Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
in ander nieuws, nu blijkt dat Jon Schaffer zal vrijgelaten worden enige kans dat die terug gaat spelen?
Demons en Wizards is volgens mij dood, enig idee als Iced earth terug kan komen want ik dacht dat hij daar de enige rechtenhouder was.
in ander nieuws, nu blijkt dat Jon Schaffer zal vrijgelaten worden enige kans dat die terug gaat spelen?
Demons en Wizards is volgens mij dood, enig idee als Iced earth terug kan komen want ik dacht dat hij daar de enige rechtenhouder was.
Is al weer 40 pagina's geleden en het verschil is nu dat hij niet meer voorwaardelijk vrij is maar gewoon vrij door de gratie die hij kreeg en dus geen strafblad heeft wat dus zijn internationaal reizen niet meer mag hinderen. Ik sta er ook niet meteen om te springen maar ik zie ook niet in waarom hij niet zal proberen om terug op de baan te gaan.
Hollywood Vampires is gewoon verder een andere band met een andere setlist. Dat Tom Morello op Graspop heeft gestaan, betekent niet dat Rage Against The Machine er heeft gestaan.
Edit:
Of nog beter; dat Corey Taylor er vorig jaar stond, betekent ook niet dat Slipknot er nu voor de derde keer op rij staat.
Alice Cooper is toch wel een heel groot ingrediënt van Hollywood Vampires die een groot stempel op de muziek drukt.
Dus is het wel degelijk een herhaling
Alice Cooper is toch wel een heel groot ingrediënt van Hollywood Vampires die een groot stempel op de muziek drukt.
Dus is het wel degelijk een herhaling
Omdat ie toevallig de zanger is bij de meeste nummers. Corey / Slipknot en Bruce / Maiden zijn ook geen herhalingen, ondanks dat het dezelfde zanger is. De rest van de band is, en zeker in het geval van Hollywood Vampires, net zo belangrijk.
Zou het niet zo zijn dat we pas eind februari nieuwe namen krijgen? Aangezien Alestorm, BFMV, Trivium en Opeth dan pas klaar zijn met hun tour? Of zullen die dan gewoon eventueel in de laatste drop namen zitten?
Omdat ie toevallig de zanger is bij de meeste nummers. Corey / Slipknot en Bruce / Maiden zijn ook geen herhalingen, ondanks dat het dezelfde zanger is. De rest van de band is, en zeker in het geval van Hollywood Vampires, net zo belangrijk.
Corey deed ook Slipknot nummers. Als ik eerlijk ben vond ik dat ook jammer. Als je dan solo komt, doe dan ook eigen nummers. Net als Bruce. Dus in het geval van Hollywood Vampires vind ik de Alice Cooper nummers ook overbodig
Corey deed ook Slipknot nummers. Als ik eerlijk ben vond ik dat ook jammer. Als je dan solo komt, die dan ook eigen nummers. Net als Bruce. Dus in het geval van Hollywood Vampires vind ik de Alice Cooper nummers ook overbodig
Corey deed ook Slipknot nummers. Als ik eerlijk ben vond ik dat ook jammer. Als je dan solo komt, die dan ook eigen nummers. Net als Bruce. Dus in het geval van Hollywood Vampires vind ik de Alice Cooper nummers ook overbodig
De setlist van zijn concert in de 013 vorig jaar bevatte ook geen Maiden nummers.
En ik weet dat ik hypocriet ben, want bij Jerry Cantrell hoop ik op een paar Alice in Chains nummers