat op zich geen slecht nummer maar het bleef maar duren.

Het heeft me evenwel niet kunnen overtuigen om me te verdiepen in de rest van haar œuvre.
Ik ben ook niet de grote kenner, heb Swift enkel leren kennen via Ryan Adams die haar "1989" volledig coverde en dat vond ik toen heel goed (zelfs de originele nummers). En dan het tweeluik "Folklore" en "Evermore" en haar samenwerkingen met Bon Iver, dat vond ik ook prima. "All too well" kende ik niet.

Users who are viewing this thread