Graspop Metal Meeting 2025

Tot en met 20 juni spelen ze nog shows in Amerika. Het is mogelijk maar niet waarschijnlijk.

Denk zelfs onmogelijk, tijdsverschil én duur van de vliegtocht zit je al bijna een dag verder. Die zijn op z’n vroegst ergens op zondag pas hier als ze direct vertrekken.

In de Dream Theater bio op de Graspop site staat: 'Hun hits én hun nieuwe album ‘Parasomnia’ vormen het perfecte recept voor een uurtje ‘heaven on stage’. Zouden die echt maar een uurtje krijgen?

In de Dream Theater bio op de Graspop site staat: 'Hun hits én hun nieuwe album ‘Parasomnia’ vormen het perfecte recept voor een uurtje ‘heaven on stage’. Zouden die echt maar een uurtje krijgen?
Vrijwel alle subs hebben maar een uurtje of 65 minuten volgens mij.
Zou dat uurtje niet te letterlijk nemen. Vorig jaar waren de speeltijden de subs allemaal 60, 65 of 75 minuten.
Mij lijkt 75 minuten logischer voor een band als Dream Theater, zoals Deep Purple en Megadeth ook kregen. Tot nu toe lijkt Dream Theater de grootste sub te worden, staat ook als eerste band genoemd na de headliners.

• Leuk
Waarderingen: Elisa Day
Ook al is hoop vaak uitgestelde teleurstelling, ik hoop dan (tegen beter weten in) toch dat ze na Maiden de Marquee mogen afsluiten.

Alestorm daarnet: "see you all again very soon"

Niet veel zeggend natuurlijk maar ik zie niet in waarom ze er niet zouden staan

Users who are viewing this thread