Graspop Metal Meeting 2025

Voor zij die Tony Hawk's Pro Skater 3 hebben gespeeld vroeger zal Wish ook heel bekend in de oren klinken.

Ik ken ook maar 3-4 nummers, maar ik ben wel benieuwd waar ze voor mij gaan ranken in de nostalgie-acts rijtje The Offspring, Blink-182, Sum 41, e.d.

Van die voorgaande heeft enkel Sum 41 mij kunnen omverblazen (op de Jupiler Stage toen). De rest was maar een flauw afkooksel.

Vond The Off niet slecht hoor destijds, maar verwacht zelf niet veel van Alien Ant is veel net wel net niet.
Als ik kijk moet ik gelijk aan the bloodhound gang denken,...zal wel vloeken maar ja.

Ben meer benieuwd naar een Lagwagon denk ik

Nieuws waar niemand om heeft gevraagd;

Manowar speelt een exclusieve festival show in Turkije. Als ik het bericht correct lees is dit het enige festival dat zij in Europa doen.
Niet dat wij Manowar als headliner op onze bingo kaart hadden, maar toch ;).

1737463369407.png

• Confetti
Waarderingen: PimSp en Loek123

Manowar speelt een exclusieve festival show in Turkije. Als ik het bericht correct lees is dit het enige festival dat zij in Europa doen.

Bekijk bijlage 12464
Dju een FIR, Manowar combo was nochtans een fijne rustige avond geweest zonder te veel clashes 😅

• Haha
Waarderingen: ItsJovanaar
Kan misschien ook zijn omdat je in Utrecht bent geweest, right?
Als er dan een bevestiging was, was het voor een NL show/festival.
In Nederland komen geen tot bijna geen bevestigingen voor Belgische festivals. Alleen als een artiest niet weet dat het 2 verschillende landen zijn, wat toch wel eens gebeurd
Zal ongetwijfeld meegespeeld hebben. Aan de andere kant: voor veel Belgische fans was deze show relatief dichtbij, zeker aangezien er geen Belgische show was.

Bekijk bijlage 12464
Dacht dat ze al waren aangekondigd voor een ander festival als Headliner? Dus zou nog steeds in theorie kunnen denk ik. Al verwacht ik het niet

Naar mijn mening een van de meest vermakelijke shows van 2024, maar het was ook de eerste keer dat ik hem zag
Net diezelfde show kon je al gezien hebben op Graspop 2022 en 3 keer Alice Cooper op 4 jaar is echt wel teveel (eigenlijk zelfs 4 keer want ook met Johnny Depp erbij ook nog Alice Cooper nummers).

Net diezelfde show kon je al gezien op Graspop 2022 en 3 keer Alice Cooper op 4 jaar is echt wel teveel (eigenlijk zelfs 4 keer want ook met Johnny Depp erbij ook nog Alice Cooper nummers).
Dat klopt, maar aangezien ik daar niet bij was zou ik het niet erg vinden:). Ik denk dat er ook nog best veel mensen zijn die dit jaar er niet bij konden zijn omdat de donderdag al snel uitverkocht was en die wel een kaartje zouden kopen voor Alice Cooper als headliner

Edit: het is wel armoede

Bekijk bijlage 12464
Zo dan, die tekst alleen al. "Na ons vorige fantastische optreden, smeekten onze loyale Turkse fanbase ons om terug te komen. En dus komen we terug om nog eens te triomferen met een magisch optreden!" Gadver.

Maar goed, kan ook dat mijn afkeer voor die band kleurt hoe ik het lees.

Users who are viewing this thread