Graspop Metal Meeting 2025

De setlist van zijn concert in de 013 vorig jaar bevatte ook geen Maiden nummers.
En ik weet dat ik hypocriet ben, want bij Jerry Cantrell hoop ik op een paar Alice in Chains nummers🤭🤣

Ah, dan was het dat ie een extra oud nummer deed in plaats van een nieuw nummer!

Hollywood Vampires is gewoon verder een andere band met een andere setlist. Dat Tom Morello op Graspop heeft gestaan, betekent niet dat Rage Against The Machine er heeft gestaan.

Edit:

Of nog beter; dat Corey Taylor er vorig jaar stond, betekent ook niet dat Slipknot er nu voor de derde keer op rij staat.
of King / Slayer

Geen idee hoe Inkcarceration z'n posternummering heeft gedaan, maar ik vind Parkway Drive en Architects hier wel "laag" op de affiche staan.

Vind ook dat het logo van "The Pretty Wild" heel wat wegheeft van dat van "Falling In Reverse" ;)

Geen idee hoe Inkcarceration z'n posternummering heeft gedaan, maar ik vind Parkway Drive en Architects hier wel "laag" op de affiche staan.

Vind ook dat het logo van "The Pretty Wild" heel wat wegheeft van dat van "Falling In Reverse" ;)
Verschil tussen Europa en USA. Die 2 bands zijn daar nog wat kleiner dan hier

Alice Cooper is toch wel een heel groot ingrediënt van Hollywood Vampires die een groot stempel op de muziek drukt.
Dus is het wel degelijk een herhaling

Als fan van the Coop vind ik dit echt schandalig! Alice Cooper nummers en band zijn zoveel beter dan hollywood vampires!!

• Leuk
Waarderingen: Slyder73x
hangt af wat er ipv krijgen he
Als we NIN ook niet krijgen weet ik niet meer wat we kunnen krijgen tbh.
Want wat blijft er dan over?
- Muse, prodigy (hadden al lang aangekondigd kunnen zijn
- judas priest op herhaling

(En deze wat basically onmogelijk zijn)
- faith no more wat exclusief hun 2022 cancel komt goedmaken?
- op magische wijze SOAD??
- disturbed wat ook niet bepaald een sterke south zou zijn..
- toch volbeat (exclusief)?

Users who are viewing this thread